Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Keresek egy 25-40év közti budapesti motorszerelőt, aki megérti -természetesen rajtam kívül- Pannika(a motorom) sóhajtásait! És aki hajlandó házhoz jönni. :D
(Figyelem: KP-ban fizetek) :D:D:D
 
Kajak aszittem elsőre hogy szerető wanted... Hm Freud bácsi megint fordult egyet a sírjában...
 
Khm, nem, én tényleg szerelőre gondoltam. :)

Bár volt egy szerető is, aki a lebukás elkerülése végett Szerelőként volt a telefonomba beírva. :D
 
Szervíz a garázsban

Üdv...

Remélem, nem baj, hogy kreáltam egy topicot... Gondoltam, itt meg lehetne beszélni mindenféle ügyes-bajos dolgot, márkától, típustól függetlenül...

Kezdem is, bár sztem páran már ismerik a sztorit...


Rövid leszek, mert hulla fáradt vagyok...
Meg akartam látogatni egy cimborámat Ócsán...
Árpád-hídon át, piros lámpa Kawa lefullad... nem indul...
Férretol... 2 cigi, 20perc telefon, közben próbálkozások...
Telefon után beindul, irány haza...
Vissza az Árpád hídon, budai oldalon újra leáll...
4 és fél km-t toltam hazáig, 2 óra 10 perces részidővel...
Nemrég értem haza, ittam, elszívtam egy cigit...
Most Ronin, ha reklám lesz zuhany, aztán Ronin tovább, majd alvás...
Ha van ötlet, jöhet... Első tippem: gyertya - holnap veszek is 4-et, sose baj, ha van tartalék...

Szép álmokat!

Na... jobb reggelt...
Szóval ma veszek gyertyákat... Remélem ez a baja, mert különben jöhet a találgatósdi... Az meg nem jó...
Undorító érzés... ki vagyok szolgáltatva... WÁÁÁ!!!

Szurkolok a gyertyáért!

Bár van egy nagyon rossz sejtésem de nem mondom ki!

Mostmár mondhatnád... Gyertyacsere megvolt, no action...

Induljunk a kályhától... SZIKRA van????

Tudom, hogy most lerombolom a renomémat, de sosem mélyedtem el (eddig) a motorikus világban...
Tehát azt sem tudom, mit kérdezel...
Azt hol tudom megnézni?
Tudom, hogy gyökér vagyok, de azt is tudom, hogy senki nem úgy kezdte a karriert, hogy az utolsó csavarig szét tudott szedni, majd összerakni egy soros négyhengeres blokkal rendelkező motorkerékpárt...
Ehhez kellenek - úgy gondolom - az ilyen élmények, tapasztalatok, motorhazatolások, szétszedések és összerakások, nomeg a rutin meg az évek...

Gyertyapipát leveszed és raksz bele egy másikat
Aminek a test részét odanyomod a blokk oldalához hogy legyen test
majd indítózól és ha van szikra akkor jó

Tehát:
Ha nem megy a jószág akkor alapvetően 2 hiba lehet (leszámítva nemesebb szerkezeti részek törését, stb) ezek pedig: vagy benzint nem kap, vagy nincs szikra ami meggyújtsa a benzin-levegő keveréket.
TEhát az OK, hogy kicserélted a gyertyát, de meg kellene lesni, hogy szikra van-e. Menete: gyertya kicsavar, pipa rádug, hengerfejre ráfektet (érintkezzen a menetes rész a testtel), és indítózás. szép szikrának kell(ene) pattognia.
Ha ez OK, akkor benzin téren lesz a gond.
Ha nincs szikra, akkor gyújtás terén kell szétnézni, jeladó, elektronika-tápfesz, stb. Trafókra jut-e kraft, ilyesmik. De talán ennyire már nem kellene belemélyedned

Szóval kihúztam, gyertya be, hozzáérint, indítóz... Szikrát nem nagyon tapasztaltam, egyszer egy pillanatra egy halovány, csenevész kis villanás volt...

Ebből arra következtettem, hogy nincs szikra...

Hogyan tovább?


Egyenlőre itt tartok...
 
Akkor most én is kérek tanácsot! A láncot mindig én ápolom (itt ki is merül minden műszaki tudásom). Teflonbevonatú láncápolót használok. A HD szülinapon odajött egy Kawás pasi és azt mondta: -túl fényes a láncom, el fogja koptatni a fogaskereket! Mit csinálok rosszul???
(A férjem szerint ez csajozós duma volt, csak már elszoktam az ilyenektől, ezért nem vettem rögvest a lapot :eek: - ő már csak tudja, ő is pasiból van gyúrva? :))
 
Akkor most én is kérek tanácsot! A láncot mindig én ápolom (itt ki is merül minden műszaki tudásom). Teflonbevonatú láncápolót használok. A HD szülinapon odajött egy Kawás pasi és azt mondta: -túl fényes a láncom, el fogja koptatni a fogaskereket! Mit csinálok rosszul???
(A férjem szerint ez csajozós duma volt, csak már elszoktam az ilyenektől, ezért nem vettem rögvest a lapot :eek: - ő már csak tudja, ő is pasiból van gyúrva? :))
A láncápolásnál lényeg, hogy ne mindig csak fujogasd a láncot a sprével, hanem néha meg is kell tisztítani. Én ha el nem felejtem, 500 km-enként sprézem, de mikor már látom, hogy nagyon koszos, előtte teljesen lemosom.
egyébként amíg még garanciális volt a vt, mindig szervizbe vittem, de utána már mindent itthon csináltam. ha valaki ért egy kicsit hozzá, saját magának is meg tudja csinálni.
és nem kell leszólni a csajokat, ők is ügyesen meg tudják oldani ezeket a dolgokat :)
 
Akkor most én is kérek tanácsot! A láncot mindig én ápolom (itt ki is merül minden műszaki tudásom). Teflonbevonatú láncápolót használok. A HD szülinapon odajött egy Kawás pasi és azt mondta: -túl fényes a láncom, el fogja koptatni a fogaskereket! Mit csinálok rosszul???
(A férjem szerint ez csajozós duma volt, csak már elszoktam az ilyenektől, ezért nem vettem rögvest a lapot :eek: - ő már csak tudja, ő is pasiból van gyúrva? :))

Nekem szerencsére nem kell ezzel törődnöm, mert kardános a Sakál.
Viszont arra nem árt figyelni, hogy milyen minőségű a láncspray. Ha hamar ledobja, nem csak a felnit keni össze, de kb. annyit ér csak, mint halottnak a csók.

Viszont tényleg jó csajozós duma: Hú, de fényes a láncod! :D:eek:
 
Üdv...

Remélem, nem baj, hogy kreáltam egy topicot... Gondoltam, itt meg lehetne beszélni mindenféle ügyes-bajos dolgot, márkától, típustól függetlenül...

Kezdem is, bár sztem páran már ismerik a sztorit...
Egyenlőre itt tartok...
Akkor szerintem neked itt be is fejeződött a javítás...:( Ezek után lehet valahol kontakthiba, biztosíték, vezetéktörés, jeladóhiba, elektronika-hiba, stb. Szerintem goto szerelő, mert a további teendőket fórumon neccesen lehetne leírni:eek:
 
Rgr... akkor lassan összerakom... már csak abban kéne segítség, hogy:

A műszerfal-világítás egyik égője ki nem világított... átcseréltem a másikkal, ami világított, hogy valóban az izzó-e a hibás, és igen... csak utána a rossz izzót nem tudtam kiszedni, viszont beletört a foglalatba... :( Ötlet a kiszedésre?

Még szerencse, hogy nem a jót törtem bele... :)
 
A gyújtással kapcsolatban én még műszerrel végig tudnám nézni nincs-e valahol szakadás vagy kontakt hiba esetleg biztositék!
De a gyanúm a gyújtótrafó vagy a kondenzátor!
A hibajelenség erre utal!
 
Köszi Nektek a tanácsot! Én is minden 500 km-nél kisecsettel végig mosom és csak utánna sprayzem át Ipone márkájú teflonos ápolóval.
Megnyugodtam...
 
Köszi Nektek a tanácsot! Én is minden 500 km-nél kisecsettel végig mosom és csak utánna sprayzem át Ipone márkájú teflonos ápolóval.
Megnyugodtam...
szia mocimaci!nem ismerem az általad írt láncspay-t,de ha ajánlhatok valamit az a MOTUL-tól való.én ezt akkor kaptam,amikor a 800-as Marauderem volt és azt mondta az okos tojás,hogy choppereknek nagyon jó,mert a speed-hez állitólag másfajta kell.de ha kell,ami megmaradt,elküldöm szívesen,ha van címem.2x3 használtam.megérné,szerintem.pussz
 
A gyújtással kapcsolatban én még műszerrel végig tudnám nézni nincs-e valahol szakadás vagy kontakt hiba esetleg biztositék!
De a gyanúm a gyújtótrafó vagy a kondenzátor!
A hibajelenség erre utal!
Ezért írtam hogy számára vége a szerelésnek.
Amúgy nem ismerem a vasát, de gondolom már gyertyapipába épített trafók vannak, és elektronikus gyuszinál gyújtókondi mint olyan nem igazán vanik:(
Ezek alapján voksolok elektronika vagy kontakthibára (nincs test/nincs kraft?) Esetleg szöghelyzetadó hiba? Fax tudja :(
Ezt így még gyurcsok józsef a bp-tévéből se tudná meg-távgyógyítani :D:D:D
 
Ezért írtam hogy számára vége a szerelésnek.

Eladom neki az ETZ-t! Azon gyakorolhat szerelni!:D
Valahol el kell kezdeni!;)
De nemértem miért vesz valaki kawát ha nemért a fedélzeti számitógépes gyújtáshoz és az elektronikus benzinbefecskendezőhöz!:D:D:D
Az ilyen vegyen dízelt!:D:D:D
 
Na hiába jó a moci ha mégsem tudom használni!
Olajcsere kéne de a szervizek nemvállalják időben!
Pedig a km-eket most kéne lenyomni nemakkor amikor már nemérek rá!
 
Insta360 snowboard bundle akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére