Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Az A1 a kisebb, de értelek, mire célzol :)Lehetséges, nem tudom, jelenleg egy nagy káosz van a fejemben az egésszel kapcsolatban. Az biztos, hogy perpill a közvetlen környezetem még az A2-ről is le akar beszélni (főleg az, akinél csinálnám a motoros jogsit).
Ha motorozni akarsz ne hallgass arra hogy mas le akar beszelni vagy nem.Csinalg meg a korlatlant es motorozz.Ne gondolkozz sokat mert kesöbb megbanod.
 
Az A1 a kisebb, de értelek, mire célzol :)Lehetséges, nem tudom, jelenleg egy nagy káosz van a fejemben az egésszel kapcsolatban. Az biztos, hogy perpill a közvetlen környezetem még az A2-ről is le akar beszélni (főleg az, akinél csinálnám a motoros jogsit).
told a nagy A-t,baj nem lehet belőle....nézd meg Ekimét,úgy belelkesült,hogy már buszos D-vel tolja...:D
 
Én meg azt mondom, hogy bőven elég az a 35 kW, amit az A2 tud. Hova kell utcára 100 lóerő?
 
Az A1 a kisebb, de értelek, mire célzol :)Lehetséges, nem tudom, jelenleg egy nagy káosz van a fejemben az egésszel kapcsolatban. Az biztos, hogy perpill a közvetlen környezetem még az A2-ről is le akar beszélni (főleg az, akinél csinálnám a motoros jogsit).


ez mondjuk érthető... neki az az érdeke, hogy minél több tanfolyamon költsd nála a pénzt...

Ha már megteheted, akkor a fullos jogsit csináld! Két évig asszem úgysem vihetsz pl. utast, meg vannak más korlátozások is, de a 250 nem lesz elég. Kérdezd azokat a csajokat, akiknek akkora van. Vagy pl. amikor csajos túrán Zsuzsi utassal jött a 250-essel és minden emelkedőn olyan volt, mintha visszafele gurulnának...

Gyakorolni tök jó, a kis motor, de napi használatra 4-5-600 a minimum szerintem.
 
Szerintem meg költséghatékonyabb is rögtön a nagyra menni. Most minek kétszer fizetni meg járkálgatni vizsgázni, ebacarintani vele az időt....?
 
ez mondjuk érthető... neki az az érdeke, hogy minél több tanfolyamon költsd nála a pénzt...

Ha már megteheted, akkor a fullos jogsit csináld! Két évig asszem úgysem vihetsz pl. utast, meg vannak más korlátozások is, de a 250 nem lesz elég. Kérdezd azokat a csajokat, akiknek akkora van. Vagy pl. amikor csajos túrán Zsuzsi utassal jött a 250-essel és minden emelkedőn olyan volt, mintha visszafele gurulnának...

Gyakorolni tök jó, a kis motor, de napi használatra 4-5-600 a minimum szerintem.
Már utána érdeklődtem. Vihetsz utast, ha 2 éves a jogosítványod. Pl ha már két éve megvan a B-s, már nem számítasz kezdőnek. Szerintem ez a legnagyobb hülyeség... Nem is értem miért nem az "A"-s jogsitól számolják a két évet. Barmok. No mindegy.

Amúgy én is a 125-ös gépet hipp-hopp kinőttem. Előzni se lehetett vele veszély nélkül, mert egyszerűen nem akart gyorsulni úgy, ahogy kellett volna a szituációban. Aztán mikor szerettem volna nagyobbat, apám azt mondta, hogy esetleg 250-ig nézhetek. Néztem is pl a VTR-eket, és Párom beszélt le róla, hogy 1 év múlva ezt is kifogom nőni, harcoljak a nagyobbért. Így lett végül a GS500. És úgy érzem már ez is kicsi... Pedig csak 1 éve gyűröm...
 
Wow, jó kis beszélgetés generálódott ide :)Annyit azért hozzátennék, hogy az A2-nek nem 250 ccm a teteje, hanem átlagban 500, ami már nem kicsi :DIgen, bennem is megfordult, hogy az A1 erőszakolása mögött komoly pénzügyi okok állnak... Meg az, hogy mikor másodszor ültem a barátom 125-ösén, estem vele egy jókorát és azóta ezt hallgatom (persze pont nem az érintettől, aki azóta is felenged a motorra).
Az a helyzet, hogy úgy számoltam, hogy 1-2 évig még biztos nem fogok tudni beruházni saját motorra (most diplomázok, szóval a pénzügyeim elég apadósak lesznek a jövőben, amíg ki nem ügyeskedem a dolgokat), addig tehát mindenképp marad a 125 ccm (a barátomé). Utána jöhet a 250es/300as Ninja, mert a szerelem az szerelem :DAnnak adok min. 2-3 évet, ha már ilyen sokat várok rá nyálcsorgatva, ugye. És máris ott vagyunk, hogy eltelt 3-5 év, és nem nagyon ültem 250-esnél nagyobb motoron. Valószínű 250-ről nem ~600 felettire fogok átülni, bár a fene tudja, de na. Szóval várhatóan olyan 5-8 évig nem lenne szükségem az A korlátlanra. Hogy utána mit hoz a jövő... 5-8 év tapasztalattal szerintem röhögve meg lehet csinálni az A-t, a kedves legalábbis röhögve csinálta 2 év A1 után, úgyhogy nem aggódom, de jelenleg tényleg nem érzem szükségét (meg mert benne van a pakliban, hogy egy harapós Hornettel kellene rutinoznom és azt nem szeretném).
Egyébként ismerek konkrét nőt, aki 250-es Ninján motorozik évek óta és túrázni is jár vele, és semmi gondja nem volt még vele :)
Ééés ami még az A2 mellett szól, hogy egy Kawasaki ER 5ön tanulnék, ami állítólag egy nagyon barátságos motor (szerdán magam is kipróbálom, így van-e), és nagggyon szeretnék azon tanulni.
Tehát összességében nem a 250 ccm miatt voksolok az A2-re, de köszönöm a segítséget, nélkületek biztos nem gondoltam volna át ennyire. :)
 
Ekime és Suzanne biztatására úgy döntöttem, hogy nem hallgatok a negatív hangokra és visszatérek az eredeti tervhez, A2-t fogok csinálni, nem A1-et. Az lenne a kérdésem, hogy van-e köztetek miskolci, vagy olyan, aki Miskolcon csinált motoros jogsit? Tényleg nincs olyan oktatómotor az egész városban, amin legalább egy pár bukógomba lenne? Melyik sulit tartjátok a legjobbnak? Esetleg jótanácsok, tippek a rutinnal és a forgalommal kapcsolatban? :)


Én a citrom2 autósiskolában kezdtem, csak közben felköltöztem Pestre, most jön a folytatás :)
 
Egyébként gondolom él még a szabályozás (bár nem vagyok benne otthon mióta nem értint) hogy 1 éven belül elég különbözeti vizsgát tenni a két kategória között. Tehát nem kell kétszer kifizetni a jogsit, csak két vizsga és pár óra árát.

Jah és sajnos a szigorításoknak hála, már nem úgy van mint 3 éve, hogy lehet nagyjogsit tenni egy 535-ös virgaóval, ma már kell a 6x lóerő és 600 ccm feletti motor (nem tudom pontosan) ami elsőre azért nem biztos, hogy könnyű dolog. Legalábbis nekem nem lett volna az egy 200 kilós motorral ügyeskedni.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére