Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

amugy ha van szervikonyved meg tod nezni hogy a kilometeroora milyen meghajtast kap es onnan el lehet indulni . amugy az is lehet am hogy ahogy elestel vmi biztositek vagy csatlakozo megserult es hol erintkezik hol nem
leszedtem egy szervizkonyvet es ahogy nezem elektronikus a kilometerorad .
 
sztem ne kezdj hozza ha vmi rosszul kotsz be ugrik a gyujtasod feszszabalyzo stb tobbe kerul venni ezeket mintha megcsinaltatnad .
kabelkorbacsot ha veszel hasznaltan ugy ki lehet cserelni de a motort kb darabjaira kell szetszedni mert a drotok a leglehetetlenebb helyeken futnak valszeg.
kabelkorbacsot annyibol nem nehez cserelni hogy a csatlakozokat nem tudod rossz helyre rosszul osszedugni mert mindegyiknek megvan a parja .
Igen ezért gondoltam én is az egész köteg cserélésére. Igazából iszonyatosan néz ki ahogy a szerelő kiadta a kezéből, más szerelőt meg nem ismerek, de hozzá vissza semmiképp nem viszem vissza.
 
Ha már ott a szervízkönyv (és nem valami Clymer, vagy Haynes, hanem normális gyári), akkor abban nem csak a komplett kapcsolási rajz van benne, hanem általában (főleg az újabb motorokéban) a kábelkorbács, csatlakozók, bowdenek elvezetése, elhelyezkedése is. Annak alapján egyrészt meg lehet nézni, hogy kb. mekkora meló kibontani a komplett kábelkorbácsot, másrészt azt is, hogy hány darabból van. Elképzelhető pl., hogy nem is kell az egészet cserélni, hanem csak egy részét, ami a műszerfalhoz, kormánykapcsolókhoz, fényszóróhoz megy.
Nem ördöngősség házilag megjavítani sem, de nem árt hozzá legalább egy multiméter, forrasztópáka, zsugorcső, és egy kevés gyakorlat a használatukban, meg egy kis rajzolvasási készség a bekötési rajzhoz:)
 
Ha már ott a szervízkönyv (és nem valami Clymer, vagy Haynes, hanem normális gyári), akkor abban nem csak a komplett kapcsolási rajz van benne, hanem általában (főleg az újabb motorokéban) a kábelkorbács, csatlakozók, bowdenek elvezetése, elhelyezkedése is. Annak alapján egyrészt meg lehet nézni, hogy kb. mekkora meló kibontani a komplett kábelkorbácsot, másrészt azt is, hogy hány darabból van. Elképzelhető pl., hogy nem is kell az egészet cserélni, hanem csak egy részét, ami a műszerfalhoz, kormánykapcsolókhoz, fényszóróhoz megy.
Nem ördöngősség házilag megjavítani sem, de nem árt hozzá legalább egy multiméter, forrasztópáka, zsugorcső, és egy kevés gyakorlat a használatukban, meg egy kis rajzolvasási készség a bekötési rajzhoz:)
Forrasztóm van, igaz gázos, de azt szoktam használni . :)
Multiméterem nincs, de tudom kitől kell kölcsönkérni :)
Rajzérzék úgy gondolom megvan, bízom magamban :$
 
hat nem ordongosseg csak jo sok ido kell hozza meg azert a kabelkorbacsbol kihalaszni a megfelelo vezeteket sem egyszeru .ez olyan hogy persze aki ert hozza annak konnyu aki meg nem az megfeszulhet sem tudja megcsinalni :)
 
Múlt héten fura hangja lett a hátsó féknek.... :eek:. elkezdtem mellőzni a használatát, szombaton kikaptam a betéteket.... Az egyiken konkrétan nem volt betét rész... csak vas..... Szóval megvan a hang forrása :eek::eek:
Miután megállapítottam hogy hál istennek a féktárcsa még használható állapotú maradt, kocsiba pattantam hogy elugorjak fékbetétért. Közben hívom téli szerelőt (igen, azt a sokat emlegetett, blogot is írtam róla manuszt) Kérdezem, h ugye cseréltél a hátsón is féket.... nagy hallgatások, szabadkozások és hogy nem biztos benne... aztán meg magyaráz nekem arról, hogy azt amúgy is alig használjuk, csak dísznek van :eek:
Na ha eddig nem ásta volna elég mélyre magát, mostmár kínánál jár a "kedves" "szerelő"...

A hab a tortán, hogy a boltban nem volt raktáron olyan fékbetét, és nem is lehet másikkkal behelyettesíteni mert full egyedi a mérete és alakja, szóval miért is csinálna a honda tucatárut kérem.... :ne:
Így aztán marad a hétfő - kedd autó+vonat+metro kombó :((, és nagyon remélem hogy ma d.u. az ígéreteknek megfelelően megkapom a betéteket....
 
Mi anno a régi betétre rakattunk Ferrodot vagy mit Gyanítom, hogy a Steednek is valami különleges fékbebtétje volt... japán belpiacos.
Volt egy ilyen hely a Szabolcs utcában. de a XVII. kerületben a Zsuzsanna utcában is megcsinálják.
 
Nekem benzincsapnal van problema a GS-en, es elvileg kulon olyan alkatresz nem kaphato, szoval kompletten kell az egesz... Valamiert nem zar el, es ezert folyt masfel liter benzin el az utazas utani hetvegen a tulfolyon... A Honda csak indulni alig akar reggel (miutan elozo nap hasznaltuk!)...
Pedig nem gondoltam volna, hogy epp a GS-hez kell dragan alkatresz. Ujonnan nem akarunk, bontottan kene valahogy keresgelni, csak jo legyen... :(
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére