Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Égések és bénázások

Sose fogyott ki még alattam, Szőrmóknál már 2x (és egyszer mögötte ültem) :D olaszoknál minden nap para volt, mert mindig vadásznunk kellett a kutakat. K*rrva kevés van arrafele, vagy mi mentünk rossz helyeken (amit azért kétlek). De legalább feszegettük a tankunk határait :D így sikerült tartalékkal együtt a 210-es határon 260 km-t is menni egy tankkal még a Divivel :D (rohadt sokat fogyasztott amúgy)
 
Nem lenne egyszerűbb rászokni, hogy ha már tartalékon van a csap, vagy a km alapján várható, hogy nemsokára át kell tekerni, akkor hazafele befordultok a környékbeli kútra, és megtankoltok, hogy ne kongó tankkal vigye el a másik a motort legközelebb? Ezek szerint elég sok extra edzéstől megmenekülnétek... :D Csak azt ne mondd, hogy sietni kell hazafele, és nincs rá idő, mert a motortolással-flakonozással sokkal többet el lehet b*szni, mint az az 5 perc a kúton a nap végén :)
Ezt kérlek magyarázd meg nemtáviratnak is, aki elviszi a motoromat aztán nem tankol, én meg ott állok a terepen a semmi közepén porzó tankkal. (oké, tudom, szokjak rá, hogy indulás előtt ellenőrzöm a dolgokat. Igyekszem.)
 
  • Like
Reactions: bae
Ilyet én is csináltam, hogy hazaérek még, nem állok meg az M3 beveztőn a 0-ás után a shell kúton. A kút után 500 m-ert bírtam menni... Jöttek a rendőrök, mert ácsorogtam a leállósávon egy darabot, de nem mertem elindulni, mert megállt a mögöttem lévő átjáró alatt egy autó. Amikor a rendőrök megérkeztek (akik a túloldarról szúrtak ki) már tárcsazárat rátettem a motorra és elindultam gyalog, hogy egy életem egy halálom, senki sem ért rá, meg kell oldanom valahogy, csak 500 m a kút. Szóval elvittek, megtankoltam, a kutas srác szerzett nekem üres szélvédőmosós kannát meg csinált betöltőt. Visszavittek, betöltötöttem, beindult, öröm boldogság, nagygáz, pofára esés... Igen, tárcsazár... Szegények visszatolattak (az autópályán, villogóval meg minden szarral) hogy mi történt. Segítettek felállítani én meg olyan cifrát káromkodtam, hogy tárcsazár... Mondtam, most már megoldom, menjenek csak. Jah igen, július közepe volt, délután 1-2 óra és 40 fok árnyékban. De hát ha lúd legyen kövér :D
 
Egy másik bezinkifogyás, vagy motor rosszalkodás miatt toltam vagy 2,5 km-ert a vasat. Szakadó esőben... Abban meg az volt az izgalom, hogy belső sávból kellett az út szélére kievickélni, a barom autósok meg ahelyett, hogy segítettek volna, csak dudáltak. Még szerencse, hogy velem volt Senki, ő próbálta meg kiverekedni magát a Zümivel az előzékeny autósok sorai közt... Baromállatok.
 
  • Like
Reactions: bae
Ezt kérlek magyarázd meg nemtáviratnak is, aki elviszi a motoromat aztán nem tankol, én meg ott állok a terepen a semmi közepén porzó tankkal. (oké, tudom, szokjak rá, hogy indulás előtt ellenőrzöm a dolgokat. Igyekszem.)

Neki is szólt, ha olvassa ;) Ha nem, csinálj neki róla egy screenshotot :D:D:D (Nem tudom amúgy, csak nekem természetes, hogy ha akár családon belül is, kijárom a kölcsönjárgányból a benzint, akkor az a minimum, hogy tankolok bele, mielőtt letámasztom a garázsban? Vagy ha anno használtam a családi autót, akkor időnként tankoltam is bele? :))
 
Ezt kérlek magyarázd meg nemtáviratnak is, aki elviszi a motoromat aztán nem tankol, én meg ott állok a terepen a semmi közepén porzó tankkal. (oké, tudom, szokjak rá, hogy indulás előtt ellenőrzöm a dolgokat. Igyekszem.)

De van kevésbé szolid ötletem is:) Járd ki a töttörö-ből a benyát vagy kétszer, aztán dugd el a DRZ kulcsát... 2-3-szori szívás tuti, hogy nyomatékosítani fogja benne a verbális közlésedet... ;)
 
Ilyet én is csináltam, hogy hazaérek még, nem állok meg az M3 beveztőn a 0-ás után a shell kúton. A kút után 500 m-ert bírtam menni... Jöttek a rendőrök, mert ácsorogtam a leállósávon egy darabot, de nem mertem elindulni, mert megállt a mögöttem lévő átjáró alatt egy autó. Amikor a rendőrök megérkeztek (akik a túloldarról szúrtak ki) már tárcsazárat rátettem a motorra és elindultam gyalog, hogy egy életem egy halálom, senki sem ért rá, meg kell oldanom valahogy, csak 500 m a kút. Szóval elvittek, megtankoltam, a kutas srác szerzett nekem üres szélvédőmosós kannát meg csinált betöltőt. Visszavittek, betöltötöttem, beindult, öröm boldogság, nagygáz, pofára esés... Igen, tárcsazár... Szegények visszatolattak (az autópályán, villogóval meg minden szarral) hogy mi történt. Segítettek felállítani én meg olyan cifrát káromkodtam, hogy tárcsazár... Mondtam, most már megoldom, menjenek csak. Jah igen, július közepe volt, délután 1-2 óra és 40 fok árnyékban. De hát ha lúd legyen kövér :D
Bocsánat, de ezen nagyon jót röhögtem.
Egy időre überelted minden sztorimat:)
(pedig Zé is tudna mesélni szerintem a "hogyan szereljük le a beragadt tárcsazárat vajazókéssel, miután ez a hülye csaj az elferdült tárcsazárat rátette a motorjára" című sztoriról:))
 
Bocsánat, de ezen nagyon jót röhögtem.
Egy időre überelted minden sztorimat:)
(pedig Zé is tudna mesélni szerintem a "hogyan szereljük le a beragadt tárcsazárat vajazókéssel, miután ez a hülye csaj az elferdült tárcsazárat rátette a motorjára" című sztoriról:))
Ez már vagy 4 éves sztori, még blogot is írtam róla :cool:

Mi csak a rendőrbácsikkal rugdostuk a zárat, míg le nem esett, nagynehezen. Amúgy nekem vígan működik azóta is a ferde pöcök, csak kicsit szorul. Kop, kop, kop.
 
Ez már vagy 4 éves sztori, még blogot is írtam róla :cool:

Mi csak a rendőrbácsikkal rugdostuk a zárat, míg le nem esett, nagynehezen. Amúgy nekem vígan működik azóta is a ferde pöcök, csak kicsit szorul. Kop, kop, kop.
Az én memóriám akár az aranyhalé, régebbi sztorik is az újdonság varázsával hatnak.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére