Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Á értem!Azt fel lehet szabályozni,kiszedik a szegecseket és csak a sík tárcsa marad és azért szabályozzák,hogy egyenlő vastagságú legyen és ne legyen görbe.Majd újra szegecselik.
 
Á értem!Azt fel lehet szabályozni,kiszedik a szegecseket és csak a sík tárcsa marad és azért szabályozzák,hogy egyenlő vastagságú legyen és ne legyen görbe.Majd újra szegecselik.


Akkor nem tom miért nem lehet, de azt mondta a csávesz, hogy nem lehet. Majd megkérdem, ha megyek, hogy mi is a pontos indok.
 
Azért mérd meg egy egyszerű tolómérővel a tárcsa vastagságát,és ha már 1mm-rel a megengedett vastagsága alatt van,akkor inkább dobd el...de ha nem,akkor valóban megéri inkább felszabályoztatni ;)
 
Azért mérd meg egy egyszerű tolómérővel a tárcsa vastagságát,és ha már 1mm-rel a megengedett vastagsága alatt van,akkor inkább dobd el...de ha nem,akkor valóban megéri inkább felszabályoztatni ;)

Az a baj, hogy nem emlékszem pontosan hogy erre, vagy a hátsóra mondta Szacsa, hogy még gyári.

De azt tudom, hogy amikor legutóbb nézni akartam, hogy mennyire kopott a fékbetét és kerestem a kopásjelzőt (amit nem találtam meg) megnéztem a tárcsát is és azt hiszem erre mondják, hogy kezd "vállaosdni". A szélétől kb 1-2 mm-re már kopott, de a legszéle kintebb volt fél 1 mm-el. Mondjuk én nem forgattam a kereket, ahogy a szerelő, csak a harmadát tudtam így megnézni, de arra ez volt jellemző. Most, hogy bejelölte nekem a csávó láttam, hogy valahol a legszéléig kopott, van ahol meg amit írtam. Szerintem csereérett korú is már.
 
Az a baj, hogy nem emlékszem pontosan hogy erre, vagy a hátsóra mondta Szacsa, hogy még gyári.

De azt tudom, hogy amikor legutóbb nézni akartam, hogy mennyire kopott a fékbetét és kerestem a kopásjelzőt (amit nem találtam meg) megnéztem a tárcsát is és azt hiszem erre mondják, hogy kezd "vállaosdni". A szélétől kb 1-2 mm-re már kopott, de a legszéle kintebb volt fél 1 mm-el. Mondjuk én nem forgattam a kereket, ahogy a szerelő, csak a harmadát tudtam így megnézni, de arra ez volt jellemző. Most, hogy bejelölte nekem a csávó láttam, hogy valahol a legszéléig kopott, van ahol meg amit írtam. Szerintem csereérett korú is már.
Akkor kuka valóban,:(ne várj vele :cool:
 
Akkor kuka valóban,:(ne várj vele :cool:

Már berendelte a csávó és a motort is nála hagytam, mert azt mondta életveszélyes így járni, akkor meg minek kockáztassak :( Csoda, hogy eddig megúsztam ez alatt a párezer km alatt ép bőrrel. Csak 3 nagyobb fékezésre emlékszem, abból 2 satu volt és nem csúsztam meg, amit emlegetett a csávó, hogy fentáll a veszélye! :( Mázli :hura:
 
Már berendelte a csávó és a motort is nála hagytam, mert azt mondta életveszélyes így járni, akkor meg minek kockáztassak :( Csoda, hogy eddig megúsztam ez alatt a párezer km alatt ép bőrrel. Csak 3 nagyobb fékezésre emlékszem, abból 2 satu volt és nem csúsztam meg, amit emlegetett a csávó, hogy fentáll a veszélye! :( Mázli :hura:
Tessék akkor majd a leszerelt tárcsát szembetűnő helyre rakni a lakásba,hogy mindig emlékeztessen erre ...az én régi tárcsáim lábasalátétnek vannak használva :D
 
Na azért nem életveszély az ilyen tárcsa,de ha van lóvé valóban nem árt kicserélni.A féktárcsák roppant sokat kibírnak,pl egy 3,5-ig koptatható tárcsát simán lelehet akár 1,8 mm-ig is koptatni és nem fog eltörni(kipróbáltam).Akkor gáz igazán,amikor a tárcsán lévő furatoktól hajszálrepedések indulnak a tárcsa széle felé,vagy egyik furattól a másik furat irányába.Anno a cbr-emen rohadt vállas volt a tárcsa,elvittem egy általam megbízhatónak ítélt szerelőhöz,aki azt mondta:"ha van rá pénzed cseréld majd ki,de simán elmotorozhatsz vele japánba új tárcsáért":)
 
Na azért nem életveszély az ilyen tárcsa,de ha van lóvé valóban nem árt kicserélni.A féktárcsák roppant sokat kibírnak,pl egy 3,5-ig koptatható tárcsát simán lelehet akár 1,8 mm-ig is koptatni és nem fog eltörni(kipróbáltam).Akkor gáz igazán,amikor a tárcsán lévő furatoktól hajszálrepedések indulnak a tárcsa széle felé,vagy egyik furattól a másik furat irányába.Anno a cbr-emen rohadt vállas volt a tárcsa,elvittem egy általam megbízhatónak ítélt szerelőhöz,aki azt mondta:"ha van rá pénzed cseréld majd ki,de simán elmotorozhatsz vele japánba új tárcsáért":)

Bingo:D:D:D
 
Na azért nem életveszély az ilyen tárcsa,de ha van lóvé valóban nem árt kicserélni.A féktárcsák roppant sokat kibírnak,pl egy 3,5-ig koptatható tárcsát simán lelehet akár 1,8 mm-ig is koptatni és nem fog eltörni(kipróbáltam).Akkor gáz igazán,amikor a tárcsán lévő furatoktól hajszálrepedések indulnak a tárcsa széle felé,vagy egyik furattól a másik furat irányába.Anno a cbr-emen rohadt vállas volt a tárcsa,elvittem egy általam megbízhatónak ítélt szerelőhöz,aki azt mondta:"ha van rá pénzed cseréld majd ki,de simán elmotorozhatsz vele japánba új tárcsáért":)

Ne rontsd a szerelök üzletet.Halaisten mindig van ilyen azert nem hallnak ehen.
 
Na azért nem életveszély az ilyen tárcsa,de ha van lóvé valóban nem árt kicserélni.A féktárcsák roppant sokat kibírnak,pl egy 3,5-ig koptatható tárcsát simán lelehet akár 1,8 mm-ig is koptatni és nem fog eltörni(kipróbáltam).Akkor gáz igazán,amikor a tárcsán lévő furatoktól hajszálrepedések indulnak a tárcsa széle felé,vagy egyik furattól a másik furat irányába.Anno a cbr-emen rohadt vállas volt a tárcsa,elvittem egy általam megbízhatónak ítélt szerelőhöz,aki azt mondta:"ha van rá pénzed cseréld majd ki,de simán elmotorozhatsz vele japánba új tárcsáért":)

Akkor majd szépen leméretem, ha megyek hogy 4,5 legyen és még jobban egyen a méreg :D
 
Ha már magamtól is érzem, hogy lüktet az első fék fékezéskor, és amúgy a GSX1400-asoknál többször előfordult, hogy deformálódott az első tárcsa, plusz az egyik tárcsán a szegecsek fele olyan laza, hogy kézzel megforgatom a helyén, akkor azért nem baj, ha kicserélem? :D
 
Ha már magamtól is érzem, hogy lüktet az első fék fékezéskor, és amúgy a GSX1400-asoknál többször előfordult, hogy deformálódott az első tárcsa, plusz az egyik tárcsán a szegecsek fele olyan laza, hogy kézzel megforgatom a helyén, akkor azért nem baj, ha kicserélem? :D
mind ezt mennyi km után?
 
Ha már magamtól is érzem, hogy lüktet az első fék fékezéskor, és amúgy a GSX1400-asoknál többször előfordult, hogy deformálódott az első tárcsa, plusz az egyik tárcsán a szegecsek fele olyan laza, hogy kézzel megforgatom a helyén, akkor azért nem baj, ha kicserélem? :D

Nem csak azon a ZX 10 en is elöfordul de csak akkor ha nagyon meleg a fel es megallsz mondjuk hosszu pirosnal behuzott fekkel.Sajnos ez Kawa betegseg
 
Mozgó szegecs:mentem annó egy jó ismerősöm verseny Husaberg-jével,volt benne tán' 15 üzemóra és úgy lógtak a szegecsek,hogy simán megráztad rajta a tárcsát,ennek ellenére elég volt két ujjal egy picit húzni és az egekbe emelte a seggét.Nem volt rossz fíling'.:)
 
mind ezt mennyi km után?

Kb. 60ezer. Annyi alatt sz*rabb fékbetét akár a tárcsát is megeszi, úgyhogy annyira azért nem keseredtem el...:)

Mozgó szegecs:mentem annó egy jó ismerősöm verseny Husaberg-jével,volt benne tán' 15 üzemóra és úgy lógtak a szegecsek,hogy simán megráztad rajta a tárcsát,ennek ellenére elég volt két ujjal egy picit húzni és az egekbe emelte a seggét.Nem volt rossz fíling'.:)

A verseny tárcsákat amúgy is lazábbra szegecselik, úgy tudom:) De amúgy a lazulás nem is aggasztott volna, ha mindegyik szegecs olyan, nem csak a fele, és nem csak az egyik tárcsán...
 
Kb. 60ezer. Annyi alatt sz*rabb fékbetét akár a tárcsát is megeszi, úgyhogy annyira azért nem kese:)redteme l...



A verseny tárcsákat amúgy is lazábbra szegecselik, úgy tudom:) De amúgy a lazulás nem is aggasztott volna, ha mindegyik szegecs olyan, nem csak a fele, és nem csak az egyik tárcsán...
60 ezrenként belefér:)
 
Ez mind oké,hogy nem feltétlen törik,meg szar egy tárcsa,ha vékonyra kopott már,de itt vegyük azt is figyelembe,hogy Babulu azért mégiscsak kezdő,meg kicsit cidris is,és ha a fejében az a tudat van,hogy kopottak a tárcsái,akkor ez rányomja a bélyegét a motorozására,nem lesz kellő biztonságérzete...szóval,cseréld csak le azt a tárcsát Babulu ;)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére