Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Na basszus... most esett le, hogy milyen csavarról van szó:D (Erre csak egy magyarázat van: az enyémben a tavaszi berakástól az őszi kiszerelésig rá se kellett még soha nézni:) ) Így a menetrögzítő tényleg nem játszik, a rugós (vagy körmös) alátét viszont igen. Amúgy valószínűleg nem nagy extra az a csavar, egy normál, kb. 10-15mm hosszú M6-os hatlapfejű lehet. Azt szerintem bármelyik barkácsboltban lehet kapni.
 
Paci rendetlenkedik...
Van a gs-en egy túlfolyócső ami le van zárva egy kupakkal... leállítás után folyik belőlle vagy fél deci benya.
Az alapjárat üresben néha ugrál, és le is esik, a motor leáll...
menet közben van, hogy nem esik vissza a fordulat hanem tartósan jó 10mp-ig is 4000-et pörög... majd hirtelen esik vissza...
sztem karbi gond, de hátha van valakinek hasonló tapasztalata...

Osztom Hajós véleményét, valószínűleg túl magas a benzinszint valamelyik (vagy mindkét) úszóházban. Okozhatja a kopott/koszos tűszelep, vagy kilyukadt úszó is.
 
Egy kis gumi bajom van. Középen foltokban megrepedezik a gumi és helyenként a repedések közül ki is jön egy réteg. Valaki látott már ilyet? Mitől lehet?
 

Csatolások

  • IMG_0415.JPG
    IMG_0415.JPG
    946.3 KB · Olvasás: 16
Lehet régi a gumi és töredezik. Ne várd meg, míg lesz egy defekted, pláne ha a kormányzott kerék az.
 
Egy kis gumi bajom van. Középen foltokban megrepedezik a gumi és helyenként a repedések közül ki is jön egy réteg. Valaki látott már ilyet? Mitől lehet?
Nos,ebbe a gumiabroncsba a kelleténél több levegő lett töltve,mint amennyi elegendő lett volna...kuka:(
 
Az vili, hogy kuka, csak a miértet szeretém tudni, hátha legközelebb nem kell 1-2 ezer után gumit cserélnem. Tipusa Pirelli Diablo. Profilmélységet nem tudok mert középen neki az nincs, de nem kockás. Azt az infot kaptam, hogy valsz. elöregedett. A gyártási évet holnap tudom megnézni mert most nem vagyok motor közelben. Viszont nagyon bejött ez a gumi úgyhogy a következő is ez lesz -remélem tovább bírja. :)
 
Most mondjam, hogy ezért nem érdemes használt gumit venni, meg ki tudja, mennyit állt, honnan behozott "vadiújat"? Ha történik valami ilyen, kidobott pénz, mert még reklamálni se lehet:(
Ha jó volt a guminyomás, valószínűleg tényleg öreg a gumi, és azért tudott így elrepedezni. Vagy nagyon durvákat fékezel:D (Erről jut eszembe, ha a terhelési indexe nem megfelelő, valószínűleg akkor is tud ilyet produkálni, fékezéskor túlterheled...)
 
Most mondjam, hogy ezért nem érdemes használt gumit venni, meg ki tudja, mennyit állt, honnan behozott "vadiújat"? Ha történik valami ilyen, kidobott pénz, mert még reklamálni se lehet:(
Ha jó volt a guminyomás, valószínűleg tényleg öreg a gumi, és azért tudott így elrepedezni. Vagy nagyon durvákat fékezel:D (Erről jut eszembe, ha a terhelési indexe nem megfelelő, valószínűleg akkor is tud ilyet produkálni, fékezéskor túlterheled...)

Nekem hatso guminak tünik akkor meg nem hiszem hogy fekezes miatt van.Lehet csak siman gyari hibas.
 
Reggel megnéztem 2009-es a gumi, ami 2 év. A gumis azt mondta, hogy arra kell fujni ami gyárilag a motor adatlapján szerepel ez meg is történt, 1-2 tizedet még alatta is van. Hátsó gumi ezért max. gyorsításnál terhelhetném le de egy 100 lovas Bandit nem egy verseny motor. 2 napja kapom az infokat, lassan már mindent tudok a gumikról, csak szerintem az nem fog soha kiderülni mi a baja az enyémnek. Talán majd cserénél mond rá valamit a gumis. :D
 
Reggel megnéztem 2009-es a gumi, ami 2 év. A gumis azt mondta, hogy arra kell fujni ami gyárilag a motor adatlapján szerepel ez meg is történt, 1-2 tizedet még alatta is van. Hátsó gumi ezért max. gyorsításnál terhelhetném le de egy 100 lovas Bandit nem egy verseny motor. 2 napja kapom az infokat, lassan már mindent tudok a gumikról, csak szerintem az nem fog soha kiderülni mi a baja az enyémnek. Talán majd cserénél mond rá valamit a gumis. :D


Szerintem tt-nek volt igaza:cool:kicsit túlnyomattad a gumidat....
 
Babu,mért van az,hogy a motorod több időt tölt szerelőnél,mint egy sokat megélt futár moci?

Hát most épp csak a múltkori zörgés miatt vittem el, mert nem nyugodtam meg. Hát zörgése nincs csak az első tárcsám életveszélyes. Amúgy meg karbiszinkron és szelephézag ellenőrzés/állítás lesz. Jah és lehet végre a kuplung is meg lesz csinálva normálisan. És mivel elfoglalt ezért sok időt lesz ott.
 
Hát most épp csak a múltkori zörgés miatt vittem el, mert nem nyugodtam meg. Hát zörgése nincs csak az első tárcsám életveszélyes. Amúgy meg karbiszinkron és szelephézag ellenőrzés/állítás lesz. Jah és lehet végre a kuplung is meg lesz csinálva normálisan. És mivel elfoglalt ezért sok időt lesz ott.

Mitől életveszélyes az a tárcsa?:( Ha kíváncsiskodhatok...
 
Mitől életveszélyes az a tárcsa?:( Ha kíváncsiskodhatok...

Nem értek hozzá, remélem nem írok hülyeséget. Szóval, amit már kezdetektől csinál fékezésnél, hogy darabos (kicsit mintha rángatna) és nem lehet adagolni, ill nem merek vele erősebbet fékezni/vészfékezni, az mind emiatt van. Mégpedig, hogy nem egyforma vastagságú a tárcsa és még görbe is. Ezért nem fog egyenletesen és produkálja a fent leírt jelenséget. (amit én az öreg gumi fékcsőnek tulajdonítottam)

A lényeg, hogy sajna nem lehet javítani és újat köll venni, ami fájdalmas 50 ezer lesz, vagy több. A gyárit tuti nem rendelem be 140-ért:beteg:
 
Nem értek hozzá, remélem nem írok hülyeséget. Szóval, amit már kezdetektől csinál fékezésnél, hogy darabos (kicsit mintha rángatna) és nem lehet adagolni, ill nem merek vele erősebbet fékezni/vészfékezni, az mind emiatt van. Mégpedig, hogy nem egyforma vastagságú a tárcsa és még görbe is. Ezért nem fog egyenletesen és produkálja a fent leírt jelenséget. (amit én az öreg gumi fékcsőnek tulajdonítottam)

A lényeg, hogy sajna nem lehet javítani és újat köll venni, ami fájdalmas 50 ezer lesz, vagy több. A gyárit tuti nem rendelem be 140-ért:beteg:


azért ilyen a tárcsád mert nem cserélted le időben a fékbetétet....és valszeg kikezdte a tárcsát!!!! A betét max. 1 mm-ig koptatható....de jobb már 1,5 mm-nél kicserélni...és akkor elkerülöd azt hogy a betéted nemléte miatt tönkrekopig a tárcsa!;)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére