Nem mondod! És A-t? És téged nem próbált meg lebeszélni?? Úgy tűnik ez csak az én kiváltságom
nem, csak A2.... néha elvétett célzásokat az elején de nem igazán próbálkozott... itt meg holnap megyek az SOS-be
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Nem mondod! És A-t? És téged nem próbált meg lebeszélni?? Úgy tűnik ez csak az én kiváltságom
Nem tudom megindokolni, de nekem valamiért az A2 a teteje (egyébként 24 éves vagyok). Az már nekem épp elég széles skála ccm terén Valószínű ahhoz köthető, hogy mióta tavaly szerelembe estem a 250-es Ninjával, azóta abban gondolkodom, hogy tudjak majd olyat vezetni, és nem érzem a húzást a nagyobb kategória felé jogsiban.
nem, csak A2.... néha elvétett célzásokat az elején de nem igazán próbálkozott... itt meg holnap megyek az SOS-be
Úgy látszik a Miskolci csajoknak a tini Ninja jön be
Akkor egy kis CBF-en vandálkodsz igaz?Akkor a célozgatások azért megvoltak Nálam kicsit bátrabb, mert a fia a barátom... De akkor plusz egy ember, akire hivatkozhatok majd, háhá
Naná
Akkor egy kis CBF-en vandálkodsz igaz?
Igen! De nagyon szeretem, alig kér enni és városba tökéletes, plusz még velem együtt is megy 110et
Nekem az volt az első szerelmem de sajna nekem nagyobb távokra is kell a motor, na meg már van párom és még így is hogy tini Ninját akarok, sokkal nagyobb motorja van meg rutinosabb is simán otthagyhatna bárhol
Hát most az van de azért én vezetni szeretnék de már nagyon... ennek ellenére ma voltam intézni a jogsi folytatást és eddig szarban vagyok
Hát ne hagyjon ott, milyen dolog már az! Szerencsére nekem ilyen problémám egyelőre nem lesz
Miért mi a baj?
Tőlem fog személyesen kapni, ha nem előtte botorkálsz majd két kerékkel és nem védi be a hátsód!
A képzési igazolásom régi fajta így nem biztos, hogy elfogadják, lehet hogy újat kell majd kérnem de azzal is csak húzódik a dolog de még ha el is fogadják, akkor is még levelezgetnek a miskolci hatósággal és ha minden rendben van csak utána kezdhetek...
Egyébként gondolom él még a szabályozás (bár nem vagyok benne otthon mióta nem értint) hogy 1 éven belül elég különbözeti vizsgát tenni a két kategória között. Tehát nem kell kétszer kifizetni a jogsit, csak két vizsga és pár óra árát.
Jah és sajnos a szigorításoknak hála, már nem úgy van mint 3 éve, hogy lehet nagyjogsit tenni egy 535-ös virgaóval, ma már kell a 6x lóerő és 600 ccm feletti motor (nem tudom pontosan) ami elsőre azért nem biztos, hogy könnyű dolog. Legalábbis nekem nem lett volna az egy 200 kilós motorral ügyeskedni.
Szerintem iskolája válogatja. Engem először (még mielőtt egyáltalán beiratkoztam volna!) az oktatóm ráültetett egy 125-ös yamahára, azzal kellett mennem pár kört, hogy lássuk, hogy tényleg érdekel-e a motorozás, tudok-e legalább egyenesen menni Pár hivatalos óra után jött az MZ és csak azután kaptam rendes nagymotort. Tök jó volt, mert éreztem a fejlődésemet, nagyon büszke voltam magamra, valahányszor szintet léptemAmúgy azt nem értem, hogy a rutinon miért nem tartják be a fokozatosság elvét, ha kell? Mert az oké, hogy vizsgázni majd azon kell, amin, de főleg egy full kezdőnél, miért kell egyből nagyra ültetni? Nyugodtan lezavarhatna 2-3 órát a kisebbeken, és amikor azokkal már jól megy, ráültetni a nagyra. Forgalomban meg már meglesz az alapja hozzá, hogy egyből a nagyon menjen.
(Magyarázat persze nyilván van rá, ha a képző cég nem a rutinpályán tárolja a tanulómotorokat: az egy szem oktató nem tudja megoldani, hogy a különböző kategóriás gépeket kivigye a pályára. Csak azt nem tudom, olyankor mit csinál, ha beesik egyszerre minden kategóriából tanuló... mert akkor viszont meg _kell_, hogy oldja, hacsak nem egyesével oktat mindenkit...)
Amúgy azt nem értem, hogy a rutinon miért nem tartják be a fokozatosság elvét, ha kell? Mert az oké, hogy vizsgázni majd azon kell, amin, de főleg egy full kezdőnél, miért kell egyből nagyra ültetni? Nyugodtan lezavarhatna 2-3 órát a kisebbeken, és amikor azokkal már jól megy, ráültetni a nagyra. Forgalomban meg már meglesz az alapja hozzá, hogy egyből a nagyon menjen.
(Magyarázat persze nyilván van rá, ha a képző cég nem a rutinpályán tárolja a tanulómotorokat: az egy szem oktató nem tudja megoldani, hogy a különböző kategóriás gépeket kivigye a pályára. Csak azt nem tudom, olyankor mit csinál, ha beesik egyszerre minden kategóriából tanuló... mert akkor viszont meg _kell_, hogy oldja, hacsak nem egyesével oktat mindenkit...)