Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Ez mind oké,hogy nem feltétlen törik,meg szar egy tárcsa,ha vékonyra kopott már,de itt vegyük azt is figyelembe,hogy Babulu azért mégiscsak kezdő,meg kicsit cidris is,és ha a fejében az a tudat van,hogy kopottak a tárcsái,akkor ez rányomja a bélyegét a motorozására,nem lesz kellő biztonságérzete...szóval,cseréld csak le azt a tárcsát Babulu ;)

Ne izgulj Tété, le lesz cserélve :)
Amúgy meg biztos bennem van a hiba és a szerelő is csak le akar húzni, nem pedig a testi épségemért aggódik! Csoda, hogy nem mertem Az első féket használni? No de majd ha jó lesz, úgy megtanulom használni, hogy csak na :D
 
Ne izgulj Tété, le lesz cserélve :)
Amúgy meg biztos bennem van a hiba és a szerelő is csak le akar húzni, nem pedig a testi épségemért aggódik! Csoda, hogy nem mertem Az első féket használni? No de majd ha jó lesz, úgy megtanulom használni, hogy csak na :D
Senki nem mondta,hogy le akar húzni és azt sem,hogy ne cseréltesd le.Egyszerűen leírtam mit bír ki egy tárcsa.:D
 
Valaki tud nekem mesélni a karbi szinkronizálásról?Minden érdekelne......
 
Nem a teszterrel van a gondom,azt már megcsináltuk,sőt azóta sikerült gyári műszert is szerezni.Azt nem tudom,ha csatlakoztatom a karbikra a műszert akkor utána mi a teendő,hogy állítok szinkront.(zzr 250, sor 2-es).
 
Valahogy úgy kell,hogy beindítod a motort,szépen bemelegíted.Utána egy bizonyos fordulaton járatod és a szintnek egyformának kell lennie.Utána egy magasabb fordulaton is megcsinálod ugyanezt.De lehet,hogy én keverem valami mással. :D
 
Szia Ildi!Ez így okés amit írsz,de a dologban az a csavar,hogy jutok el odáig hogy egyforma értékeket mutasson a műszer?
 
Szia Ildi!Ez így okés amit írsz,de a dologban az a csavar,hogy jutok el odáig hogy egyforma értékeket mutasson a műszer?

Próbálj meg letölteni egy gépkönyvet hozzá valahonnan, az a tuti.

Általában úgy oldják meg a dolgot, hogy a karbik között, a pillangószelepek tengelyét összekötő mechanizmuson van egy állítócsavar, amivel a pillangószelepek egymáshoz képesti helyzetét lehet állítani. Azt kell tekergetni, amíg egyforma értéken nem állnak a teszterek.
Kéthengeres motoron elvileg egyszerű a dolog, mert elvben csak 1 csavart kell állítgatni, többhengeresnél azért már szebb a játék...
 
Hali
Nemrég vettem egy Yamaha DT125MX veterán endurót működöképesen ,a villanyászal be akartam köttetni az indexeket ,de olyan ügyes volt ,hogy most már szikra sincs. van itt valaki hozzáértő? segítsetek pls :lecci: (Bp XVII.ker)
 
Hali
Nemrég vettem egy Yamaha DT125MX veterán endurót működöképesen ,a villanyászal be akartam köttetni az indexeket ,de olyan ügyes volt ,hogy most már szikra sincs. van itt valaki hozzáértő? segítsetek pls :lecci: (Bp XVII.ker)

Gödöllőn van egy aranykezű szerelő, aki villanyos specialista is. Ha gondolod beszélj vele, lehet még a trélerezést is meg tudja oldani ;)
 
Hali
Nemrég vettem egy Yamaha DT125MX veterán endurót működöképesen ,a villanyászal be akartam köttetni az indexeket ,de olyan ügyes volt ,hogy most már szikra sincs. van itt valaki hozzáértő? segítsetek pls :lecci: (Bp XVII.ker)
Szerintem nem gáz,ha nem szikrázik az index. :)
 
Sziasztok!
Ha bárki aranykezű, lelkiismeretes motor szerelőt keres, én tudok egyet ajánlani Jászberényben...megéri lehozni a motort, mert az ország minden részéből hordanak hozzá gépeket (nem véletlen)! Akár kisebb nagyobb szervízről, akár nagyobb gondról (bármilyen masinába életet lehel, de tényleg nagyon szuper), restaurálásról van szó (robogótól Harley-ig mindennel foglalkozik)...egy két motoros fórumon már láttam, hogy ajánlgatják egymásnak a srácok. De időben szóljatok, mert általában (főleg szezonban)nagyon be van táblázva...ez sem véletlen! :):):) Ha bárkit érdekel egy hozzáértő, lelkiismeretes, jól és olcsón dolgozó motorszerelő írjon nekem privit és megadom a számát. :)
 
Mostmár lábra lehet állítani, még kell tankot venni, mert a bontós végül nem talált Olaszországban és utána mehet Debrecenbe. De szerintem ez már csak jövőre lesz, mármint az összerakás meg a festés. Pláne mivel megfellebbeztük az ítéletet.
 
Mostmár lábra lehet állítani, még kell tankot venni, mert a bontós végül nem talált Olaszországban és utána mehet Debrecenbe. De szerintem ez már csak jövőre lesz, mármint az összerakás meg a festés. Pláne mivel megfellebbeztük az ítéletet.

Mi lett az ítélet, ha szabad tudni?
És mennyibe van a talpra állítás? Már csak ha publikusak az infók :)
 
Hát személyes gondatlanság - követési távolság be nem tartása. Amivel igazából nem is nagyon vitatkoznánk, ha az osztrák felet is felelősségre vonták volna, illetve nem tartalmazna bődületes ferdítéseket a jegyzőkönyv, ami alapján az ítélet született. Egy fele-fele lenne a reális és igazságos, mert mi sem firtatjuk, hogy Ádám is hibás.
Talparállítás eddig kb. 160-170 ezer forint. Ebben benne van a komplett első futómű javítása, olajcsere, csapágyak szóval minden. Plusz az új fejidom meg a lámpa. Erre jön még majd a tank az kb. 50 ezer, az összerakást a debreceni Yamaha Máthé elvállalta, ők olyan 25-30 ezret mondtak rá, illetve még fényeztetni kell meg műanyagozni. De az attól függ, hogy biztosítóra vagy saját zsebre lesz végül. Szóval olyan 300 ezer lesz mire készen lesz kb. Ja plusz a bal oldali doboz pótlása majd, csak abból sajnos már új a design:(
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére