Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Szerintem meg ha felidézem a képeket, ez nem is olyan vészes. Reméljük tényleg jól megcsinálták a szerelők és nem lesznek galibák. ;)

Doboz használtba vagy elfekvőbe nincs?
 
Aki a futóművet csinálta, évi 200-300 darabot javít, ez azt hiszem elég garancia. De ez csak akkor derült ki, ha egyben lesz.
Doboz meg alu, alapból nem egyszerű, ráadásul nemóccó (60 ezer volt darabja) és általában rendelésre hoznak. De végülis az az utolsó. Még az is lehet, hogy menthető. Csak eddig azzal nem foglalkoztunk igazából.
 
Ha alu, akkor lehet érdemes lenne megpróbálkozni a javíttatással. Bár nem emlékszem, mekkora volt a sérülés...
 
Jelenleg így állunk az Úr színe előtt:
 

Csatolások

  • DSC_00252_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    DSC_00252_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    506.3 KB · Olvasás: 11
Szia Pic!A világért sem akarnék Veled összeveszni,de nem ti durrantottatok bele az autós pajtiba hátulról,mert a párod nem volt ott eléggé figyelmileg?Ezen szerintem nincs mit fellebbezni.És nem értem,hogyan jöhetne ki 50-50?Bár lehet valamilyen részlet nekem kimaradt a sztoriból....
 
Sziasztok!

A következő műszaki problémával fordulnék a hozzáértőkhöz:

Van egy 2007-es Yamaha S2-es Fazer-em, eddig fékbetét-problémán kívül soha semmi baja nem volt, mivel elég sokat megyünk, túrázunk (most 42.000 km van benne).....(mindig szakszervizben, mivel k...vára nem vagyunk műszaki emberek) elég sűrűn volt szervizeltetve, a tavalyi "nagyszerviz" után (kb. a gatyánkat is otthagytuk...) a szerelő srác említette, hogy már érzi, hogy nehezebb behúzni a kuplungot.... majd ha k...vára nehéz lesz, akkor lesz egy kis problem....

Kuplung-bowden-csere? Kuplungtárcsa-csere...??? Vagy mi....

Tegnap volt a "szezon első útja" a drágámmal, 340 km-es túrát tettünk meg (szegény őrangyalomnak egy párszor be kellett segíteni:))... Na de a lényeg: alig bírtam behúzni a kuplungkart.... azt hittem csak a "6 hónapja nem motoroztam-effektus" !!! De nem így van, mert bedagadt a bal kézfejem reggelre, 5-6 éve motorozom (ezzel a motorral meg 2009-óta), soha-de soha nem volt még olyan, hogy egy kicsinél többet fájlaltam volna, rendszerint túra után közvetlenül merült fel.... Ja és szinte teljesen felengedett kuplungkarnál indul el...

Mit tanácsoltok, van-e valamilyen apróbb dolog, amit meg lehetne próbálni, mielőtt kuplung-felújítás lenne...:(
 
Sziasztok!

A következő műszaki problémával fordulnék a hozzáértőkhöz:

Van egy 2007-es Yamaha S2-es Fazer-em, eddig fékbetét-problémán kívül soha semmi baja nem volt, mivel elég sokat megyünk, túrázunk (most 42.000 km van benne).....(mindig szakszervizben, mivel k...vára nem vagyunk műszaki emberek) elég sűrűn volt szervizeltetve, a tavalyi "nagyszerviz" után (kb. a gatyánkat is otthagytuk...) a szerelő srác említette, hogy már érzi, hogy nehezebb behúzni a kuplungot.... majd ha k...vára nehéz lesz, akkor lesz egy kis problem....

Kuplung-bowden-csere? Kuplungtárcsa-csere...??? Vagy mi....

Tegnap volt a "szezon első útja" a drágámmal, 340 km-es túrát tettünk meg (szegény őrangyalomnak egy párszor be kellett segíteni:))... Na de a lényeg: alig bírtam behúzni a kuplungkart.... azt hittem csak a "6 hónapja nem motoroztam-effektus" !!! De nem így van, mert bedagadt a bal kézfejem reggelre, 5-6 éve motorozom (ezzel a motorral meg 2009-óta), soha-de soha nem volt még olyan, hogy egy kicsinél többet fájlaltam volna, rendszerint túra után közvetlenül merült fel.... Ja és szinte teljesen felengedett kuplungkarnál indul el...

Mit tanácsoltok, van-e valamilyen apróbb dolog, amit meg lehetne próbálni, mielőtt kuplung-felújítás lenne...:(

Hát néha (én szerintem) meg kéne kenni a kuplungbowdent! ;)
Hétköznapi embernek a wd40-et javaslom (ez mindenre jó :D), ha nincs otthon akkor egy kis varrógép olaj, ha az sincs akkor gázolaj (diesel) ha az sincs akkor fékfolyadék (mindegy milyen Dot-os).
Az, hogy milyen bowden szerintem mindegy, hogy műanyag házas-e vagy sem mert ha koszos és azért szorul akkor ezek már nem rontanak rajta.
A fékfolyadék előnye, hogy szétmar mindent, még a koszt is és nagyon hatásos! ;) (én erre esküszöm, de csak a bowdenre vagy a házába) úgy is jó ha nincs kisinjekció vagy egyéb adagoló (gyógyszerboltban 50 ft) hogyha a csavarhúzót beledugjátok a flakkonba és arról csepegtetitek rá a bowdenra miközben mozgatjátok a kuplungkart, hogy jól behordjaezt addig kell folytatni amíg érezhető nem lesz a javulás.

"B" terv: eladni a motort mert vagy becsaptak titeket ennyi szervizeléssel vagy tényleg nem jó!
Lehet én nem értek a motorhoz de az emzén ez segített mindig a kawával meg semmi gond sincs. :cool:
 
Helló!

Reméljük tényleg a bowdennel lesz gond és nem az egész kuplungművel...

Egyébként a Kawá(cská)val mindig gond van(ennek ellenére imádom!!!), akarom mondani szervízigényesebb, mint a Yama, a Yamának most van először "baja" 2007-óta.

Habár a Kawa nálunk nagyobb igénybevételnek van kitéve! :D
 
Adri, ha nem haragszol bemásoltam a hozzászólásod egy másik fórumba, ahol típusspecifikusak, értenek hozzá. Ha gondolod nézz be oda, nem bánod meg ;) A márkaszervizeket meg el kell felejteni, mert ott csak lehúzzák az embert.
 
Hova is?

De eddig egy olyan szerelőt találtunk, aki a "mostani" motorokhoz ért (Kawás), de neki nincsenek speciális műszerei, kimondottan a Yamához, ezért csináltattuk márkaszervizben a "nagyszervizt". :D
 
Olyan nincs amit még ne lehetett volna azzal megoldani,hogy is van?nem minden szerszám lehet kalapács,de minden szerszámot helyettesíthet a kalapács?:D
 
A párom egy FZ specialistához hordta a vasat, de sajnos egy tragikus baleset (nem motoros) következtében már nincs köztünk. Viszont van pár fórumos ember, aki nem csak a saját vasát szervizeli, hanem barátokét is, persze csak szivességből. Az én szerelőm mellesleg a Yamah kpjában dolgozott, minden motorhoz ért, mindenhez van szerszáma és nem lehúzós. Ha kell szívesen adok elérhetőséget, bármelyikükhöz.

Amúgy javaslom, hogy olvasgasd a sportmotoron az FZ fórumot, már érkezett is válasz neked ;) No meg sok hasznos dolgot is találsz, amire szükség lehet, vagy ki tudja :)
 
Ezen nem aggódom, mert folyik belőle kicsit a tömítésnél pontosabban annak a maradványainál a cucc.
A benzincsappal meg az a helyzet, hogy annyira hátul van, hogy nem lehet elzárni, azaz csak félig, mert beleütközik az oldaldeknibe. De majd alkot vele valamit Ádám.
 
Ja lehet, de nekem így úgy tetszik. Szóval marad a gumikalapáccsal helyet csinálós történet :) De van hozzá még egy pár dekni, ha típustiszta Ts-re szeretném egyszer visszaalakítani :) De már nagy off voltam.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére