Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

ui: a betét a szerelők szerint 10.000 km is kibír ha nem használják állat módjára....de azért 6-7000 km után érdemes ellenőrizni:D
ugye jól mondtam bq?
 
Ismerős, nekem is ezt csinálta, egy enyhe "lüktetést" éreztem a fékkaron, mikor húztam.
Nézd meg, hogy Grimeca tárcsát lehet-e kapni a motorodra, a Méray is forgalmazza, és valószínűleg nem lesz 50ezer újonnan sem...
 
azért ilyen a tárcsád mert nem cserélted le időben a fékbetétet....és valszeg kikezdte a tárcsát!!!! A betét max. 1 mm-ig koptatható....de jobb már 1,5 mm-nél kicserélni...és akkor elkerülöd azt hogy a betéted nemléte miatt tönkrekopig a tárcsa!;)

Nem feltétlenül... Nem szoktam állat módjára rángatni a féket, a betéteket is mindig időben cseréltem (kopásjelzőig használva, akkor még marad rajta 1-1,5mm), mégis feladta a harcot az egyik első tárcsám 50-60ezer után... Simán lehet az is, hogy kopáshatáron volt a tárcsa, és egy izmosabb fékezésnél túlhevült, aztán visszahűléskor deformálódott. Akár még az előző tulajnál, mert Babu azért asszem nem ment 10ezreket, hogy akár egy kopáshatár alatt lévő betétgarnitúra tönkrevágta volna az amúgy tökéletes tárcsáját...
 
ui: a betét a szerelők szerint 10.000 km is kibír ha nem használják állat módjára....de azért 6-7000 km után érdemes ellenőrizni:D
ugye jól mondtam bq?

Megmondom őszintén, én általában csak szezon elején szoktam... az eddigi tapasztalataim alapján olyan 15ezrenként kell betéteket cserélnem, az meg sajna mostanában inkább 2 szezon, mint 1 :(
 
Na csak át lettem pakolva a helyemre :)
Szóval valószínűleg a megvételkor már ilyen volt (én már az első nagyobb fékezésnél éreztem az első utamon) Fékbetét cseréről nem tudok nyilatkozni, a hátsó lett cserélve, gondolom Szacsa az elsőt is cserélte volna ha szükségesnek érzi. Egyébként, ha jól sejtem még a gyári van rajta (nem tuti) és 48 ezren áll az óra (ki tudja mennyi a valós) szóval csere korban van. Ha tényleg így van. Egyébiránt most tartok olyan 5000 km-nél összesen. Ugye pontosat nem tudok, mert nem volt jó a spirál mindig.
Már berendelte a csávó a Lucast, mert arra mondta, hogy az jó és legalább van típusspec ehhez a fajtához. Remélem nem fog ez engem kiszolgálni :)
 
Na csak át lettem pakolva a helyemre :)
Szóval valószínűleg a megvételkor már ilyen volt (én már az első nagyobb fékezésnél éreztem az első utamon) Fékbetét cseréről nem tudok nyilatkozni, a hátsó lett cserélve, gondolom Szacsa az elsőt is cserélte volna ha szükségesnek érzi. Egyébként, ha jól sejtem még a gyári van rajta (nem tuti) és 48 ezren áll az óra (ki tudja mennyi a valós) szóval csere korban van. Ha tényleg így van. Egyébiránt most tartok olyan 5000 km-nél összesen. Ugye pontosat nem tudok, mert nem volt jó a spirál mindig.
Már berendelte a csávó a Lucast, mert arra mondta, hogy az jó és legalább van típusspec ehhez a fajtához. Remélem nem fog ez engem kiszolgálni :)

Ezt nezd meg!!!

http://www.zietech.de/motorrad-teil...-cb-250-ft-fv-fx-fy-f1-hornet-96-01/a-441762/
 
Pont a Lucas (TRW) van a Méraynál, valami 25ezer az első tárcsa+áfa. Szóval, ha 50-ért akarja adni, akkor inkább mondd vissza, és rendeld meg tőlük magadtól...
 
Namost, pont a Lucas (TRW) van a Méraynál, valami 25ezer az első tárcsa+áfa. Szóval, ha 50-ért akarja adni, akkor inkább mondd vissza, és rendeld meg tőlük magadtól...

Nem mondott árat, csak én amit találtam a neten annak 50 volt az ára. Majd kiderül, hogy mennyi a vége!
 
ui: a betét a szerelők szerint 10.000 km is kibír ha nem használják állat módjára....de azért 6-7000 km után érdemes ellenőrizni:D
ugye jól mondtam bq?
Hááát...amelyik betét csak 10.000-et bír ki az szerintem eleve nem betét...vagy nagyon olcsó.Jómagam azt ajánlom,hogy fékbetétből csakis gyárit,vagy a gyárival megegyező márkájút,mert minden más olcsóbb betét hamarabb majszolja a tárcsádat is,és az meg már nem olcsó mulatság. Amiken szerintem nem szabad spórolni,az a gumiabroncs,a motorolaj,és a fék ;)
 
Jah tényleg, valaki hozzáértő megsúghatná mit jelent az, ha az egyik henger nem olyan hőfokú, mint a többi. Jelen esetben a 4-ből 3 115 fokos volt a 3. pedig 90!
 
Nem értek hozzá, remélem nem írok hülyeséget. Szóval, amit már kezdetektől csinál fékezésnél, hogy darabos (kicsit mintha rángatna) és nem lehet adagolni, ill nem merek vele erősebbet fékezni/vészfékezni, az mind emiatt van. Mégpedig, hogy nem egyforma vastagságú a tárcsa és még görbe is. Ezért nem fog egyenletesen és produkálja a fent leírt jelenséget. (amit én az öreg gumi fékcsőnek tulajdonítottam)

A lényeg, hogy sajna nem lehet javítani és újat köll venni, ami fájdalmas 50 ezer lesz, vagy több. A gyárit tuti nem rendelem be 140-ért:beteg:
szabályoztasd fel Babu,az nem kerül 50 ezerbe.Nem fog ütni és remekül tudod majd használni.
 
szabályoztasd fel Babu,az nem kerül 50 ezerbe.Nem fog ütni és remekül tudod majd használni.

Azt mondta a csávó, hogy nem lehet, mert tányértárcsa. Meg még mondott valamit, amire nem emlékszem :D Valami olyan volt, hogy nem egyenletesen, hanem itt-ott vékonyabb vastagabb a tárcsa és még ezen felül görbe is! Amúgy nem tom mennyi lesz az új, de ad belőle némi kedvezményt!
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére