Hajos
Segédmotoros
Latod rosszul csinaltad.Biztos megalltak volna segiteniPedig lehet a motortolást fokozni is. Amikor a gatya közben nem akar rajtad megmaradni.
Utoljára módosítva:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Latod rosszul csinaltad.Biztos megalltak volna segiteniPedig lehet a motortolást fokozni is. Amikor a gatya közben nem akar rajtad megmaradni.
Pedig lehet a motortolást fokozni is. Amikor a gatya közben nem akar rajtad megmaradni.
Ez a másik napirendi pont, mert én nem szoktam elzárni a benzincsapot, nemtávirat pedig igen. Most próbálok rászokni, hogy indulás előtt ellenőrizzemNem vákuumosak azok a benzincsapok? Mert akkor felesleges elzárni őket.
Ezt kérlek magyarázd meg nemtáviratnak is, aki elviszi a motoromat aztán nem tankol, én meg ott állok a terepen a semmi közepén porzó tankkal. (oké, tudom, szokjak rá, hogy indulás előtt ellenőrzöm a dolgokat. Igyekszem.)Nem lenne egyszerűbb rászokni, hogy ha már tartalékon van a csap, vagy a km alapján várható, hogy nemsokára át kell tekerni, akkor hazafele befordultok a környékbeli kútra, és megtankoltok, hogy ne kongó tankkal vigye el a másik a motort legközelebb? Ezek szerint elég sok extra edzéstől megmenekülnétek... Csak azt ne mondd, hogy sietni kell hazafele, és nincs rá idő, mert a motortolással-flakonozással sokkal többet el lehet b*szni, mint az az 5 perc a kúton a nap végén
Ezt kérlek magyarázd meg nemtáviratnak is, aki elviszi a motoromat aztán nem tankol, én meg ott állok a terepen a semmi közepén porzó tankkal. (oké, tudom, szokjak rá, hogy indulás előtt ellenőrzöm a dolgokat. Igyekszem.)
Ezt kérlek magyarázd meg nemtáviratnak is, aki elviszi a motoromat aztán nem tankol, én meg ott állok a terepen a semmi közepén porzó tankkal. (oké, tudom, szokjak rá, hogy indulás előtt ellenőrzöm a dolgokat. Igyekszem.)
Bocsánat, de ezen nagyon jót röhögtem.Ilyet én is csináltam, hogy hazaérek még, nem állok meg az M3 beveztőn a 0-ás után a shell kúton. A kút után 500 m-ert bírtam menni... Jöttek a rendőrök, mert ácsorogtam a leállósávon egy darabot, de nem mertem elindulni, mert megállt a mögöttem lévő átjáró alatt egy autó. Amikor a rendőrök megérkeztek (akik a túloldarról szúrtak ki) már tárcsazárat rátettem a motorra és elindultam gyalog, hogy egy életem egy halálom, senki sem ért rá, meg kell oldanom valahogy, csak 500 m a kút. Szóval elvittek, megtankoltam, a kutas srác szerzett nekem üres szélvédőmosós kannát meg csinált betöltőt. Visszavittek, betöltötöttem, beindult, öröm boldogság, nagygáz, pofára esés... Igen, tárcsazár... Szegények visszatolattak (az autópályán, villogóval meg minden szarral) hogy mi történt. Segítettek felállítani én meg olyan cifrát káromkodtam, hogy tárcsazár... Mondtam, most már megoldom, menjenek csak. Jah igen, július közepe volt, délután 1-2 óra és 40 fok árnyékban. De hát ha lúd legyen kövér
Ez már vagy 4 éves sztori, még blogot is írtam rólaBocsánat, de ezen nagyon jót röhögtem.
Egy időre überelted minden sztorimat
(pedig Zé is tudna mesélni szerintem a "hogyan szereljük le a beragadt tárcsazárat vajazókéssel, miután ez a hülye csaj az elferdült tárcsazárat rátette a motorjára" című sztoriról)
Fontolóra veszemDe van kevésbé szolid ötletem is Járd ki a töttörö-ből a benyát vagy kétszer, aztán dugd el a DRZ kulcsát... 2-3-szori szívás tuti, hogy nyomatékosítani fogja benne a verbális közlésedet...
Az én memóriám akár az aranyhalé, régebbi sztorik is az újdonság varázsával hatnak.Ez már vagy 4 éves sztori, még blogot is írtam róla
Mi csak a rendőrbácsikkal rugdostuk a zárat, míg le nem esett, nagynehezen. Amúgy nekem vígan működik azóta is a ferde pöcök, csak kicsit szorul. Kop, kop, kop.