Hajos
Segédmotoros
A kényszer sajna sok mindenre ráviszi az embert. Bár szerencsére nekem jó tapasztalataim vannak. Volt ,hogy megálltam az útszélén inni és 3-an is leálltak ,hogy miben kell segíteni?
Latod ilyen rendesek vagyunk mi ferfiak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
A kényszer sajna sok mindenre ráviszi az embert. Bár szerencsére nekem jó tapasztalataim vannak. Volt ,hogy megálltam az útszélén inni és 3-an is leálltak ,hogy miben kell segíteni?
Paci rendetlenkedik...
Van a gs-en egy túlfolyócső ami le van zárva egy kupakkal... leállítás után folyik belőlle vagy fél deci benya.
Az alapjárat üresben néha ugrál, és le is esik, a motor leáll...
menet közben van, hogy nem esik vissza a fordulat hanem tartósan jó 10mp-ig is 4000-et pörög... majd hirtelen esik vissza...
sztem karbi gond, de hátha van valakinek hasonló tapasztalata...
Egy kis gumi bajom van. Középen foltokban megrepedezik a gumi és helyenként a repedések közül ki is jön egy réteg. Valaki látott már ilyet? Mitől lehet?
Nos,ebbe a gumiabroncsba a kelleténél több levegő lett töltve,mint amennyi elegendő lett volna...kukaEgy kis gumi bajom van. Középen foltokban megrepedezik a gumi és helyenként a repedések közül ki is jön egy réteg. Valaki látott már ilyet? Mitől lehet?
Nos,ebbe a gumiabroncsba a kelleténél több levegő lett töltve,mint amennyi elegendő lett volna...kuka
Most mondjam, hogy ezért nem érdemes használt gumit venni, meg ki tudja, mennyit állt, honnan behozott "vadiújat"? Ha történik valami ilyen, kidobott pénz, mert még reklamálni se lehet
Ha jó volt a guminyomás, valószínűleg tényleg öreg a gumi, és azért tudott így elrepedezni. Vagy nagyon durvákat fékezel (Erről jut eszembe, ha a terhelési indexe nem megfelelő, valószínűleg akkor is tud ilyet produkálni, fékezéskor túlterheled...)
Reggel megnéztem 2009-es a gumi, ami 2 év. A gumis azt mondta, hogy arra kell fujni ami gyárilag a motor adatlapján szerepel ez meg is történt, 1-2 tizedet még alatta is van. Hátsó gumi ezért max. gyorsításnál terhelhetném le de egy 100 lovas Bandit nem egy verseny motor. 2 napja kapom az infokat, lassan már mindent tudok a gumikról, csak szerintem az nem fog soha kiderülni mi a baja az enyémnek. Talán majd cserénél mond rá valamit a gumis.
Szerintem tt-nek volt igazakicsit túlnyomattad a gumidat....
Babu,mért van az,hogy a motorod több időt tölt szerelőnél,mint egy sokat megélt futár moci?
Hát most épp csak a múltkori zörgés miatt vittem el, mert nem nyugodtam meg. Hát zörgése nincs csak az első tárcsám életveszélyes. Amúgy meg karbiszinkron és szelephézag ellenőrzés/állítás lesz. Jah és lehet végre a kuplung is meg lesz csinálva normálisan. És mivel elfoglalt ezért sok időt lesz ott.
Mitől életveszélyes az a tárcsa? Ha kíváncsiskodhatok...
Nem értek hozzá, remélem nem írok hülyeséget. Szóval, amit már kezdetektől csinál fékezésnél, hogy darabos (kicsit mintha rángatna) és nem lehet adagolni, ill nem merek vele erősebbet fékezni/vészfékezni, az mind emiatt van. Mégpedig, hogy nem egyforma vastagságú a tárcsa és még görbe is. Ezért nem fog egyenletesen és produkálja a fent leírt jelenséget. (amit én az öreg gumi fékcsőnek tulajdonítottam)
A lényeg, hogy sajna nem lehet javítani és újat köll venni, ami fájdalmas 50 ezer lesz, vagy több. A gyárit tuti nem rendelem be 140-ért