Kill küld már el légyszíves e-mailbe mert kitöröltem az Msnem véletlenül streetfighter7@gmail.com Ne hari
Köszi megnéztem. Puszi érte, ja és loptam belőle. Olyan kevésnek tűnik. Én is egész nap fényképeztem meg videóztam és mikor visszanéztem, hát ez tök kevés.
Tudom, hogy most lerombolom a renomémat, de sosem mélyedtem el (eddig) a motorikus világban... Tehát azt sem tudom, mit kérdezel... Azt hol tudom megnézni? Tudom, hogy gyökér vagyok, de azt is tudom, hogy senki nem úgy kezdte a karriert, hogy az utolsó csavarig szét tudott szedni, majd összerakni egy soros négyhengeres blokkal rendelkező motorkerékpárt... Ehhez kellenek - úgy gondolom - az ilyen élmények, tapasztalatok, motorhazatolások, szétszedések és összerakások, nomeg a rutin meg az évek...
Gyertyapipát leveszed és raksz bele egy másikat Aminek a test részét odanyomod a blokk oldalához hogy legyen test majd indítózól és ha van szikra akkor jó
Tehát: Ha nem megy a jószág akkor alapvetően 2 hiba lehet (leszámítva nemesebb szerkezeti részek törését, stb) ezek pedig: vagy benzint nem kap, vagy nincs szikra ami meggyújtsa a benzin-levegő keveréket. TEhát az OK, hogy kicserélted a gyertyát, de meg kellene lesni, hogy szikra van-e. Menete: gyertya kicsavar, pipa rádug, hengerfejre ráfektet (érintkezzen a menetes rész a testtel), és indítózás. szép szikrának kell(ene) pattognia. Ha ez OK, akkor benzin téren lesz a gond. Ha nincs szikra, akkor gyújtás terén kell szétnézni, jeladó, elektronika-tápfesz, stb. Trafókra jut-e kraft, ilyesmik. De talán ennyire már nem kellene belemélyedned
Ismerek "szerelőt" aki úgy nézi a gyújtást hogy benyúl a pipába, indít, aztán ha jól megb@szkodja az áram akkor benzin baj van PErsze ez elektronikus gyújtásoknál a nagyobb szekunder fesz miatt nem egészséges