Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Múlt héten fura hangja lett a hátsó féknek.... :eek:. elkezdtem mellőzni a használatát, szombaton kikaptam a betéteket.... Az egyiken konkrétan nem volt betét rész... csak vas..... Szóval megvan a hang forrása :eek::eek:
Miután megállapítottam hogy hál istennek a féktárcsa még használható állapotú maradt, kocsiba pattantam hogy elugorjak fékbetétért. Közben hívom téli szerelőt (igen, azt a sokat emlegetett, blogot is írtam róla manuszt) Kérdezem, h ugye cseréltél a hátsón is féket.... nagy hallgatások, szabadkozások és hogy nem biztos benne... aztán meg magyaráz nekem arról, hogy azt amúgy is alig használjuk, csak dísznek van :eek:
Na ha eddig nem ásta volna elég mélyre magát, mostmár kínánál jár a "kedves" "szerelő"...

A hab a tortán, hogy a boltban nem volt raktáron olyan fékbetét, és nem is lehet másikkkal behelyettesíteni mert full egyedi a mérete és alakja, szóval miért is csinálna a honda tucatárut kérem.... :ne:
Így aztán marad a hétfő - kedd autó+vonat+metro kombó :((, és nagyon remélem hogy ma d.u. az ígéreteknek megfelelően megkapom a betéteket....

Most már mindegy, de van valahol Pesten olyan hely, ahol fékbetétragasztással foglalkoznak, gyors megoldásnak legközelebb az is jó lehet. A szerelőd meg valóban egyre többet "bizonyít", függetlenül attól, hogy én is jóformán egy kezemen meg tudom számolni, hányszor használom egy évben a hátsó féket. Üzemképesnek viszont attól függetlenül még üzemképesen tartom...
Amúgy, bírom az ilyeneket, mikor ahelyett, hogy valaki arra válaszolna/adna ajánlatot/stb., amit kérdezek (vagy mondaná meg kerek perec, hogy én ezzel nem foglalkozok, ne is kérd), elkezdi körbemagyarázni, hogy nekem tulajdonképpen nincs is szükségem arra, amit szeretnék, amúgy is baromi drága és senki nem veszi... cseszdmeg, kérdeztem, mondd meg, mennyiért vállalnád, majd én utána eldöntöm, kifizetem-e, vagy kérem inkább az olcsóbb, kompromisszumosabbat.

Úgy néz ki, kéne két hátsó teleszkóp az 1.4-be, keresgéltem, találtam egy típust, véletlenül akadt is egy magyar szürkeimportőr, írja a honlapján, hogy abból a márkából ezt meg ezt forgalmazza, de beszerez mást is, félárban az ausztrál forgalmazóhoz képest. OK, írom neki, hogy ez meg ez kellene. Válasz: hát, az nagyon drága, meg amúgy felesleges is a fullosan állítható hátsó teló, mert úgyis csak pályára lehet beállítani, meg csak annak kell, aki mindent szeret elcsavargatni a motorján. Na, itt már kezdett megérni a b*zmeg, de mondom, oké, akkor legyen az olcsóbb, majd jelentkezem, ha aktuális lesz. Erre elkezd beajánlgatni valami mégolcsóbb, ránézésre se nekem valót... mondom, kösz, ez biztos nem kell, nem robogóra lesz. Visszaír, hogy "kivételesen megnéztem neked az eredetileg kért árát, ennyi meg ennyi, de csak akkor rendeld, ha elfogadod az előre fizetési feltételeimet, és most már konkretizáljunk, mert így X levél után azért, és különbenis, elválasztaná az érdeklődőt a vásárlótól"... Óhogyb*zmeg, én már vagy kettővel ezelőtt jegeltem a témát, te kezdted ajánlgatni magadat... közben kérdeztem még technikai részletet, hogy egyáltalán fel tudom-e tenni az olcsóbb cuccot a motoromra, mert kiderítettem, hogy XJR1300-hoz az is jó, passzolnak is a méretek, van olyan gyári kialakítású belőle, ami nekem is jó lenne. Aszondja: nem tudja, 10-es vagy 12-es a furat (nekem 14-es kellene), de majd legfeljebb átfúrod... Azb*zmeg, 250 kilós, 200 felett menni képes motorra, gyári új alkatrészt majd elkezdek gányolni, mikor neked csak annyiba telne, hogy azzal a specifikációval rendeled meg a gyártótól, ami nekem kell... Nyilván nem tőle fogok rendelni, megyek inkább hivatalos forgalmazóhoz, drágábban, de garanciával, és azt kapom, ami nekem kell. Ha neki nem kellett a pénzem...
 
Nekem benzincsapnal van problema a GS-en, es elvileg kulon olyan alkatresz nem kaphato, szoval kompletten kell az egesz... Valamiert nem zar el, es ezert folyt masfel liter benzin el az utazas utani hetvegen a tulfolyon... A Honda csak indulni alig akar reggel (miutan elozo nap hasznaltuk!)...
Pedig nem gondoltam volna, hogy epp a GS-hez kell dragan alkatresz. Ujonnan nem akarunk, bontottan kene valahogy keresgelni, csak jo legyen... :(

Nézz körbe ebay-en, vagy a Nagyvasnál, nem hiszem, hogy pont GS500 benzincsaphoz ne lenne pl. a Tourmaxnak felújítókészlete...
 
Nézz körbe ebay-en, vagy a Nagyvasnál, nem hiszem, hogy pont GS500 benzincsaphoz ne lenne pl. a Tourmaxnak felújítókészlete...
Most nem megy, mert meg nincs netunk es Szormoknak sincs ideje a munkahelyen, hogy utananezzen. En meg szimplan butus vagyok hozza. Majd jovoheten az Uram elakar menni egy markaszervizbe, hatha tudnak valami okosat, meg karbifelujito keszletet is akar. Szegeny GS iden mar nem nagyon lesz hasznalatban... :(
 
Róna fékbetét Tahi út 95 (Tatai sarok),vagy 30 éve csinálnak betéteket,kb 1500 ft/ betét.....nem rosszabb mint egy newfren,vagy haverjai betét.....
 
Róna fékbetét Tahi út 95 (Tatai sarok),vagy 30 éve csinálnak betéteket,kb 1500 ft/ betét.....nem rosszabb mint egy newfren,vagy haverjai betét.....
DRZ kilométeróra-izéhez nincs pontos infód véletlenül?
Meg TTR kilométeróra meghajtóhoz?:)
A motorok tényleg egy követ fújnak, mindkét kilométeróra megadta magát.
 
DRZ kilométeróra-izéhez nincs pontos infód véletlenül?
Meg TTR kilométeróra meghajtóhoz?:)
A motorok tényleg egy követ fújnak, mindkét kilométeróra megadta magát.

Mechanikus órákat az Alig utcában javítottak valamikor, bowdent és km-spirált is gyártanak...
 
Igen, ezek ilyen kis genyók, amikor a Lóóónak valami gyűgje van, egy héten belül a Vifinek vagy az Ubinak valami hasonlóval kell bejelentkeznie...
 
Megteszi helyette azt az Uborka.... az is egy csökött dög!

Még mindig?

Mit vársz tőle, "hiszen ez egy Honda"? :D:D:D

Ha a hűtőrendszerét már oda-vissza átnéztétek, a henger-hengerfej vízjáratai is rendben vannak, és a hengerfejtömítések se lehetnek hibásak (gondolom, újat kapott, mikor visszapakoltátok a hengerfejet), nézzétek meg, hogy a vezérlés jól van-e beállítva. Kicsit elállított vezérléssel csinálhat olyat, hogy menni megy, de túlmelegszik. A gyújtás is tud(na) ilyet csinálni, de azon elvileg semmi nem állítható, hacsak valaki korábban ki nem reszelt oválisra pár furatot, hogy azzal oldja meg a túlmelegedést... Az lenne a legtutibb, hogy a gépkönyvi adatok alapján megnézni, hogy a vezérlés jelen van-e, és felső holtponthoz képest biztos jó helyen jön-e a szikra. Igaz, hogy nem állítható, de elvileg megadják, hogy a főtengely felső holtponti helyzete előtt hány fokkal kell gyújtania az első hengernek.
A vezérlés beállítása, gondolom, hasonló lehet, mint az 500-asé volt, jobb oldalon egy kis ablakban kell figyelni a főtengely jelzéseit, és ott jelre állítani, a vezérműtengely jeleit meg az egyik hengernél a bal, a másikon a jobb oldalon figyelni (fontos: UGYANABBAN a főtengely-pozícióban). Én ezzel szívtam egy sort, elsőre benéztem az első-hátsó hengersort, nem is ment, csak max. 2 henger egyszerre a 4-ből:D
 
Az enyém digitális, a TTRhez meg állítólag 30 rugó az alkatrész:S
Alig/Váci utcai szerelőről tud valaki pontosabbat?
Birge ha elmesz az Alig utcaba az öreg megmondja a cimet pontosan mert a bowdwnwkwt spiralokat a fia csinalja.Az öreg mar csak kilometer orat megy müszereket javit.
 
Köszi Zéé a fékbetétest, nem volt olcsó az új, úgyhogy mindenképp meglátogatom majd, (meg amúgy is a kocsiba is mostanában fog kelleni új, bár ott fenyegetnek hogy tárcsát is kéne cserélni :eek:)
Jah amúgy sikeresen rátenyereltem a fékpedálra szétszedve, mire kijött a dugattyú, meg persze egy rakat fékfolyadék, szóval tegnap este fél tízig játszottam a kicsikével hogy légtelenítsem...., sajnos még mindig nem az igazi, este megint nekiesek a játéknak...:(
 
szerezz egy fecskendőt,meg egy vékony lehetőleg átlátszó csövet, amit rá tudsz dugni a fecsire és a légtelenítő csavarra.Ha sikerül szívd át a fékfolyadékot és utána légteleníts,pillanatok alatt kész lesz,nem kell órákat pumpálni....
 
Ma karburátor szinkront csináltak a Vircsin:)
Nagyon büszke vagyok rá, mert agyon dicsérték, hogy milyen jó állapotban van, ritkán látni ilyen jól karbantartott motort.
Úgy bántak vele a szerelők is mint a hímes tojással, a tankot is szépen szivacsra fektették.
Nem volt semmi baja, de Apája miden áron be akarta állíttatni, mert amikor megvette, letöltöttünk egy 400 oldalas használati útmutatót (szépen kinyomtattam, bekötöttem)és abban az volt, hogy ezt meg kell tenni évente, igaz már 1 év alatt beletett több mint 10 000 km-t.
De most nyugodt, hogy minden rendben van és tényleg jobban megy. :) Eddig sem ivott sokat, két személlyel 4,3 litert, de most majd még kevesebb is elég neki.;)
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére