Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Égések és bénázások

Tudom én, hogy azért van, csak a logikáját nem értem: mégis hogy' a viharba' zárnám már be a kulcsot, ami a gyújtáskapcsolóban van???? Akkor mivel zárom be???? Nem tudok olyan életszerű szituációt elképzelni (de valójában életszerűtlent se), amikor ez sikerülne... :eek:
Kiszállsz, gomb lenyom, ajtó becsuk. Már benn is van.
Főleg, ha elromlik a táviri, mint az enyémen volt. Simán be lehet zárni. :)
 
Nekem a kis Peugeot is megcsinálta azt, hogy egyszerűen bezáródott mikor kiszálltam és csak álltam mellette. Szerencsére a kulcs nem volt benne :D
Azt az én Suzim is csinálta, de csak, ha kiriasztás után nem nyitottuk ki az ajtót egy ideig. Vissza zárt és riasztott.
 
Azt az én Suzim is csinálta, de csak, ha kiriasztás után nem nyitottuk ki az ajtót egy ideig. Vissza zárt és riasztott.
Nekem volt, hogy eltelt néhány perc, de volt hogy ahogy becsuktam az ajtót, bezárt. Nem is tudom, hogy egy francia autótól mit vártam :D
A VW meg szól, ha bezárom. Csippan hármat :D Pedig szerintem épp fordítva kéne neki. Akkor csippanjon, ha nem zárom be :D
 
Nem direkt, elromlott a távirányítás. Ha lenyomtam a gombot, ettől bezárt az összes ajtó, utána becsuktam a vezető oldalit felhúzott karral.
Nem mellékesen megjavíttattam nem kevés pénzért, működött is 2 hétig. Utána maradt újra a leírt módszer. :)
 
Oh, a Peugeot olyat játszott, hogy fogta magát és "felcserélte" a gombokat. Ha nyitottam, zárt. Ha zárt, nyitottam. Kivédés: "bezártam", beültem, és rányomtam a műszerfalon a központi zárra. Akkor megint jó lett. De hányszor kurvaanyáztak a szerelők, ha elvitték volna és nem tudták, hogy miért riaszt, ha már elindultak vele... De mire rájöttem, hogy mit csináljak, hogy ne hisztériázzon :D
 
Francia autót...!?
Még sose volt, de óvva intettek tőle... Csak japánt vagy max. németet. Motorban ugyan ez.
 
Én anyumtól örököltem meg anno. Minden srác egyből, fúúúj francia... Mondom nekem legalább van valamim... De tényleg rájöttem idővel, hogy FRANCIA. Nem tudom mik voltak pontosan a problémák, de kipufogóval, váltóval, kutyacsonttal, turbóval, kuplunggal is voltak bajok. Végül egyéb okok miatt el lett adva.
 
Francia autót...!?
Még sose volt, de óvva intettek tőle... Csak japánt vagy max. németet. Motorban ugyan ez.
nekem volt Citroenem és imádtam!!! Sok autóm volt már, de annyira kényelmes, emberhez tervezett, mint az volt, azóta sem... egyszerűen minden kézre esett, jó helyen volt, kényelmes volt benne, pedig csak egy AX First-ről beszélünk :) Mondjuk aki szereli, az utálja, tudom... de ez engem a legkevésbé sem érdekel, én vezetem és nekem tökéletes :) (a riasztós központi zár nem feltétlenül típushiba... nem véletlenül utólag belegerbált rendszerről van szó? A gyáriak általában jól szoktak működni... )
 
Én anyumtól örököltem meg anno. Minden srác egyből, fúúúj francia... Mondom nekem legalább van valamim... De tényleg rájöttem idővel, hogy FRANCIA. Nem tudom mik voltak pontosan a problémák, de kipufogóval, váltóval, kutyacsonttal, turbóval, kuplunggal is voltak bajok. Végül egyéb okok miatt el lett adva.
Helyes. :)
Én a Chrysleremmel voltam így. Jó jó, de kell a francnak. :D
 
nekem volt Citroenem és imádtam!!! Sok autóm volt már, de annyira kényelmes, emberhez tervezett, mint az volt, azóta sem... egyszerűen minden kézre esett, jó helyen volt, kényelmes volt benne, pedig csak egy AX First-ről beszélünk :) Mondjuk aki szereli, az utálja, tudom... de ez engem a legkevésbé sem érdekel, én vezetem és nekem tökéletes :) (a riasztós központi zár nem feltétlenül típushiba... nem véletlenül utólag belegerbált rendszerről van szó? A gyáriak általában jól szoktak működni... )
Jaj, nekem az első egy Citroen ZX volt. Tényleg kurva kényelmes!!! Sírtam mikor apum eladta :( Lehet, hogy egy csotrogány volt, ami 50-nél már szétakart esni, de annyi megaláztatás után is még bírta (anyumé volt, nővéremé, kamionsofőrök jártak vele haza, szóval kapott az élettől).
 
(a riasztós központi zár nem feltétlenül típushiba... nem véletlenül utólag belegerbált rendszerről van szó? A gyáriak általában jól szoktak működni... )
Nem tudom, így vettem. Végülis nem a riasztó miatt került el a háztól. Kinőttük és a belseje /műanyagok/ estek szét. Elegem lett belőle.
 
Szerenádkor a gépész fiúk belerajzolták a kis poros tetejébe, hogy tragacs. Ordítottam is velük. Végül kompenzáltam az egyik BMW-jének lealázásával :D A srác nem tudta a váltót megfelelően használni :D
 
nekem volt Citroenem és imádtam!!! Sok autóm volt már, de annyira kényelmes, emberhez tervezett, mint az volt, azóta sem... egyszerűen minden kézre esett, jó helyen volt, kényelmes volt benne, pedig csak egy AX First-ről beszélünk :) Mondjuk aki szereli, az utálja, tudom... de ez engem a legkevésbé sem érdekel, én vezetem és nekem tökéletes :) (a riasztós központi zár nem feltétlenül típushiba... nem véletlenül utólag belegerbált rendszerről van szó? A gyáriak általában jól szoktak működni... )

Nekem nem volt még francia, de havernak igen. Citi C2. Pár hónaposan csörgött-csattogott. Amikor a garira hivatkozott, azt mondták kopó alkatrészek, sok tízezer a javítás. El is adták gyorsan. Érdekes sok Citi nem rohangál az utakon. Főleg nem C2 és C3. Lehet benne valami.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére