Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Az is volt kéznél, meg úgy csináltam, hogy este térképen megterveztük a másnapi útvonalat, és azt ütöttem be utána a GPS-be. Ha már van technika, miért ne használnám, nem olyan nagy baj az, ha külföldiában nem kell úton-útfélen megállni térképet böngészni. Főleg, ha a GPS megtalálja az aznapi szállás pontos címét, az autóstérképekben meg legjobb esetben is csak a nagyobb városok nagyobb utcái vannak benne. Persze megvan a kézzel-lábbal activityzős útbaigazításkérésnek is a maga romantikája, de őszintén szólva, én kikapcsolódni szeretek motorozás közben, nem kínlódni:) És csá... :cool:
megnézem,megjegyzem és csá.....:D
 
Nah, csakhogy témába vágó dolgok is szerepeljenek ezen a fórumon.
Szombaton nagy nehezen rászántam magam és elvittük Senkivel Pirosszkát szervízbe. (már vagy 1 hónapja néztük jobbról is balról is hogy vajon mi a fenéért nem megy).
Ma hív a szervizes: azért nem indult be mert beállt a dugattyú. De ez hagyján mert át is égett kopping. Aztmondja nekem: tök fekete, meg az aluminiumot is gyönyörűen rákente. Fel kéne furatni, nagyobb dugattyú stb. Cicc hallgatja, fülén a telefon, fejben meg vákum, légüres tér stb. Azt már csak utólag fogtam fel hogy magyarázta nem kéne hidegen tövig húzni..., meg milyen lehetőségek vannak. teljes csere kb 30, furatással is lesz vagy 20 munkadíjjal meg minden. (Csendesen suttogva jegyzem meg hogy ezen a ponton belül egyszerre ordítottam és akadt el a lemez teljesen...) na mindegy... Cicc ki van akadva, pláne hogy a hülye szerelő azóta fel se veszi a telefont...
Cicc ordít, és gondolatban asztalt csapkod a falhoz amiért már több mint egy hónapja nem motrozhat és ráadásul emiatt...
 
ViktorKobold hosszas unszolásának hatására visszakerült a gyári lábtartó a Kawára (amikor megvettem, tíz centivel az originál előtt volt a lábam), a gyári fékpedállal és váltóval, olyan érzés, mintha egy teljesen új motorom lenne, tegnap újra tanultam motorozni (és még nincs vége a folyamatnak).

pro:rendesen lehet rajta ácsorogni menet közben, tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés (no meg stabilabb is). Állítólag a gyári üléspozícióval könnyebb lesz kanyarodni is.
Az új fékkarnak köszönhetően észrevehetően jobb a hátsó fék. Nem is tudom, minek nyomkodtam eddig...

kontra: egyelőre itt túlnyomó többség van. A lábam jobban be van hajlítva, ami hosszútávon nem tudom, hogy mennyire lesz kényelmes kettő darab béna térdemnek, amik hajlamosak fájdigálni.
Mivel a lábtartó most már pont a lábamnál van, nem előrébb, mint szokott, ezért a lábak már tényleg nem érnek le a motorról, csak széles nagyterpeszben a lábujjak. Akárhányszor megpróbálom megmozdítani a vasat (ami eddig sem volt egyszerű), éles sípcsonttájéki- és vádlifájdalmaim lesznek.
Pont ugyanezért nem érem el a sztendert, csak ha felhajtom a lábtartót. Ja, és a csizmával mindig beleakadok.
A tudattól, hogy nem érem el az aszfaltot, még sokkal bizonytalanabbul manőverezek kis sebességgel, hiszen most már le sem tudom tenni a lábam. Sorok köze egyelőre üresen tátong, én köszönöm, piros lámpánál elvagyok a sorban is. (bár tudom, hogy ez nem fog sokáig tartani).
Az új váltókarral még kevésbé találom az ürest.

Nyafogás off, megyek dolgozni.
 
jut eszembe yamaha world? en ott ismerem a szerelőket a Pali jó haverom :D az en motoramat 2 ember szerelheti ő az egyik :D

Tényleeeg?? De jó! :D A kis DT-met is Ő szerelte!! Azóta is kifogástalanul működik! :varazslo2: Még lógok neki érte sörrel.. :D:soros2: Szerintem Te jobban ismered akkor, nincs tipped véletlenül, hogy mit szeret? :)
 
:joreggelt: Kéne egy kis segítség...a hétvégén hazafele jövet szépen nekünk ugrott egy vaddisznó. Szerencsére nem történt baj, még csak nem is borultunk, viszont hazaérve vettük észre, hogy a bal alsó idomot csúnyán megreccsintette. :(
Rákerestünk az utángyárott idomok árára és elég horror, szóval a kérdésem igazából az, szerintetek rendbe tudják-e hozni nekünk vhol és ha igen hol?:)
A motor kawa ER-6f (azt hiszem 2006-os)
 
:joreggelt: Kéne egy kis segítség...a hétvégén hazafele jövet szépen nekünk ugrott egy vaddisznó. Szerencsére nem történt baj, még csak nem is borultunk, viszont hazaérve vettük észre, hogy a bal alsó idomot csúnyán megreccsintette. :(
Rákerestünk az utángyárott idomok árára és elég horror, szóval a kérdésem igazából az, szerintetek rendbe tudják-e hozni nekünk vhol és ha igen hol?:)
A motor kawa ER-6f (azt hiszem 2006-os)


Ha nem hiányzik belőle nagyobb darab, akkor azt egy ügyes műanyagos simán tudja javítani. Ha csak egy repedés, akkor talán még úgy is, hogy ne kelljen fényezni.
 
Ha nem hiányzik belőle nagyobb darab, akkor azt egy ügyes műanyagos simán tudja javítani. Ha csak egy repedés, akkor talán még úgy is, hogy ne kelljen fényezni.

Sajnos nem csak repedés, egy kisebb részt ki is szakított belőle :( Esetleg ha Debrecen környékén ismer valaki ügyes szakembert az jól jönne :)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére