Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
A PRI-t en se hasznalom soha csak test celokra.A RES az mas azt igen-A masik motoromon meg nincs csap.Gurultunk a hétvégén egy aprócskát a Drágámmal. Hát öcsém, képzeljétek azt el, hogy lemotorozott tavaly úgy 10-12 e km-ert, hogy halvány lila dunsztja nincs, hogy az ON-OFF-RES-PRI miket jelent a benzincsapon. Történt ugyanis, hogy a benzinszintjelző elkezdte nyaldosni a pirosat és nem álltunk meg tankolni, mert simán hazaérünk még, majd otthon. De a sárkány nem átallott a lágymányosi felhajtó lámpánál leállni. Mondom na mi a szösz, gáz van-é. Erre az én Életem Szerelme nem hogy az út széle felé tolta volna ki a vasat vagy a lámpa tövénél megállt volna, ahol látnak és viszonylagosan biztonságos, nem vaguynk útba, neeem. Ő feltolta a felhajtó mellett, a kanyarba, át a padkán, mert oda nem jöhetnek utánunk, a híd alá. Jah csak én nem tudtam felállni mögé (mert nekem nem ér le a térdem is, annyira hosszú a lábam) meg a lejövetel is álomba illő volt. Diagnózis, szívatóval megy, gázzal tartva nem. Tankba láthatóan van még nafta. Mondom te mikor szoktad áttekerni tartalékra a benzincsapot? Ő? Ő még azt az állást sohase használta... Miért van különbség? Mondom, akkor próbáljuk már meg a PRI állást, mert annál közvetlenebb nincs mielőtt szerelőt hívunk. És láss csodát Dr. Szöszi rendel Meg öregedtem 50 évet a fel és lehajtástól, hogy ne üssenek el minket, kanyarba, takarásból a híd alól előbujú motorosokat...
Lényegében mindegy, mert az ON állás kivételével másban nem volt az elmúlt másfél évben a csap Nekem pl nincs PRI, csak ON-OFF-RES. De benzinszint jelzőm sincs, így nézem a km-eket, annak ellenére, hogy ott a tarcsi. És ha 200 km körül leáll a lámpánál nem pánikolok, hanem áttekerem és go továbbA PRI-t en se hasznalom soha csak test celokra.A RES az mas azt igen-A masik motoromon meg nincs csap.
Latod ezert kell egy motoros melle egy motoros nö.Te meg elolvastal mar azt hiszemmnden motoros könyvet ugy hogy tudnod kell.Lényegében mindegy, mert az ON állás kivételével másban nem volt az elmúlt másfél évben a csap Nekem pl nincs PRI, csak ON-OFF-RES. De benzinszint jelzőm sincs, így nézem a km-eket, annak ellenére, hogy ott a tarcsi. És ha 200 km körül leáll a lámpánál nem pánikolok, hanem áttekerem és go tovább
Ezért, isLatod ezert kell egy motoros melle egy motoros nö.Te meg elolvastal mar azt hiszemmnden motoros könyvet ugy hogy tudnod kell.
Nekem is megfordult a fejemben, hogy mehetek a kútra két lityi benyáért/valahogy ki kéne vadászni az enyémből annyit. De hálisten megoldódott egyszerűbbenCsak mi tetéztük azzal,hogy én még benzint is szedtem le a dörözöből,hogy el tudjon jönni a kútig....ott derült fény a turpisságra....
Hajjaj, erről tudnék mesélni...De akkor is ők a műszaki zsenik akik mindig mindent jobban tudnak....
Nálunk is hasonló a helyzet, mivel a töttörö és a drz benzincsapja pont az ellenkező irányban működik, és mivel gyakran kérjük kölcsön egymás motorját, ezért szinte mindennapos a tévedés
Szintjelző persze egyiken sincs, úgyhogy már kezdenek hozzánk szokni a környező benzinkutakon, ahogy félliteres ásványvizes flakonokba tankolunk, vagy csatakosan betolunk egy motort.
Hát, irány a Kandó!
Nálunk is hasonló a helyzet, mivel a töttörö és a drz benzincsapja pont az ellenkező irányban működik, és mivel gyakran kérjük kölcsön egymás motorját, ezért szinte mindennapos a tévedés
Szintjelző persze egyiken sincs, úgyhogy már kezdenek hozzánk szokni a környező benzinkutakon, ahogy félliteres ásványvizes flakonokba tankolunk, vagy csatakosan betolunk egy motort.