Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Sziasztok,
Újra szeretném kábelezni a mocimat csináltatok már hasonlót? Menyire bonyolult, csak h mennyire merek én nekiállni szétszedni, és újra kábelezni?
 
Ha szopni akarsz, önállóan nekiállsz a makramézásnak egy bekötési rajzzal, ha kevésbé, akkor veszel komplett kábelkorbácsot. Az új drága, de ha használtan veszed, előbb utóbb makramézni fogsz, mert tuti lesz benne valami szakadt... ha nem most, akkor meg záros határidőn belül. Jah, és ha elkötsz valamit, mert mondjuk nincs villanypásztor vénád, benne van a pakliban hogy kigyullad a motorod ha sikerül egy zárlatot összehozni... Gyöngyusz tudna mesélni a szakszervíz villanyászairól, akik miatt a motor végül is kigyulladt...
 
Ha szopni akarsz, önállóan nekiállsz a makramézásnak egy bekötési rajzzal, ha kevésbé, akkor veszel komplett kábelkorbácsot. Az új drága, de ha használtan veszed, előbb utóbb makramézni fogsz, mert tuti lesz benne valami szakadt... ha nem most, akkor meg záros határidőn belül. Jah, és ha elkötsz valamit, mert mondjuk nincs villanypásztor vénád, benne van a pakliban hogy kigyullad a motorod ha sikerül egy zárlatot összehozni... Gyöngyusz tudna mesélni a szakszervíz villanyászairól, akik miatt a motor végül is kigyulladt...
Az a baj, hogy újra kellene kábelezni, mert valami nem stimmel vele, de nincs annyi pénzem, hogy szakszervízbe vigyem, meg amúgy is rosszak a tapasztalataim...
 
Lehet könnyebb megoldás kimérni a bibit és csak a hibás részt újrakábelezni, a többit békén hagyni. De láttunk már olyat, hogy csak a csatlakozók oxidálódtak el és azzal kellett egy kicsit foglalkozni, mert kontakthibás lett. Mi a hibajelenség?
 
tudok neked boltot,ahol még a leglehetetlenebb színű kábelt is megkapod.......Nem ördöngősség rajzal a kezedben,de feltétlen türelem játék....:)
 
Lehet könnyebb megoldás kimérni a bibit és csak a hibás részt újrakábelezni, a többit békén hagyni. De láttunk már olyat, hogy csak a csatlakozók oxidálódtak el és azzal kellett egy kicsit foglalkozni, mert kontakt hibás lett. Mi a hibajelens8ég?
Most vettem észre h a kilométer óra nem mindig forog... (Nálam ez létszükséglet, mert sem üzemanyag visszajelzőm nincs, sőt még egy lámpa sem ami kigyulladna, szóval csak innen tudom számolni, h mentem, mennyit mentem, mikor menjek tankolni), meg a gyújtáskapcsolónál is megsérthettem, mert azzal is játszani kell néha.
Egyszer egy szűkös kis kanyargós nagyon emelkedőn mentem felfele, lassan, és besüllyedt alattam a frissen (2hete) aszfaltozott aszfalt. Annyira nem számítottam rá h jobbnak láttam lefektetni, és szerencsétlenül egy q nagy kőre tettem a fejét rotty a visszapillantó, meg a fejidom, akkor megsérült a kábelezése, elvittem egy sráchoz itt a környékünkön akiről azt mondják értette a dolgát... de megbánta, olyan ramaty munkát végzett.. :( Most aggdom, h ne legyen amiatt komoly gondja, mert ő csak megragasztotta. Nem tetszik amit rajta látok ésmegcsinálnám rendesen, de szervízre nincs pnzem, és senkit nem ismerek aki javításhoz ért. Errefelé csak robogós meg autó szerelők vannak... :(
 
Most vettem észre h a kilométer óra nem mindig forog... (Nálam ez létszükséglet, mert sem üzemanyag visszajelzőm nincs, sőt még egy lámpa sem ami kigyulladna, szóval csak innen tudom számolni, h mentem, mennyit mentem, mikor menjek tankolni), meg a gyújtáskapcsolónál is megsérthettem, mert azzal is játszani kell néha.
Egyszer egy szűkös kis kanyargós nagyon emelkedőn mentem felfele, lassan, és besüllyedt alattam a frissen (2hete) aszfaltozott aszfalt. Annyira nem számítottam rá h jobbnak láttam lefektetni, és szerencsétlenül egy q nagy kőre tettem a fejét rotty a visszapillantó, meg a fejidom, akkor megsérült a kábelezése, elvittem egy sráchoz itt a környékünkön akiről azt mondják értette a dolgát... de megbánta, olyan ramaty munkát végzett.. :( Most aggdom, h ne legyen amiatt komoly gondja, mert ő csak megragasztotta. Nem tetszik amit rajta látok ésmegcsinálnám rendesen, de szervízre nincs pnzem, és senkit nem ismerek aki javításhoz ért. Errefelé csak robogós meg autó szerelők vannak... :(


A km óra hol forog hol nem témára... Neked honnan veszi a jelet? Nekem a kis lánckeréknél van a spirál vége. Nekem azt csinálta, hogy 60 km/h-ig semmi aztán meg alig alig és szédelgett a mutató. Izgalmas volt a dolog, mert nekem sincs szintjelzőm, meg lámpám meg semmi, sőt még a benzincsapom tartalék állása sem volt jó. Szóval a lényeg, hogy vettem egy új kihajtást (bontottat) de szerencsére csak a kis műanyag cucc nyíródott el, ami rámegy a lánckerék felől érkező hatlapfejű csavarra. Ha neked is ilyen a rendszer és nem a kerékről veszi a jelet, akkor ez egy megoldás lehet ;)
 
A km óra hol forog hol nem témára... Neked honnan veszi a jelet? Nekem a kis lánckeréknél van a spirál vége. Nekem azt csinálta, hogy 60 km/h-ig semmi aztán meg alig alig és szédelgett a mutató. Izgalmas volt a dolog, mert nekem sincs szintjelzőm, meg lámpám meg semmi, sőt még a benzincsapom tartalék állása sem volt jó. Szóval a lényeg, hogy vettem egy új kihajtást (bontottat) de szerencsére csak a kis műanyag cucc nyíródott el, ami rámegy a lánckerék felől érkező hatlapfejű csavarra. Ha neked is ilyen a rendszer és nem a kerékről veszi a jelet, akkor ez egy megoldás lehet ;)
Azt nem tudom milyen rendszer :S, de nem a sebességtől függ, volt h tankolástól ( városi mászkálás 50, és hazaút 140ig mondjuk) 5km-t mutatott, szóal gondol egyet és nem mér, gondol egyet és mér, sebesség függetlenül... :(
 
Ha a szervízkönyvben van bekötési rajz, akkor igen. De nem szokott benne lenni. Kezdjél el keresgélni a neten.
 
Kezdek kételkedni. Aki a szervízkönyvéből akar kábelkorbácsot cserélni, az a fizikaórán se biztos hogy az elektromosság résznél figyelt... :D Szerintem ne vágj bele egyedül.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére