nem, csak A2.... néha elvétett célzásokat az elején de nem igazán próbálkozott... itt meg holnap megyek az SOS-be
Akkor a célozgatások azért megvoltak Nálam kicsit bátrabb, mert a fia a barátom... De akkor plusz egy ember, akire hivatkozhatok majd, háhá Naná
Nekem az volt az első szerelmem de sajna nekem nagyobb távokra is kell a motor, na meg már van párom és még így is hogy tini Ninját akarok, sokkal nagyobb motorja van meg rutinosabb is simán otthagyhatna bárhol
Hát most az van de azért én vezetni szeretnék de már nagyon... ennek ellenére ma voltam intézni a jogsi folytatást és eddig szarban vagyok
Hát ne hagyjon ott, milyen dolog már az! Szerencsére nekem ilyen problémám egyelőre nem lesz Miért mi a baj?
Egyébként ha már jogsi, készítettünk áprilisban szakmai gyakorlatra egy motoros rutinpálya oktatófilmet Próbáltunk minden fontos részletre kitérni (közben meglepett a fórum, hogy küldés után kirakta a link helyére a vidit, tök jó ):
A képzési igazolásom régi fajta így nem biztos, hogy elfogadják, lehet hogy újat kell majd kérnem de azzal is csak húzódik a dolog de még ha el is fogadják, akkor is még levelezgetnek a miskolci hatósággal és ha minden rendben van csak utána kezdhetek...
Így van, nekem is emiatt a szabályozás miatt kellett az SV650-el rutinoznom, holott a férjem még egy GS500-on rakta a korlátlant.....mondjuk teljesíthető, de nem mondom, hogy nem esett volna jobban az elején a GS-t vinni....sokkal-sokkal kezelhetőbb volt számomra mint az SV. Na közben megtaláltam a szabályozást: "legalább 600 köbcentiméter hengerűrtartalmú és minimum 55 lóerő teljesítményű gépekkel lehet majd sikeres vizsgát tenni" Amúgy ha nem érzi a késztetést rá, hogy nagy A-t csináljon, szerintem elég az A2 is. Minek olyanba belehajszolni, amire még nem érzi magát késznek?Én megcsináltam ugyan a korlátlant, de a kawám befér az A2-be és messze vagyok attól, hogy kinőjem Mondjuk annyiból hasznos volt, hogy tudom vinni férjem ER6F-jét is......na meg én alapból A-t is akartam, próbáltak róla lebeszélni, de nem lehetett
Amúgy azt nem értem, hogy a rutinon miért nem tartják be a fokozatosság elvét, ha kell? Mert az oké, hogy vizsgázni majd azon kell, amin, de főleg egy full kezdőnél, miért kell egyből nagyra ültetni? Nyugodtan lezavarhatna 2-3 órát a kisebbeken, és amikor azokkal már jól megy, ráültetni a nagyra. Forgalomban meg már meglesz az alapja hozzá, hogy egyből a nagyon menjen. (Magyarázat persze nyilván van rá, ha a képző cég nem a rutinpályán tárolja a tanulómotorokat: az egy szem oktató nem tudja megoldani, hogy a különböző kategóriás gépeket kivigye a pályára. Csak azt nem tudom, olyankor mit csinál, ha beesik egyszerre minden kategóriából tanuló... mert akkor viszont meg _kell_, hogy oldja, hacsak nem egyesével oktat mindenkit...)
Szerintem iskolája válogatja. Engem először (még mielőtt egyáltalán beiratkoztam volna!) az oktatóm ráültetett egy 125-ös yamahára, azzal kellett mennem pár kört, hogy lássuk, hogy tényleg érdekel-e a motorozás, tudok-e legalább egyenesen menni Pár hivatalos óra után jött az MZ és csak azután kaptam rendes nagymotort. Tök jó volt, mert éreztem a fejlődésemet, nagyon büszke voltam magamra, valahányszor szintet léptem
Eng Engem hálistennek végigvittek a létrán....125->500->650, sőt első órán robogóztam is, mert még azt sem vezettem előtte sosem De még így is nehéz volt az SV-vel nyolcasozni. Bár nőiesen bevallom, a legrosszabb a nyolcas tolás volt, főleg, hogy a rutinpálya elején kialakult egy gödör, ugye az induló vonalnál és hát dupla poén volt onnan kitornászni, azt hittem összesz*om magam . Én azt nem értem, tolni miért nem tanítják meg a motort....olyan sokszor szükség lehet rá később....és elvileg ugye ahhoz is csak a technikát kellene elsajátítani
Ja, normális helyen... Anno, mikor millió éve csináltam a nagy A-t, engem is visszaültetett az oktató 1-2 órára a 125-ös ETZ-re, hogy amíg megint megtanulom a pályákat, ne a naggyal görcsöljek. Pedig akkor a "nagy" még csak a 250-es ETZ volt... A páromnál viszont ez volt a hivatkozási alap, amit zárójelben leírtam. Aztán meg, amikor rosszat mozdult, megijedt, leblokkolt, és utána azt is elrontotta, ami előtte csont nélkül ment, elintézte az oktató azzal, hogy "biztos van a családban valahol egy Simson, gyakorolja azon az alapokat, aztán menjen vissza, amikor már megy". Nyilván el is ment a kedve az egésztől, bukta is a KRESZ-t, mert azóta se jutott el a gyakorlatra (bár annak más okai is voltak).