Hajos
Segédmotoros
Abba mar van gyakorlatomDe te úgyse mész el, mert te már penge medencelukasztó vagy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Abba mar van gyakorlatomDe te úgyse mész el, mert te már penge medencelukasztó vagy!
Mina akkor ne menj Süd Tirolba Alpok Dolomitok mert ott kurva sok belathatalan kanyar van
De a pályázásra nem bőrruha kötelező??? Mert arra tuti nem ruházom be csak azért hogy zárt pályán gyakorolhassam a kanyarodást, ha amúgy meg sosem fogom hordani.A nagysebességű kanyarodás gyakorlásra szerintem a pályázás a biztonságos módszer... Ekime írta épp, hogy a kakucson 5000/délutánért hülyére motorozhatod magad, nagy sebességen, biztonságos pályán (murva, oszlop, szalagkorlát nélkül), homokággyal.
őőőőő Ahogy kiérek isaszegről (nagytarcsa irányába) minden reggel kanyargok egy jót. A kanyarok többnyire beláthatóak, jobb-bal váltakoznak folyamatosan, és hideg időjárási körülmények között 60 km/h-val, nyári melegben pedig 80 km/h-val kényelmesen döntögethetőek. [A kényelmesen azt jelenti, hogy a sebességed lehetővé teszi, hogy adott esetben akár szűkíts akár tágíts, de mindenképp változtathatsz az íveden. (Számomra ezt jelenti a biztonságos kanyarodás, mert így a szembe jövő, sávomba átsodródó állatkodó autósok/böszme nagy kamionosok, hirtelen felbukkanó lovaskocsik sem jelentenek problémát)]
Lényeg a lényeg, hogy ezen a szakaszon talán egy kanyar kivételével mindegyik egészen jól belátható, mivel napi szinten erre járok tudom hogy nincsenek bekötőutak közben, még földút sem ahonnan traktor vagy akármi megjelenne, a kanyarok nyáron élvezetesen vehetők 80-al, és kifejezetten szeretem ahogy a bal-jobb kanyarok váltogatják egymást. Szóval nem öngyilkosság itt 80km/h-val kanyarogni.
De szar volt itt megtapasztalni a hátsókerék instabilitását. Értem én hogy nem kell mindenre felkészíteniük a tréningeknek, de azért olyan jó lenne
Jah, és Mina... pont azt írtam, hogy mivel azon a tréningen szar volt az első fékem, nem lehettem rá felkészülve hogy be fog előzni a hátulja. Totál meglepetésként ért, és baromira megijesztett az első alkalommal. Mázli hogy valamiért ösztönből engedtem kicsit a fékeken (vagy csak az elsőn?), és bár már többször előfordult a jelenség, a mai napig nemtudom megmondani pontosan mit csinálok és milyen sorrendben hogy stabilizáljam a vasat... gőzöm nincs, csak csinálom, és ez valahol ilyesztő
Na mindegy... Tudjátok hogy teljes mellszélességgel a tréningek mellett vagyok legyen fizetős vagy ingyenes, közuti vagy zártpályás... a lényeg hogy gyakorolj!
En oda egyedül szoktam menni.Illetve voltam mar ott csajjal de super profi volt.Na de azokba - legalábbis részemről - nem is szállok be 80-nal Vagy legalábbis nem mindegyikbe
Ellenben, azokhoz a kanyarokhoz képest, itthon, főúton, zömében csak enyhe ívecskék vannak, amik nyugodtan bevehetők épelméjű tempóval, normál körülmények között nem kell előttük állóra fékezni, és 30-cal beleóvatoskodni. És itt jön az a - már többször említett - kitétel, hogy nem az a tudás, hogy az egyenesben képes valaki teligázt húzni, hanem az, hogy az egyenes végén be is fordul. Nem azt mondom, hogy élete második motorozása alkalmával már mindenki térdkoptatással kísérletezzen, de azért némi rutin felszedése után már illik nem gyök kettővel fordulni a sarkon...
De a pályázásra nem bőrruha kötelező??? Mert arra tuti nem ruházom be csak azért hogy zárt pályán gyakorolhassam a kanyarodást, ha amúgy meg sosem fogom hordani.
En oda egyedül szoktam menni.Illetve voltam mar ott csajjal de super profi volt.
A csaj a sajat motorjaval volt.
Voltam már a Glockneren, meg a többi környékbeli látványúton egyedül is, a Dolomitokban viszont még csak dobozokkal-asszonnyal a hátam mögött, legutóbb meg a Glocknernél is kettesben, de csomagok nélkül. Se ő nem szuperprofi, se én nem vagyok az, a határaimat is csak egy bizonyos mértékig szoktam feszegetni, főleg ha rá is vigyáznom kell. A lehetőségekhez, határaimhoz képest szeretek haladósan menni, és kiélvezni a szerpentineket, nyilván ezért megyek-megyünk a hegyekbe kanyarogni, és nem a homokon süttetjük magunkat Nem zavar, ha egy helyi menő, vagy nálam nagyobb tudású körbekerül, maximum irigykedek egy sort a tudására
Viszont, a 4 év alatt, mióta együtt motorozunk, soha, egyetlen helyzetben se volt még olyan, hogy azt mondtam volna, bár ne lenne mögöttem, mert úgy élvezetesebb/gyorsabb/menőbb/stb. lett volna. Olyan már igen, hogy valami barom miatt húzós helyzetbe kerültünk, és inkább kihagytam volna belőle, de egyébként, a motorozás "általános élvezeti értékén" soha egy pillanatig sem csorbít a jelenléte...
https://www.google.de/maps/@46.8937841,11.1072427,15z?hl=deEzeket hol fényképezted? Márazonnal kérem a GPS koordinátákat
Nincs olyan messze.Ezeken a helyeken az a legnagyobb baj hogy a felfele menök huzzak neki hogy menjenek a lefele menök meg a 6.7. kanyar utan elfekezik magukat mert meleg a fek es mar nem fog ugy es atmennek a masik oldalra mert tul gyorsak ugy hogy vigyazni kell.Hát, ez picit arrébb van... de megjegyzem, hátha majd egyszer, ha felnövök...
Te Cicc. Biztos, hogy rendben van az a motor?