Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Égések és bénázások

Nekem nem volt még francia, de havernak igen. Citi C2. Pár hónaposan csörgött-csattogott. Amikor a garira hivatkozott, azt mondták kopó alkatrészek, sok tízezer a javítás. El is adták gyorsan. Érdekes sok Citi nem rohangál az utakon. Főleg nem C2 és C3. Lehet benne valami.
hát, lehet, hogy manapság már más színvonalon gyártják őket, én egy 92-es évjáratra alapítom a véleményemet, amit 97-től 99-ig vezettem... mondjuk csomó autóról hallom, hogy X évjáratIG szabd megvenni, utána már fogyóeszköznek építették pár éves élettartamra... :(
 
nekem volt Citroenem és imádtam!!! Sok autóm volt már, de annyira kényelmes, emberhez tervezett, mint az volt, azóta sem... egyszerűen minden kézre esett, jó helyen volt, kényelmes volt benne, pedig csak egy AX First-ről beszélünk :) Mondjuk aki szereli, az utálja, tudom... de ez engem a legkevésbé sem érdekel, én vezetem és nekem tökéletes :) (a riasztós központi zár nem feltétlenül típushiba... nem véletlenül utólag belegerbált rendszerről van szó? A gyáriak általában jól szoktak működni... )
Amikor a Suzukit lecseréltem, simán vettem volna egy Xantiát mert tetszik, de egy hibátlan darab nem volt se közel se távol.
 
hát, lehet, hogy manapság már más színvonalon gyártják őket, én egy 92-es évjáratra alapítom a véleményemet, amit 97-től 99-ig vezettem... mondjuk csomó autóról hallom, hogy X évjáratIG szabd megvenni, utána már fogyóeszköznek építették pár éves élettartamra... :(
Én most egy majd' 20 éves japánnal járkálok. Nem cserélném sem Suzira, sem Citire. :)
No ABS, no GPS, no para. :D
http://www.motorstown.com/images/daihatsu-gran-move-1.5-06.jpg
 
Igen, a Yaris szokása, tudod női autó :D Ezért van az is, hogy amikor 0 km a megtehető út, akkor kapcsol tartalékra, azaz van még 10 liter benne.

A mienk első generációs (még a japán építésű), ennek nincsenek ilyen úri huncutságok a szoftverében, mint megtehető kilométer :D Amikor elkezd villogni az utolsó csík, akkor tudom, hogy teljes biztonsággal van még vagy 100-120 kilométerem (valószínűleg több, mert 42.xx liternél többet még nem sikerült sose színig töltve se belenyomni, pedig hivatalosan 45 literes a tank), azt osszam be.
Ez kicsit se zavar egyébként, ami bosszantó, az az, hogy minden motorleállításnál nullázza az átlagfogyasztást. Vagy indításkor. Vagy mindkettő. Tehát a legjobb útjaimon sose fogom látni, mennyi az annyi, mert akkor tuti kilométereket gurulok motor nélkül...
 
minden motorleállításnál nullázza az átlagfogyasztást.
Eddig - egy autó kivételével - nem láttam valóságos átlagfogyasztás mutatót az autókban. Peugeot is mindig ilyen 4 litert adott ki, de közben tankolásnál kiszámítottam, hogy inkább 5-5,5 volt az a 4. VW-ben ugyanez. Viszont Párom Jaguárja egész pontos. Ott nem átlagfogyasztást ír, hanem minden újratankolásnál ugye lenullázza és az autó számolja, hogy eddig hány litert fogyasztott. Így tudja, hogy ha már 68 liternél áll, lassacskán nagyon meg kell állni egy újabb benzinkútnál.
 
Szakadna meg az undo, törölte az egész hozzászólásomat...

Szóval nekem a Yarisé meglepően pontosnak tűnik. Volt egy hosszú keleti utunk (700km az ezres tankból), itt 4.1-4.4-eket írt, egyszer egy rövidebb 20-30 kilométeres darabon 4.6-ot. Aztán mentünk Döbröntére (2*100km, végig a Bakonyon át), oda 4.0, vissza 3.6. Párszor Fehérvár, 20-25km-ek 4 körül (~3.7-4.3), a városban rövid darabkákon néha akár 5 is. Tankoláskor pedig 4.13 lett a vége. Szőrözősebben nem tudom megnézni, mert, mint az imént írtam, folyton nullázza az átlagot...

Az egész kulcsa persze az, hogy tudni kell, mennyi anyag folyt át, a kilométert meg csak méri - ha az átfolyást jól méri a Jaguár, simán írhatna helyes átlagot is.
 
Utoljára módosítva:
a vezetőoldali ajtó visszanyílik, ahogy becsapom... ezzel az ősi módszerrel működőképes formában én Zsiguliban találkoztam utoljára :eek: :D

És ott se így... :) Ladáknál is úgy működött, hogy első ajtó becsuk, hátsón benyúl, gomb lenyom, hátsó ajtó gomb lenyom, becsap, csukva marad... :) De a nem annyira ősöreg Mondeomat is be tudom így zárni :) (Annyi bonyolítással, hogy a vezető oldali ajtó belső kilinccsel zárásra lezár a központi zár.)
 
Francia autót...!?
Még sose volt, de óvva intettek tőle... Csak japánt vagy max. németet. Motorban ugyan ez.

Volt Clio 2-nk, apámnak most is Clio 3-asa van, soha semmi gond nem volt egyikkel se.

Viszont motorral elég jó esélyed van, hogy 50cm3 felett sose tudj franciát venni... ;)
 
Volt Clio 2-nk, apámnak most is Clio 3-asa van, soha semmi gond nem volt egyikkel se.
Viszont motorral elég jó esélyed van, hogy 50cm3 felett sose tudj franciát venni... ;)
Nekem még se Cliom se semmilyen nem volt és szerintem nem is lesz. Csak a tanácsokra és véleményekre tudok hagyatkozni. Motort gyártanak az olaszok is, az angolok is többek között. Most így korán hajnalban ennyi jut eszembe. :)
 
Nálunk van koreai. Semmivel sincs vele több gond, mint a némettel, sőt, egyelőre kevesebb. Persze 46 ezerrel még mindig fiatal.
 
Szerintem meg legyen mindenki észnél. Egyszer haverom dizelbe benzint tankolt. Kis figyelmetlenség, sokba került neki. :D
Nekem egyszer a Shellnél diselről adtak számlát... akkor jól beszartam, de kiderült,hogy nem én voltam a hülye, hanem ők kavartak valamit a számlákkal.
 
kitette üresbe, lerúgta a sztendert - majd döbbent arccal konstatálta, hogy lefulladt a motor, mert a Kawában, amivel eddig járkált, ez nem volt benne... (én meg még szívattam is, rémült arccal vontam kérdőre, hogy most mit csinált, mitől állt le a motorom, úristen, mi lesz most, tönkretette... :D :D :D )

Ezt most nem értem... Én a GS-t melegítés céljából be szoktam indítani, ÜRESBEN, SZTENDEREN, és ha netán ráültem, egyesbe raktam, és még kint volt a sztender, akkor fulladt le. Nem inkább leváltott egyesbe, és úgy rúgta ki a sztendert. Mert AKKOR tényleg lefullad.
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
A régebii Ducatikon volt ilyen para, hogy ott nem volt mikrokapcsoló. Simán elindult az ember fia, persze éppen valami kanyargós útra egy parkolóból vagy hasonló és jobbra fordult ki. Az első balosnál aztán jött a meglepi és a pofára esés. Azt hiszem valaki bele is halt, hogy felszúrta magát a saját sztenderére.

Amikor megvettem a motort simán csinált olyat, hogy leállt a sztender kihajtásra, üresben. Egy kis kontakt spray csodákra képes :D De többször mentette már meg a hülye fejem ez a feature. Pedig nekem még külön is sztender lámpám is van a műszerfalon, szép sárga pötty. Lófaszt se szoktam nézni :D
Ikerváron pár éve meghalt így egy srác, bepiálva ült fel a motorra, előtt még haza is vitt valakit. Továbbindult, lennmaradt a sztender. A pia miatt lekacsázott a padkára, ott beleakadt a sztender valami gazcsomóba, ő meg belebukfencezett az árokba.
 
(a Swiftemben például az dühít még halálra, hogy ha benne hagyom a kulcsot, de kinyitom az autót, akkor is sípolni kezd...
Az Ignis is ajtónyitásra kezd el sípolni, ha kivettem a kulcsot, de nem kapcsoltam le a fényszórót.

amikor például 40 fokban várok valakit, vagy sorompót kapok, és kiszállni nem akarok, csak az ajtót nyitom ki, hogy valami lég jöjjön be, akkor ki kell vennem belőle a kulcsot és letenni valahová, aztán meg keresgélni, bedugni, ha bekattant a kormányzár, azzal játszani, Istenem, miért????????? :boa: )
Egyszerűbb lenne lehúzni az ablakot, nem? :D
 
nem, igazad van, hülyeséget írtam. Üresben be tudom persze indítani, de ahogy sebességbe teszem, már le is áll... és az autósiskolás srác is sebességben tette le a sztendert és utána akarta leállítani, de addigra már nem kellett, mert leállt magától... teljesen összezavartál a sztenderről leugrós motorod sztorijával :D :D :D
Ezt most nem értem... Én a GS-t melegítés céljából be szoktam indítani, ÜRESBEN, SZTENDEREN, és ha netán ráültem, egyesbe raktam, és még kint volt a sztender, akkor fulladt le. Nem inkább leváltott egyesbe, és úgy rúgta ki a sztendert. Mert AKKOR tényleg lefullad.

Ja, ok, már értem, csak lassan olvasok :)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére