Az is lehet, hogy szakadt a bowden, esetleg törött a spirál és csak néha forog. Jó lenne, ha jobban ismernéd azt a gépállatot
Mi köze az elektronikának a km órához egy 98-as cbr-n?Ha az szar,akkor azért ne akard újra vezetékelni,mert attól az óra nem javul meg.....
Nem fizikán tényleg nem, de volt elektrom. Így bele mernék vágni, ha van rá esély, hogy meg tudom csinálni, de inkább kérdezek mintsem helyreállíthatatlan rosszat csinálnék Utánajárnék, télen lenne rá időm megbütykölni
Jobb felső sarok, neved -> személyes adatok, .... átírod, majd alul a módosítás mentése gombbal mented, nem?
sztem ne kezdj hozza ha vmi rosszul kotsz be ugrik a gyujtasod feszszabalyzo stb tobbe kerul venni ezeket mintha megcsinaltatnad . kabelkorbacsot ha veszel hasznaltan ugy ki lehet cserelni de a motort kb darabjaira kell szetszedni mert a drotok a leglehetetlenebb helyeken futnak valszeg. kabelkorbacsot annyibol nem nehez cserelni hogy a csatlakozokat nem tudod rossz helyre rosszul osszedugni mert mindegyiknek megvan a parja .