Viccet félretéve. Lehúztam a fékkarnál lévő csokit és úgy is világít. De mi a qrva anyja ér össze, mikor hozzá sem értem. Ráadásul a 3 vezeték egy burkolatban fut. Ez kész agyrém.
Na most akkor menj szépen végig a vezetéken és mond el hogy mit látsz vagy vidd oda a webkamerádat! Kérdés!!! Hátul izzó van vagy led?
Led. Figyelj csak. Ezt csináltam végig, csak nem tettem rá új undertail-t. Remélem tudsz angolul, mert én nem nagyon. Remélem te érted miről van szó. http://www.svmedia.hu/tudasbazis.htm
Könyörgöm melyiket? Ami végig fut a tank alatt es még véletlenül sem lehet hozzáférni. Vagy a 3 szál a kábelköteg?
Csak ott kell megnézni ahol szereltél ma! Nem valószínű, hogy máshol magától tönkremegy! Ha a féknek van biztije vedd ki és nézd meg, hogy akkor is világít-e!
Jelentem nincs biztosítéka a féklámpának, sem aminek a hátsó lámpához köze lenne. És nem látszik semmi a vezetékeken.
Igen az index ki lett cserélve, de már próbáltam, hogy kiiktatom és ugyan az. A rendszámtábla tartót végül nem tettem fel, hanem a rendszámot odacsavaroztam a műanyaghoz. Csak úgy mezei.
Te inkább ugorj le hozzá mielőtt kárt tesz magában, olyan mintha nekem magyaráznád a főzéstÚgy is ismered darabjait a pacinak
Ha jól értelmezem, a Jawa Musztáng nevű rettenetről van szó. Először is: Musztáng az csavarhúzóval megy! Ez egy alapszabály, kb olyan fontossággal bír mint h benzin kell bele. Noshát, csavarhúzó elő, karbi oldalán 2 db réz csavart látsz. Ezek a fúvókák. Kicsavarod, aztán vagy kifújod, vagy pl valamilyen puha valamivel, pl régi fogkefe sörtéje vagy bármi hasoló, megturkálod (vas dróttal ne!!! tűvel ne!!!!). Visszacsavarod, aztán jó esetben újra megy. Egy darabig. Aztán kezded előlről. Aztán majd ráunsz. Ideges leszel. Ekkor már nem fogsz ilyennel vacakolni, egyszerűbb lesz kb 40-nél mikor érzed hogy valami nem ok, akkor gyorsan visszakúrni egyesbe, kuplungot kivágni, gázt megrángatni, aztán jó esetben kiszívta a szennyeződést he nem volt túl nagy/kemény. Aztán majd egy ilyennél leszakad egy darab a dugattyúból. És akkor te is mérhetlen megnyugvást fogsz érezni. DE ne szaladjunk ennyire előre! Ha a fúvóka tisztítás nem segít, akkor gyertyát meglesni, esetleg cserélni. Más szerelést hirtelen nem javaslok, majd meglátjuk mire jutsz. Mindenesetre most nem kötekedni akarok vagy leszólni a Nyuszikádat, de már láttam jópár Mussztángot, de olyat ami megbízhatóan megy, olyat még egyet sem. Ez arra jó hogy megtanulj szerelni. Nekem arra tökéletes volt. De közlekedési eszköznek úgy, hogy azt várod tőle hogy elvigyen A-ból B-be nap mint nap, arra nem igazán lesz alkalmas. Szenvedtem vele én is eleget, tologattam haza jópárszor, először még lelkesen, aztán egyre jobban megutáltam. Aztán eladtam, a gyerek ment vele kb 10 km-t aztán azóta is (kb 5 éve) ott támaszja a musztáng a kerítést. A gyerek nem volt olyan kitartó, mint én De Neked azért sok sikert a javításhoz, és bocsi mégegyszer, nem elkeseríteni akarlak, csak a tapasztalatomat írtam le. Ha nem indulna, tanácsot azért tudok még adni, hátha segít...
Nem szeretném átverni! Próbálok valamit segíteni, mert tudom mekkorákat lehet vele szívni Fordítani nem mertem ajánlkozni, mert a nyelvvizsgám meg a fordítóversenyes okleveleim megvannak még, de a nyelvtudásom már nincs
Na jó nem is feltételeztem ilyesmit csak muszáj volt ma is beszólni kicsit neked :jo Az bizti hogy a mustáng sz.pat.s ! Volt egy ismerősöm ..az övé kályhaezüsttel volt lefújva
Nálunk, annak idején az a rigákon és egyéb hasonló szerzeteken volt az optikai tuning a kályhaezüst... (szép felni rulz... )
Akkor az enyém volt a toptuning Az keréktárcsa-ezüsttel volt felfújva. Aztán rövidesen kiderült (kb 3 óra múlva) hogy az nem benzinálló. Szóval a tankról foltokban lejött. Alatta meg világított a bilikék szín. Erre ment a matt fekete spré, ami jól megfolyt, meg a foltoknál hólyagos lett.DE ez kellett ahhoz, hogy utána a Zündappot már szépre le tudjam fújni Neoluxxal.