Keresek egy 25-40év közti budapesti motorszerelőt, aki megérti -természetesen rajtam kívül- Pannika(a motorom) sóhajtásait! És aki hajlandó házhoz jönni. (Figyelem: KP-ban fizetek)
Khm, nem, én tényleg szerelőre gondoltam. Bár volt egy szerető is, aki a lebukás elkerülése végett Szerelőként volt a telefonomba beírva.
Szervíz a garázsban Üdv... Remélem, nem baj, hogy kreáltam egy topicot... Gondoltam, itt meg lehetne beszélni mindenféle ügyes-bajos dolgot, márkától, típustól függetlenül... Kezdem is, bár sztem páran már ismerik a sztorit... Egyenlőre itt tartok...
Akkor most én is kérek tanácsot! A láncot mindig én ápolom (itt ki is merül minden műszaki tudásom). Teflonbevonatú láncápolót használok. A HD szülinapon odajött egy Kawás pasi és azt mondta: -túl fényes a láncom, el fogja koptatni a fogaskereket! Mit csinálok rosszul??? (A férjem szerint ez csajozós duma volt, csak már elszoktam az ilyenektől, ezért nem vettem rögvest a lapot - ő már csak tudja, ő is pasiból van gyúrva? )
A láncápolásnál lényeg, hogy ne mindig csak fujogasd a láncot a sprével, hanem néha meg is kell tisztítani. Én ha el nem felejtem, 500 km-enként sprézem, de mikor már látom, hogy nagyon koszos, előtte teljesen lemosom. egyébként amíg még garanciális volt a vt, mindig szervizbe vittem, de utána már mindent itthon csináltam. ha valaki ért egy kicsit hozzá, saját magának is meg tudja csinálni. és nem kell leszólni a csajokat, ők is ügyesen meg tudják oldani ezeket a dolgokat
Nekem szerencsére nem kell ezzel törődnöm, mert kardános a Sakál. Viszont arra nem árt figyelni, hogy milyen minőségű a láncspray. Ha hamar ledobja, nem csak a felnit keni össze, de kb. annyit ér csak, mint halottnak a csók. Viszont tényleg jó csajozós duma: Hú, de fényes a láncod!
Akkor szerintem neked itt be is fejeződött a javítás... Ezek után lehet valahol kontakthiba, biztosíték, vezetéktörés, jeladóhiba, elektronika-hiba, stb. Szerintem goto szerelő, mert a további teendőket fórumon neccesen lehetne leírni
Rgr... akkor lassan összerakom... már csak abban kéne segítség, hogy: A műszerfal-világítás egyik égője ki nem világított... átcseréltem a másikkal, ami világított, hogy valóban az izzó-e a hibás, és igen... csak utána a rossz izzót nem tudtam kiszedni, viszont beletört a foglalatba... Ötlet a kiszedésre? Még szerencse, hogy nem a jót törtem bele...
A gyújtással kapcsolatban én még műszerrel végig tudnám nézni nincs-e valahol szakadás vagy kontakt hiba esetleg biztositék! De a gyanúm a gyújtótrafó vagy a kondenzátor! A hibajelenség erre utal!
Köszi Nektek a tanácsot! Én is minden 500 km-nél kisecsettel végig mosom és csak utánna sprayzem át Ipone márkájú teflonos ápolóval. Megnyugodtam...
szia mocimaci!nem ismerem az általad írt láncspay-t,de ha ajánlhatok valamit az a MOTUL-tól való.én ezt akkor kaptam,amikor a 800-as Marauderem volt és azt mondta az okos tojás,hogy choppereknek nagyon jó,mert a speed-hez állitólag másfajta kell.de ha kell,ami megmaradt,elküldöm szívesen,ha van címem.2x3 használtam.megérné,szerintem.pussz
Ezért írtam hogy számára vége a szerelésnek. Amúgy nem ismerem a vasát, de gondolom már gyertyapipába épített trafók vannak, és elektronikus gyuszinál gyújtókondi mint olyan nem igazán vanik Ezek alapján voksolok elektronika vagy kontakthibára (nincs test/nincs kraft?) Esetleg szöghelyzetadó hiba? Fax tudja Ezt így még gyurcsok józsef a bp-tévéből se tudná meg-távgyógyítani
Eladom neki az ETZ-t! Azon gyakorolhat szerelni! Valahol el kell kezdeni! De nemértem miért vesz valaki kawát ha nemért a fedélzeti számitógépes gyújtáshoz és az elektronikus benzinbefecskendezőhöz! Az ilyen vegyen dízelt!
Na hiába jó a moci ha mégsem tudom használni! Olajcsere kéne de a szervizek nemvállalják időben! Pedig a km-eket most kéne lenyomni nemakkor amikor már nemérek rá!