T
Tagama
Vendég
Akkor meg túl hirtelen engedik fel a kuplungot, a gázt meg nem húzzák neki, nem?Szerintem úgy gondolták, hogy amikor visszaengedik akkor ugrik egyet és lefullad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Akkor meg túl hirtelen engedik fel a kuplungot, a gázt meg nem húzzák neki, nem?Szerintem úgy gondolták, hogy amikor visszaengedik akkor ugrik egyet és lefullad
Az Ignist pl. ha távirányítóval kinyitod, de nem nyitsz ki egyetlen ajtót sem, akkor pár perc után visszazár magától.Betud ám záródni az autó, ha olyat gondol. Apumnak még vagy 10 éve bezáródott a kocsija a ház előtt, amíg csak berohant valamiért. Aztán nem tudom hány órán át bütykölte a motorháztető alatt, ahol elvileg volt valami kiskapu ilyen helyzet esetére, hogy kinyissa
Akkor meg túl hirtelen engedik fel a kuplungot, a gázt meg nem húzzák neki, nem?
de, nem jól írtam, teljesen belezavarodtam márEzt most nem értem... Én a GS-t melegítés céljából be szoktam indítani, ÜRESBEN, SZTENDEREN, és ha netán ráültem, egyesbe raktam, és még kint volt a sztender, akkor fulladt le. Nem inkább leváltott egyesbe, és úgy rúgta ki a sztendert. Mert AKKOR tényleg lefullad.
az ablak folyamatosan le van húzva, gondolhatod, hogy nem szaunának használom az autót De az ajtón a kábé 3×-os felülete miatt kicsit több levegő jut be...Az Ignis is ajtónyitásra kezd el sípolni, ha kivettem a kulcsot, de nem kapcsoltam le a fényszórót.
Egyszerűbb lenne lehúzni az ablakot, nem?
Amikor indítózol, reflexből kuplunggal és nem tudod, hogy sebességbe van, ergo nem akarsz elindulni, ezért nem csúsztatod, akkor te hogyan engeded fel? Még jó, hogy hirtelenAkkor meg túl hirtelen engedik fel a kuplungot, a gázt meg nem húzzák neki, nem?
Szerintem mindegyik újkori, riasztós, vagy legalábbis központi záras autónál így van. A Skodáknál pl. nem elég, hogy ajtót nyitsz, konkrétan csak akkor nem zár vissza, amikor a vezető oldalit nyitod.Az Ignist pl. ha távirányítóval kinyitod, de nem nyitsz ki egyetlen ajtót sem, akkor pár perc után visszazár magától.
Ja, én már elindulásra értettem! Mikor egyesben van, és engeded a kuplungot, aztán húzod a gázt, és szépen elindulsz. Viszont ha túl hirtelen dobod ki a kuplungot, a gázt meg nem húzod, vagy nem eléggé, akkor is megugrik előre, és lefullad. Így dőltem el egyszer még a forgalmi vezetésenAmikor indítózol, reflexből kuplunggal és nem tudod, hogy sebességbe van, ergo nem akarsz elindulni, ezért nem csúsztatod, akkor te hogyan engeded fel? Még jó, hogy hirtelen
Épp most mondtam, h így bénáztamszerintem mostmár húzzunk át a fecsegőbe ezzel a témával...
ja én ezt még a kulcsbezárós-riasztós témára értettem!Épp most mondtam, h így bénáztam
Az Ignist pl. ha távirányítóval kinyitod, de nem nyitsz ki egyetlen ajtót sem, akkor pár perc után visszazár magától.
jujjj.... még belegondolva is elég intenzíven át tudom élni és kirázott még a hideg is....Pankának és mindenkinek, akinek elment az önbizalma: ennél nagyobb baromságot nem tudtok csinálni, ettől tuti visszajön!
Felgurultunk ma Visegrádra kanyarogni egy kicsit, de hirtelen nem tudtuk, hol lehet parkolni, így egy percre félreálltunk egy autó mögött. Megbeszéltük, merre tovább, majd nemtávirat enyhén visszagurult és kikanyarodott az autó mögül, ment a parkoló irányába. Én is ezt akartam tenni, csak hogy a DRZről még mindig nem ér le a lábam (nem volt szívem lejjebb engedtetni, de ez egy hosszú sztori), szóval nagyon óvatosan gurultam pár centit hátra, de láttam, hogy mindjárt jön a döccenő, ott tuti elvágódom, ha sokáig rollerezek még.
Rutinos vagyok már, ilyenkor leszállok szépen, nem veszem észre a rajtam röhögő közönséget, és arrébb tolom a kis drágát (úúúúgy élvezem, hogy ilyen könnyű! Tisztára, mintha erős lennék vagy mi).
Ehhez a pár centi arrébbtoláshoz gondoltam maradhat a sztender.
Ez volt a hiba... nem tudom, hogy lehettem ilyen béna, de simán letámasztottam a motort a lábamra. Oké, hogy csak 110 kiló, de akkor is 110 kiló...
Na ezt überelje valaki.
Mi elég szűkösen vagyunk a tárolóban, szóval nagyon a "falhoz" kell tolni a motorokat. Én úgy szoktam, hogy beállok vele (a hátizsákot eleve leveszem, mert úgy már nem férek el), aztán balról felszállok a motorra és a jobb oldalon leszállok. Visszafelé ugyanez pepitában.En azota nem merem szembol bevinni a motort a sorra leparkolni, mert mikor meglett, ugy alltam (meg aznap) es csak jobb oldalt tudtam volna leszallni, ugy a falhoz allitottam. Jelentem, nem megy jobbrol, rogton eldontottem. De fogtam, csak nem birtam mar felallitani, igy szep lassan letettem. Azota csak hatulrol allok be