Szerintem igenis költségcsökkentő tényező az, hogy nem a saját motoromat zúzom le és akkora bukóvas van rajta, hogy kicsi az esélyem a sérülésre. Ha kiszámolod az esetleges melóból való kiesés, lábadozás költségeit, mindjárt jelentős lesz a tényező. Nem beszélve arról, hogy a szervízben guggoló motor is jelentős bosszúság és költségforrás. És még valami. Ahol adnak normális protektoros ruhát, az se egy hátrány, mert láttam már olyat, hogy a tréningre elment farmergatyába térdvédő nélkül tanonc, aztán húztak a hátára egy gericvédőt is, és kapott a térdére is valamit. Kb a második órában borult térdre, és a térdvédő leretkelődésén kívül más nem történt. Kell oda az ilyesmi is.
Ezek elsőre ugyan drágábbá teszik a dolgot, de szerintem érdemes felül emelkedni a többszáz kilós lendületből guruló vasak között a tesco gazdaságos szemléleten....
Ezek elsőre ugyan drágábbá teszik a dolgot, de szerintem érdemes felül emelkedni a többszáz kilós lendületből guruló vasak között a tesco gazdaságos szemléleten....


Most linkelted a marhaságok topicba a képet hogy " Mindig lesz aki olcsóbban megcsinálja..."
Ezt próbálom magyarázni, ez a fajta stressz nem tesz jót a tanulásnak. Jajjcsakelnedöntsemre koncentrálni ahelyett amit próbálnak átadni, ami miatt odamentél. Szerintem megfizethetetlen.

Annyira azért nem más... BQ fentebb leírta, még egyszer nem írnám le...
Basszus, ezzel a szemlélettel a Lóóón való motorozás után csak kizárólag 36 éves, ősöreg, bazinehéz vasakkal motorozhatnék...

