Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Akkor majd szépen tankol velem, 220 km-ként
És a slussz poén, hogy eme események után sikerült 15 litert tankolni a 21 literes tankba.A PRI-t en se hasznalom soha csak test celokra.A RES az mas azt igen-A masik motoromon meg nincs csap.Gurultunk a hétvégén egy aprócskát a Drágámmal. Hát öcsém, képzeljétek azt el, hogy lemotorozott tavaly úgy 10-12 e km-ert, hogy halvány lila dunsztja nincs, hogy az ON-OFF-RES-PRI miket jelent a benzincsapon. Történt ugyanis, hogy a benzinszintjelző elkezdte nyaldosni a pirosat és nem álltunk meg tankolni, mert simán hazaérünk még, majd otthon. De a sárkány nem átallott a lágymányosi felhajtó lámpánál leállni. Mondom na mi a szösz, gáz van-é. Erre az én Életem Szerelme nem hogy az út széle felé tolta volna ki a vasat vagy a lámpa tövénél megállt volna, ahol látnak és viszonylagosan biztonságos, nem vaguynk útba, neeem. Ő feltolta a felhajtó mellett, a kanyarba, át a padkán, mert oda nem jöhetnek utánunk, a híd alá. Jah csak én nem tudtam felállni mögé (mert nekem nem ér le a térdem is, annyira hosszú a lábam) meg a lejövetel is álomba illő volt. Diagnózis, szívatóval megy, gázzal tartva nem. Tankba láthatóan van még nafta. Mondom te mikor szoktad áttekerni tartalékra a benzincsapot? Ő? Ő még azt az állást sohase használta... Miért van különbség? Mondom, akkor próbáljuk már meg a PRI állást, mert annál közvetlenebb nincs mielőtt szerelőt hívunk. És láss csodátDr. Szöszi rendel
Meg öregedtem 50 évet a fel és lehajtástól, hogy ne üssenek el minket, kanyarba, takarásból a híd alól előbujú motorosokat...
Lényegében mindegy, mert az ON állás kivételével másban nem volt az elmúlt másfél évben a csapA PRI-t en se hasznalom soha csak test celokra.A RES az mas azt igen-A masik motoromon meg nincs csap.
Nekem pl nincs PRI, csak ON-OFF-RES. De benzinszint jelzőm sincs, így nézem a km-eket, annak ellenére, hogy ott a tarcsi. És ha 200 km körül leáll a lámpánál nem pánikolok, hanem áttekerem és go tovább 
Latod ezert kell egy motoros melle egy motoros nö.Te meg elolvastal mar azt hiszemmnden motoros könyvet ugy hogy tudnod kell.Lényegében mindegy, mert az ON állás kivételével másban nem volt az elmúlt másfél évben a csapNekem pl nincs PRI, csak ON-OFF-RES. De benzinszint jelzőm sincs, így nézem a km-eket, annak ellenére, hogy ott a tarcsi. És ha 200 km körül leáll a lámpánál nem pánikolok, hanem áttekerem és go tovább
![]()

Ezért, isLatod ezert kell egy motoros melle egy motoros nö.Te meg elolvastal mar azt hiszemmnden motoros könyvet ugy hogy tudnod kell.![]()



Nekem is megfordult a fejemben, hogy mehetek a kútra két lityi benyáért/valahogy ki kéne vadászni az enyémből annyit. De hálisten megoldódott egyszerűbbenCsak mi tetéztük azzal,hogy én még benzint is szedtem le a dörözöből,hogy el tudjon jönni a kútig....ott derült fény a turpisságra....![]()

Hajjaj, erről tudnék mesélni...De akkor is ők a műszaki zsenik akik mindig mindent jobban tudnak....
![]()
Tök ciki volt.
Aztán még jártam úgy, hogy nem alattam, hanem egy tesztmotorozó alatt fogyott ki hasonlóképp a benya. Amíg vártunk a felmentő seregre, jót dumáltunk egy híd alatt. 

- felhívott egyszer, és segítséget kért, mert nem tudott rájönni egy hibára. A sokat tanult, "jó műszaki érzékű" ember az XJ650-ről leszerelte a karburátor sort, kipucolta majd visszaszerelte. Mikor be akarta indítani, akkor látta, hogy valami nincs rendben. Nem akart indulni, majd hosszas próbálkozás után szerencsétlen motor amikor beindult, a fordulatszám magától az egekbe ugrott (8000 körülire), és azonnal le kellett állítani, mielőtt üresben szétpörögné magát. Na, ekkor hívott engem. Átautóztam a várost, mert a barátok ilyenek. Nézegettem kicsit a "művét", majd felállítottam a diagnózist. Az Isten barma a gázbowdent a szívatóra kötötte vissza, és a szívatót pedig a gázbowden csatlakozásához. Ennek eredménye az volt, hogy a feszülő szívató bowden szinte full gázt adott alapban - erre ha a szívatókart ráhúzta, még több gázt adott -, illetve a laza gázbowden a gázmarkolat forgatásakor nem tudott szívatót működtetni, amikor már kínjában gázzal akart volna indítani. Szóval a gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy teljesen hideg motort full gázon akart beindítani dúsítás nélkül, és amikor szegény motor valahogy mégis beindult, akkor pörgött, mint állat. Hát, irány a Kandó! 
Nálunk is hasonló a helyzet, mivel a töttörö és a drz benzincsapja pont az ellenkező irányban működik, és mivel gyakran kérjük kölcsön egymás motorját, ezért szinte mindennapos a tévedés
Szintjelző persze egyiken sincs, úgyhogy már kezdenek hozzánk szokni a környező benzinkutakon, ahogy félliteres ásványvizes flakonokba tankolunk, vagy csatakosan betolunk egy motort.
Hát, irány a Kandó!![]()


Nálunk is hasonló a helyzet, mivel a töttörö és a drz benzincsapja pont az ellenkező irányban működik, és mivel gyakran kérjük kölcsön egymás motorját, ezért szinte mindennapos a tévedés
Szintjelző persze egyiken sincs, úgyhogy már kezdenek hozzánk szokni a környező benzinkutakon, ahogy félliteres ásványvizes flakonokba tankolunk, vagy csatakosan betolunk egy motort.
Csak azt ne mondd, hogy sietni kell hazafele, és nincs rá idő, mert a motortolással-flakonozással sokkal többet el lehet b*szni, mint az az 5 perc a kúton a nap végén 

Meg egyszer valahol Ausztriában egy ST1100-el már az 560 km-nél tartottam egy tank benzinnel, és sehol nem találtam benzinkutat. Na, ott is fostam, hogy mi lesz, de végül egy faluban volt egy kút. Ezeken az eseteken kívül azóta nálam sincs olyan, hogy elfogyjon. Ha bevillan a piros fény, akkor az első helyen tankolok. 400 kilót még egy métert sem akarok tolni.

