Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Elvileg az nem tűnhetne el, mert az Eliminator és a kisninja motorja ugyanaz. Mindkettőben El250B dorombol. És ha a kisninja lánckerekét kapja... Vagy tévedek?
Mi másért lehet a kettő között ekkora különbség? A 15 év korkülönbség, és a más felépítés szerintem nem indokolja...
 
Elvileg az nem tűnhetne el, mert az Eliminator és a kisninja motorja ugyanaz. Mindkettőben El250B dorombol. És ha a kisninja lánckerekét kapja... Vagy tévedek?
Mi másért lehet a kettő között ekkora különbség? A 15 év korkülönbség, és a más felépítés szerintem nem indokolja...

A Ninja es az EL motorja egesz mas.
 
Elvileg az nem tűnhetne el, mert az Eliminator és a kisninja motorja ugyanaz. Mindkettőben El250B dorombol. És ha a kisninja lánckerekét kapja... Vagy tévedek?
Mi másért lehet a kettő között ekkora különbség? A 15 év korkülönbség, és a más felépítés szerintem nem indokolja...

Miert nem eleg neked a vegsebessege?
 
Csak az a bajom a végsebességével, hogy így autópályára nem túl jó. 130 a vége papíron, tehát ha nem akarom kínozni, akkor 120. Azzal pályán ledarálnak. :) És suliba pályán járok, a másik út autóval se túl járható, embernyi kátyúk vannak.
 
Csak az a bajom a végsebességével, hogy így autópályára nem túl jó. 130 a vége papíron, tehát ha nem akarom kínozni, akkor 120. Azzal pályán ledarálnak. :) És suliba pályán járok, a másik út autóval se túl járható, embernyi kátyúk vannak.

Nem daralnak le ne felj.Ahogy en tudom 140 a vege es ha nem fojtott a motor 33 loerös.Nem olyan rossz az elsöre.:)
 
No aszongya. főleg blokk és elektromos alkatrészek kellenének. mid van? ülés alatti kis aluminimum kocka (szerelővel sem tudtuk megfejteni mi az) ami ki van öntve műgyantával:D az kiolvadt belőle, lehet h kéne egy új ülésvas, elég a vas belőle, szelepek, ha jó állapotúak, milyen karbid van? szélső jobb könyök, hátsó gumi vmi 90%os, meg ilyenek. de inkább h mik vannak neked, abból lehet szemezgetnék:) esetleg ha fényképeket tudnál küldeni megköszönném, esetleg sörrel is:)
 
170-et menne az a kawa? Az enyim megy annyit (lejtőn lefelé és elég sokáig gyorsulva 180-at is, ameddig skálázva van az órája) de egy 39 lódarázserő és rengeteg forulat :D Egy lánckerék meg nem dob ennyit egy ilyen kisteljesítményű motoron. Szerintem.
 
Az a valami a feszszabályzó,arra tudok neked embert,aki csinál vadiújat a régi házba.Kisújszállási,de megoldható vele postán is a biznic.Kis Jánosnak hívják:06-30-851-2439.Nekünk már csinált,nagyon ajánlom,mert olcsóbb volt mintha bontóból venném.Van valami karbisor is,meg más vackok,de majd holnapra utánanézek.Gumit a Bátszimotornál érdeklődj: http://batszimotor.hu/ ,ők is vállalnak postázást.De egy 16-os gumi nekünk is van itthon,nem tudom az jó-e neked.
 
Elvileg az nem tűnhetne el, mert az Eliminator és a kisninja motorja ugyanaz. Mindkettőben El250B dorombol. És ha a kisninja lánckerekét kapja... Vagy tévedek?
Mi másért lehet a kettő között ekkora különbség? A 15 év korkülönbség, és a más felépítés szerintem nem indokolja...

Ahogy Hajós mondta... pont elég, ha más a vezérlése, más a karbisor, meg az elektronika, rögtön ki tudnak hozni szinte ugyanolyan blokkokból 10Le különbséget, megtoldva azzal, hogy a sportosabbra hangolt blokk 3-4-5ezres fordulatig nem csinál semmit, onnantól meg megindul, mint akit s*ggbe rúgtak. És gyakorlatilag az összes kisköbcentis 4hengeres sportmotor ilyen... nem véletlen, hogy 16-18ezerig van skálázva a fordulatszámmérőjük. Utcára, meg főleg kezdésnek, szerintem sokkal jobban jársz egy alacsony fordulaton is nyomatékos motorral.
(120-as utazóval meg azért nem fognak ledarálni autópályán se, a kamionokban ott van a határolás 90-100-nál, a személyautó meg megelőz, amikor tud, ha akar...:) )
 
Bizony Macs, hallgass az urakra: úgysem fogsz száguldozni az első időkben (remélem!;)), de egy 125-ös tapasztalataival mondom, hidd el nekem: nincs annál rosszabb, mint nyomaték híján "nekifutásból" előzni, vakondtúrásnál is kettesbe visszapakolni! stb.:csam:
 
Sikerült úgy visszarakni a karbit, hogy nem tört el az elöregedett gumiizé! :hura:
Már csak a kereket meg a láncot kell visszarakni, bár tegnap kitaláltam, hogy kapjon olyan új lánckereket, amilyen a kisninján van, így 130 helyett 170 lesz a végsebesség. :D Kezdhetek plexire is spórolni :D

Macs azonkivül hogy mas a tied es a Ninja vezerlese az üzemanyag rendszere ugy megis honnan vetted hogy ugyanugy menne a tied is mint a 250 es Ninja?
A tied nehezebb is es ami a lenyeg hatul 15 zollos kerek van neked a ninjan meg 17 zollos ami azt jelenti hogy a tied egy kerek fordulatra kevesebb utat tesz meg igy soha sem lenne igyanolyan gyors mint a ninja.Mellesleg a Ninjat 160 ra adja ki a gyar.Ez volt egy kis technikai resze.

Ahogy en tudom nem vagy meg igazan gyakorlott motoros talan az lenne elöször a lenyeges hogy megtanulj motorozni gyakorlatot szerezz.Tudod van itt olyan csaj aki a 250 es motorjaval 120_130-al menve 4 nap alatt 2500km-es turat csinalt meg es semmi gondja nem volt avval hogy a motorja nem gyorsabb.
Szoval motorozz szerezz gyakorlatot aztan utana lehet erösebb gyorsabb motoron gondolkodni.

Bocs semmi közöm hozza de ez a velemenyem.
 
No, ha már múltkor téma volt a GPS tartó, akkor beszámolok:) Elkészült a V1.0 verzió, ami a nyaralás alatt egész jól vizsgázott. Csináltattam esztergályossal egy bilincset, a többi részét elfekvő alumínium profilokból vagdaltam-reszeltem. A kis szürke gumi rezgéscsillapítókhoz konkrétan céges szemétből túrtam porvédő gumisapkákat, amiknek levágtam a végét, a belsejükbe meg rézcsőből vágtam távtartókat, hogy a funkció is meglegyen. Ezt lehetne helyettesíteni pl. gumi kábelátvezetőkkel, eredetileg én is abból akartam, de barkácsboltban nem kaptam, utánajárni nem volt se kedvem, se időm, ezek meg épp kéznél voltak.
A túrát még úgy csináltam végig, hogy a GPS gyári töltőjét beraktam az ülés alá, a vezetékét kivezettem a tank és az ülés között, a motorosok legjobb barátjával (power tape:) ) 2 helyen odaragasztottam a tankhoz, és rádugtam a GPS-t. Azóta elkészült az új kábelezés, egy elfekvő szivargyújtó töltőbe behúztam egy 4 eres vezetéket, amiből 2 az USB kábelre megy, a másik kettővel pedig megszakítottam a töltő negatív pólusát. Az egészet behúzom majd a lámpafejbe, és a megszakított pólusra rákötök egy 12V-os mini relét, aminek a tekercsét a helyzetjelző izzóval lepárhuzamosítom. Így csak akkor lesz feszültség a GPS-nél, ha ráadom a gyújtást a motorra, és az ülés alatti aljzatban is bedugva maradhat a töltő, nem lesz rajta folyamatosan a 12V az elektronikáján.
A szerkezet egyetlen negatívuma, hogy a sok csavaros rögzítés miatt kicsit nehézkes beállítani. De már megterveződött az új bilincs, amiben csak 1 csavar lesz, és annak a lazításával az összes dőlésszög állítható lesz.
Pár kép a produktumról:IMG_1542.jpgIMG_1551.jpgIMG_1552.jpgIMG_1555.jpg
 
Csak az a bajom a végsebességével, hogy így autópályára nem túl jó. 130 a vége papíron, tehát ha nem akarom kínozni, akkor 120. Azzal pályán ledarálnak. :) És suliba pályán járok, a másik út autóval se túl járható, embernyi kátyúk vannak.
a 100 ccm-es robogómmal is kimenek' pályára,70-es utazóval mégsem tol le senki........
 
Sikerült úgy visszarakni a karbit, hogy nem tört el az elöregedett gumiizé! :hura:
Már csak a kereket meg a láncot kell visszarakni, bár tegnap kitaláltam, hogy kapjon olyan új lánckereket, amilyen a kisninján van, így 130 helyett 170 lesz a végsebesség. :D Kezdhetek plexire is spórolni :D
egyéb hülye ötlet?
 
GPS tartó lol,begórom a lapozóst a dobozba és csá.......:)

Az is volt kéznél, meg úgy csináltam, hogy este térképen megterveztük a másnapi útvonalat, és azt ütöttem be utána a GPS-be. Ha már van technika, miért ne használnám, nem olyan nagy baj az, ha külföldiában nem kell úton-útfélen megállni térképet böngészni. Főleg, ha a GPS megtalálja az aznapi szállás pontos címét, az autóstérképekben meg legjobb esetben is csak a nagyobb városok nagyobb utcái vannak benne. Persze megvan a kézzel-lábbal activityzős útbaigazításkérésnek is a maga romantikája, de őszintén szólva, én kikapcsolódni szeretek motorozás közben, nem kínlódni:) És csá... :cool:
 
Akkor velünk még véletlen se indulj el soha! Térkép és gépées segítségével is beletelik ált. egy órába a szállás megtalálása. Bár erős a gyanúm, hogy ez azzal van összefüggésben inkább, hogy mindig megtalálom az óccó és jó ellenben kurvára eldugott szálláshelyeket :D
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére