neked akkor nem vezetéstechnikai tréning kell, hanem csizmatechnikai mondjuk ezekkel a csizmákkal bizony csak a térdből váltás megy nekem is, a lábujjam meg már be van lilulva.
Múltkor átnéztem a csizmáimat... Az egyikben a bélés rommá szakadt és már nem tudom felhúzni ezért mert össze-vissza gyűrődik, a másiknak a talpa lukas, a motoros bakancsomat meg nem találom... Fura volt a lukas csizmában mert fázott benne a lábujjam...
A váltás még csak-csak, de olyan fura, hogy ennek nem sima a talpa, ezért minden váltás-fékezésnél meg kell emelni, nem lehet előre csúsztatni a lábtartón.. Egy fékezés+váltás kombót alaposan át kell gondolnom, mert több másodperces művelet. Viszont cserébe tutira jobban véd, mint az összes elődje együttvéve, még külön kis bokacsont-védő fülecskét is találtam benne belül. (Az töri a legjobban a lábam.) Kívülről nézve pedig az lehet a legviccesebb, hogy immár leér a lábam a motoron, viszont ezt még nem szoktam meg: nagy lendülettel nyúlok az aszfalt felé, de az 2-3 centivel közelebb van, ezért mindig izomból lerúgom a flasztert
Azért motorozom Martensben.. vagy ezt már írtam (százszor?) Alig van sarka, sima a talpa és hajlik benne a bokám. Bizoonyos mértékig még vízálló is.
A fentiek tartalmazhatnak némi költői túlzást, igazából így 250 km után már nem vagyok ön- és közveszélyes (az csak az első 50 km volt), inkább viccesen suta, de már alakul. Hogy lesz a vasárnap? Mikor, hol? Bójáink vannak?
Ha megtalálom lesz, ha nem, mindenki hogy egy félliteres lötyit és azokat borogatjuk. Budaörsi Auchan parkoló. Délután kéne, mert nemtom meddig meg az aktiviti szombaton a melósok részéről nálam. (Belecsúszik-e a vasárnapba).