Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

:) Az idomokat idomítani tökéletes. Na de mindjárt áttelepítem magunkat a megfelelő helyre inkább :)
 
Na szóval vázolom: mivel nem a saját tankja van rajta, nem fér el rendesen a benzincsap. Meg a tank sem illeszkedik a két deknire egyébként, amit már az előző gazdi is úgy oldott meg, hogy odakalpálta a mélyedést nekia fémben. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy van-e még rajta egy horpadás vagy sem :) Van hozzá egy TS tank, de nekem ezzel jobban tetszik, úgyhogy marad ez. Mondjuk nem teljesen értem miért vagytok fennakadva a gumikalapácson. A kőművest még megérteném... :D Amúgy szépen lassan tervezzük rendbeszedni, egyelőre a tömítéseket, bowdeneket, kuplunglamellákat cseréli ki Ádám, aztán majd télen vagy valamikor rendbetesszük kívülről is.
 
Én azt csinálnám - ha már úgyis viszitek hegesztetni a TDM tankot - , hogy az oldaldeknik felső sarkát, ahol a tankkal kellene érintkezniük, kicsit megvágnám, és ívesebbre hajlítanám (esetleg az egészet rövidebbre is), hogy a tankkal se ütközzön, meg a csap is elférjen rendesen.

Persze, ha a lowest-cost-project a cél, akkor a gumikalapáccsal is kiadja :D
 
Lehet nem kell agresszívkodni, mert tegnap nézegette, és nincsen rendesen felfogatva az a tank. Lötyög is meg csálé is, úgyhogy előbb azt kell rendesen felrakni és utána kiderül mi van.
 
Hát képzeléjétek Pirosszka beteg....
Hosszú kórtörténete van az biztos. Május elején, vagy még április vége volt?... egyszer leállt menet közben. Viszont pöccre indult kb 2 perccel később. Mindenki mondta hogy régi a gyertya.. hát igen 7000 km fölött járunk. Senki nekiesett: gyertyacsere, ékszíjcsere. hajtómű-olajcsere (vagy mi). Utána a kis piros 80!!!!-al ment :D kirájság volt, korábban a 70-75 volt a vége. Valamikor május közepén szentendre fele egymás után 3szor állt le. Minden jel nélkül, csak úgy. Harmadszorra már menet közben indítottam újra (kissé balesetveszélyes lett volna 3 sávot kisorolni a 90-100-al száguldozó autók között puszta lendületből. Ezután még vagy 1-2 hetet napi szinte használtam, nem állt le, bár nem is volt olyan meleg mint akkor. Múlt pénteken reggel megborultam vele egy kanyarban (rohadt olajfoltok). Aznap délután hazafelé vettem észre hogy valami gáz van. EGyre kevesebb volt a végsebesség és alig akart gyorsulni, már senkit nem hagytam állva a pirosnál :( , Nagytarcsa-Isaszeg között az egyik emelkedőn már csak 40-el húzta fel magát. Velem 55-60 a végsebessége most, Senkivel csak 50. Olyan mintha egy 10 éves 50 köbcentis lenne, nem pedig egy 3 éves 90-es... Szerintetek mi baja?
 
akkor kijöhetnél hozzánk megtanítani hogy miből is áll a vasam és hogyan is kell meggyógyítani... :)
 
vannak, Senki teljes szerszámkészlete a rendelkezésedre áll :) De a szomszéd szobából üzeni hogy kompresszorunk és légkulcsunk nincs, minden más van...
 
Királyság, és előre is köszi :D legalább lesz egy vidám, szerelős szombaton a pénteki angolvizsga után...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére