Wow, jó kis beszélgetés generálódott ide
Annyit azért hozzátennék, hogy az A2-nek nem 250 ccm a teteje, hanem átlagban 500, ami már nem kicsi
Igen, bennem is megfordult, hogy az A1 erőszakolása mögött komoly pénzügyi okok állnak... Meg az, hogy mikor másodszor ültem a barátom 125-ösén, estem vele egy jókorát és azóta ezt hallgatom (persze pont nem az érintettől, aki azóta is felenged a motorra).
Az a helyzet, hogy úgy számoltam, hogy 1-2 évig még biztos nem fogok tudni beruházni saját motorra (most diplomázok, szóval a pénzügyeim elég apadósak lesznek a jövőben, amíg ki nem ügyeskedem a dolgokat), addig tehát mindenképp marad a 125 ccm (a barátomé). Utána jöhet a 250es/300as Ninja, mert a szerelem az szerelem
Annak adok min. 2-3 évet, ha már ilyen sokat várok rá nyálcsorgatva, ugye. És máris ott vagyunk, hogy eltelt 3-5 év, és nem nagyon ültem 250-esnél nagyobb motoron. Valószínű 250-ről nem ~600 felettire fogok átülni, bár a fene tudja, de na. Szóval várhatóan olyan 5-8 évig nem lenne szükségem az A korlátlanra. Hogy utána mit hoz a jövő... 5-8 év tapasztalattal szerintem röhögve meg lehet csinálni az A-t, a kedves legalábbis röhögve csinálta 2 év A1 után, úgyhogy nem aggódom, de jelenleg tényleg nem érzem szükségét (meg mert benne van a pakliban, hogy egy harapós Hornettel kellene rutinoznom és azt nem szeretném).
Egyébként ismerek konkrét nőt, aki 250-es Ninján motorozik évek óta és túrázni is jár vele, és semmi gondja nem volt még vele
Ééés ami még az A2 mellett szól, hogy egy Kawasaki ER 5ön tanulnék, ami állítólag egy nagyon barátságos motor (szerdán magam is kipróbálom, így van-e), és nagggyon szeretnék azon tanulni.
Tehát összességében nem a 250 ccm miatt voksolok az A2-re, de köszönöm a segítséget, nélkületek biztos nem gondoltam volna át ennyire.