amugy ha van szervikonyved meg tod nezni hogy a kilometeroora milyen meghajtast kap es onnan el lehet indulni . amugy az is lehet am hogy ahogy elestel vmi biztositek vagy csatlakozo megserult es hol erintkezik hol nem leszedtem egy szervizkonyvet es ahogy nezem elektronikus a kilometerorad .
Igen ezért gondoltam én is az egész köteg cserélésére. Igazából iszonyatosan néz ki ahogy a szerelő kiadta a kezéből, más szerelőt meg nem ismerek, de hozzá vissza semmiképp nem viszem vissza.
Baranyában tudtam jót míg ott laktam, de most ha jól tudom csak ritkán van itthon, ő is külföldre jár mellékesben...
Ha már ott a szervízkönyv (és nem valami Clymer, vagy Haynes, hanem normális gyári), akkor abban nem csak a komplett kapcsolási rajz van benne, hanem általában (főleg az újabb motorokéban) a kábelkorbács, csatlakozók, bowdenek elvezetése, elhelyezkedése is. Annak alapján egyrészt meg lehet nézni, hogy kb. mekkora meló kibontani a komplett kábelkorbácsot, másrészt azt is, hogy hány darabból van. Elképzelhető pl., hogy nem is kell az egészet cserélni, hanem csak egy részét, ami a műszerfalhoz, kormánykapcsolókhoz, fényszóróhoz megy. Nem ördöngősség házilag megjavítani sem, de nem árt hozzá legalább egy multiméter, forrasztópáka, zsugorcső, és egy kevés gyakorlat a használatukban, meg egy kis rajzolvasási készség a bekötési rajzhoz
Forrasztóm van, igaz gázos, de azt szoktam használni . Multiméterem nincs, de tudom kitől kell kölcsönkérni Rajzérzék úgy gondolom megvan, bízom magamban :$
Van ismerősöm Veszprémben, aki motorozik. Megkérdezzem tőle, h tudna-e ajánlani neked egy jó villamossági szakit?
hat nem ordongosseg csak jo sok ido kell hozza meg azert a kabelkorbacsbol kihalaszni a megfelelo vezeteket sem egyszeru .ez olyan hogy persze aki ert hozza annak konnyu aki meg nem az megfeszulhet sem tudja megcsinalni
Sztem azt akarja mondani, h inkább ne állj neki Találkoztam ma azzal ismerősömmel, tud is valakit, ő meg van vele elégedve. A tel.számot elfelejtettük végül felírni, de mindjárt ráírok fészen...
Múlt héten fura hangja lett a hátsó féknek.... . elkezdtem mellőzni a használatát, szombaton kikaptam a betéteket.... Az egyiken konkrétan nem volt betét rész... csak vas..... Szóval megvan a hang forrása Miután megállapítottam hogy hál istennek a féktárcsa még használható állapotú maradt, kocsiba pattantam hogy elugorjak fékbetétért. Közben hívom téli szerelőt (igen, azt a sokat emlegetett, blogot is írtam róla manuszt) Kérdezem, h ugye cseréltél a hátsón is féket.... nagy hallgatások, szabadkozások és hogy nem biztos benne... aztán meg magyaráz nekem arról, hogy azt amúgy is alig használjuk, csak dísznek van Na ha eddig nem ásta volna elég mélyre magát, mostmár kínánál jár a "kedves" "szerelő"... A hab a tortán, hogy a boltban nem volt raktáron olyan fékbetét, és nem is lehet másikkkal behelyettesíteni mert full egyedi a mérete és alakja, szóval miért is csinálna a honda tucatárut kérem.... Így aztán marad a hétfő - kedd autó+vonat+metro kombó , és nagyon remélem hogy ma d.u. az ígéreteknek megfelelően megkapom a betéteket....
Mi anno a régi betétre rakattunk Ferrodot vagy mit Gyanítom, hogy a Steednek is valami különleges fékbebtétje volt... japán belpiacos. Volt egy ilyen hely a Szabolcs utcában. de a XVII. kerületben a Zsuzsanna utcában is megcsinálják.
Nekem benzincsapnal van problema a GS-en, es elvileg kulon olyan alkatresz nem kaphato, szoval kompletten kell az egesz... Valamiert nem zar el, es ezert folyt masfel liter benzin el az utazas utani hetvegen a tulfolyon... A Honda csak indulni alig akar reggel (miutan elozo nap hasznaltuk!)... Pedig nem gondoltam volna, hogy epp a GS-hez kell dragan alkatresz. Ujonnan nem akarunk, bontottan kene valahogy keresgelni, csak jo legyen...