Az enyém úgy van, hogy kocsi leállít, kulcs kihúz (semmi sipolás hiába rajta a lámpa) majd amikor az ajtót kinyitom akkor kezd visítani hogy rajta hagytam a lámpát... Szerintem ez egész jó megoldás.
A korábbiakkal kapcsolatban meg az én Hondám lehajtott stendernél üresben beindul, sebességben lefullad akkor is ha be van húzva a kuplung. Indítózni meg valamiért én is kuplungbehúzva indítózom mindig, pedig soha senki nem mondta hogy ez miért meg hogy egyáltalán jó a vasnak... (Ráéreztem?!...)
Fullasztott le engem is amúgy, mert elfelejtettem felhajtani, majd egyesbe raktam hogy akkor én indulok... De én ennek örülök, nálam a murván lehet kanyar se kéne, csak egy nagyobb kő amiben megakad és ha az nem feljhajtja már repülnék is. Azt meg hogy esetleg azért nem indul a motor mert sebességben van és lent a sztender rögtön levágtam eddig mindig az első meg nem nyikkanós próbálkozás után, de tény hogy kevés ilyen eset van, mert alapból üresben szokásom hagyni. (Na mondjuk mióta kikötöttem a riasztót (rosszalkodott) azóta munkahely elött, egyesben, a gyorsleállító gombot felnyomva szoktam lerakni, valami fura okból ettől úgy érzem legalább a lúzer tolvajoktól megvédtem... hülyeség, tudom
)
Az nekem nagyon furi hogy kuplungot behúzva indításnál ugrik a motorotok... Tuti nem az a gáz hogy nem emel ki teljesen a kuplung?????