Ebben a topciban keresünk helyi szerelőket helyi illetőségű motorjainkhoz.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Rövid leszek, mert hulla fáradt vagyok...
Meg akartam látogatni egy cimborámat Ócsán...
Árpád-hídon át, piros lámpa Kawa lefullad... nem indul...
Férretol... 2 cigi, 20perc telefon, közben próbálkozások...
Telefon után beindul, irány haza...
Vissza az Árpád hídon, budai oldalon újra leáll...
4 és fél km-t toltam hazáig, 2 óra 10 perces részidővel...
Nemrég értem haza, ittam, elszívtam egy cigit...
Most Ronin, ha reklám lesz zuhany, aztán Ronin tovább, majd alvás...
Ha van ötlet, jöhet... Első tippem: gyertya - holnap veszek is 4-et, sose baj, ha van tartalék...
Szép álmokat!
Na... jobb reggelt...
Szóval ma veszek gyertyákat... Remélem ez a baja, mert különben jöhet a találgatósdi... Az meg nem jó...
Undorító érzés... ki vagyok szolgáltatva... WÁÁÁ!!!
Szurkolok a gyertyáért!
Bár van egy nagyon rossz sejtésem de nem mondom ki!
Mostmár mondhatnád... Gyertyacsere megvolt, no action...
Induljunk a kályhától... SZIKRA van????
Tudom, hogy most lerombolom a renomémat, de sosem mélyedtem el (eddig) a motorikus világban...
Tehát azt sem tudom, mit kérdezel...
Azt hol tudom megnézni?
Tudom, hogy gyökér vagyok, de azt is tudom, hogy senki nem úgy kezdte a karriert, hogy az utolsó csavarig szét tudott szedni, majd összerakni egy soros négyhengeres blokkal rendelkező motorkerékpárt...
Ehhez kellenek - úgy gondolom - az ilyen élmények, tapasztalatok, motorhazatolások, szétszedések és összerakások, nomeg a rutin meg az évek...
Gyertyapipát leveszed és raksz bele egy másikat
Aminek a test részét odanyomod a blokk oldalához hogy legyen test
majd indítózól és ha van szikra akkor jó
Tehát:
Ha nem megy a jószág akkor alapvetően 2 hiba lehet (leszámítva nemesebb szerkezeti részek törését, stb) ezek pedig: vagy benzint nem kap, vagy nincs szikra ami meggyújtsa a benzin-levegő keveréket.
TEhát az OK, hogy kicserélted a gyertyát, de meg kellene lesni, hogy szikra van-e. Menete: gyertya kicsavar, pipa rádug, hengerfejre ráfektet (érintkezzen a menetes rész a testtel), és indítózás. szép szikrának kell(ene) pattognia.
Ha ez OK, akkor benzin téren lesz a gond.
Ha nincs szikra, akkor gyújtás terén kell szétnézni, jeladó, elektronika-tápfesz, stb. Trafókra jut-e kraft, ilyesmik. De talán ennyire már nem kellene belemélyedned
Szóval kihúztam, gyertya be, hozzáérint, indítóz... Szikrát nem nagyon tapasztaltam, egyszer egy pillanatra egy halovány, csenevész kis villanás volt...
Ebből arra következtettem, hogy nincs szikra...
Hogyan tovább?
A láncápolásnál lényeg, hogy ne mindig csak fujogasd a láncot a sprével, hanem néha meg is kell tisztítani. Én ha el nem felejtem, 500 km-enként sprézem, de mikor már látom, hogy nagyon koszos, előtte teljesen lemosom.Akkor most én is kérek tanácsot! A láncot mindig én ápolom (itt ki is merül minden műszaki tudásom). Teflonbevonatú láncápolót használok. A HD szülinapon odajött egy Kawás pasi és azt mondta: -túl fényes a láncom, el fogja koptatni a fogaskereket! Mit csinálok rosszul???
(A férjem szerint ez csajozós duma volt, csak már elszoktam az ilyenektől, ezért nem vettem rögvest a lapot - ő már csak tudja, ő is pasiból van gyúrva? )
Akkor most én is kérek tanácsot! A láncot mindig én ápolom (itt ki is merül minden műszaki tudásom). Teflonbevonatú láncápolót használok. A HD szülinapon odajött egy Kawás pasi és azt mondta: -túl fényes a láncom, el fogja koptatni a fogaskereket! Mit csinálok rosszul???
(A férjem szerint ez csajozós duma volt, csak már elszoktam az ilyenektől, ezért nem vettem rögvest a lapot - ő már csak tudja, ő is pasiból van gyúrva? )
Viszont tényleg jó csajozós duma: Hú, de fényes a láncod!
Akkor szerintem neked itt be is fejeződött a javítás... Ezek után lehet valahol kontakthiba, biztosíték, vezetéktörés, jeladóhiba, elektronika-hiba, stb. Szerintem goto szerelő, mert a további teendőket fórumon neccesen lehetne leírniÜdv...
Remélem, nem baj, hogy kreáltam egy topicot... Gondoltam, itt meg lehetne beszélni mindenféle ügyes-bajos dolgot, márkától, típustól függetlenül...
Kezdem is, bár sztem páran már ismerik a sztorit...
Egyenlőre itt tartok...
Ötlet a kiszedésre?
Még szerencse, hogy nem a jót törtem bele...
szia mocimaci!nem ismerem az általad írt láncspay-t,de ha ajánlhatok valamit az a MOTUL-tól való.én ezt akkor kaptam,amikor a 800-as Marauderem volt és azt mondta az okos tojás,hogy choppereknek nagyon jó,mert a speed-hez állitólag másfajta kell.de ha kell,ami megmaradt,elküldöm szívesen,ha van címem.2x3 használtam.megérné,szerintem.pusszKöszi Nektek a tanácsot! Én is minden 500 km-nél kisecsettel végig mosom és csak utánna sprayzem át Ipone márkájú teflonos ápolóval.
Megnyugodtam...
Ezért írtam hogy számára vége a szerelésnek.A gyújtással kapcsolatban én még műszerrel végig tudnám nézni nincs-e valahol szakadás vagy kontakt hiba esetleg biztositék!
De a gyanúm a gyújtótrafó vagy a kondenzátor!
A hibajelenség erre utal!
Ezért írtam hogy számára vége a szerelésnek.
Na hiába jó a moci ha mégsem tudom használni!
Olajcsere kéne de a szervizek nemvállalják időben!
Pedig a km-eket most kéne lenyomni nemakkor amikor már nemérek rá!
még van hátra majdnem 4 év garancia!Miért nem csinálod meg magad? Vagy garanciás?