Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Engem hálistennek végigvittek a létrán....125->500->650, sőt első órán robogóztam is, mert még azt sem vezettem előtte sosem :D:D
De még így is nehéz volt az SV-vel nyolcasozni. Bár nőiesen bevallom, a legrosszabb a nyolcas tolás volt, főleg, hogy a rutinpálya elején kialakult egy gödör, ugye az induló vonalnál és hát dupla poén volt onnan kitornászni, azt hittem összesz*om magam :D:D. Én azt nem értem, tolni miért nem tanítják meg a motort....olyan sokszor szükség lehet rá később....és elvileg ugye ahhoz is csak a technikát kellene elsajátítani

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy amúgy egy SV a legideálisabb tanulómotor... oké, hogy leér róla az ember lába, meg könnyű-keskeny, de (nekem legalábbis) nagyon össze kell hajtogatni magam rajta... kényelmetlenül meg nem lehet vezetni.
 
Nem vagyok róla meggyőződve, hogy amúgy egy SV a legideálisabb tanulómotor... oké, hogy leér róla az ember lába, meg könnyű-keskeny, de (nekem legalábbis) nagyon össze kell hajtogatni magam rajta... kényelmetlenül meg nem lehet vezetni.

Nekem nem ért le róla a lábam rendesen... :p És könnyűnek sem mondanám, bár ez viszonyítás kérdése, a mostani motoromnál azt hiszem könnyebb. A legnagyobb bajom az volt vele, hogy lassú kanyarokban ( 8as) állandóan bukni akart befele én meg az ijedtségtől állandóan letettem a lábam. Ha meg nem fordítottam annyira, akkor meg ugye nem volt meg az ív. GS-el ezt nem éreztem (és azon a lábam is rendesen lent volt:p)
Szóval én sem tartottam ideálisnak....
 
Utoljára módosítva:
én még honda cb 400-on vizsgáztam... most meg cb 500-om van :D
Az SOS-nél vizsgáztam, azt hiszem az volt a csajoknál a "megcsinálhatod-e a korlátlant" teszt hogy végigtudjuk-e tolni a 8-ast a pályán. A magam részéről az összesen 4 rutin pályás órámból háromszor kellett tolnom. Szerintem elfelejtették hogy már megy :D, egyik alkalommal meg egy új csapat pasinak velem mutattatta be hol kell tolni, szóval vagy 8 megtermett pasi követett, én meg toltam előttük a vasat :bang:
Mondjuk aztán amikor láttam ahogy más csajok az én vékony testalkatommal milyen nehezen tolják már mindent értettem ;)
Tessék rágyúrni csajok, a motorozáshoz kell némi erőnlét... birgétől lehet tanulni, ő folyton tolja a motorját :D
 
Anno az én oktatóm is a fokozatosság elvét vallotta: volt egy 125-ös ETZ-je, ami ha leállt, rugdoshattad negyed órát mire beindult. Azon kezdte mindenki. :bang:Amikor már végigcsináltál egy órát rugdosások nélkül, akkor megkaphattad a 250-es-t, aztán meg az 500 CB-t. Minden tanulója villámgyorsan megtanulta a kis kehesen a váltó és a kuplung normális kezelését.... :D


Amúgy azt nem értem, hogy a rutinon miért nem tartják be a fokozatosság elvét, ha kell? Mert az oké, hogy vizsgázni majd azon kell, amin, de főleg egy full kezdőnél, miért kell egyből nagyra ültetni? Nyugodtan lezavarhatna 2-3 órát a kisebbeken, és amikor azokkal már jól megy, ráültetni a nagyra. Forgalomban meg már meglesz az alapja hozzá, hogy egyből a nagyon menjen.

(Magyarázat persze nyilván van rá, ha a képző cég nem a rutinpályán tárolja a tanulómotorokat: az egy szem oktató nem tudja megoldani, hogy a különböző kategóriás gépeket kivigye a pályára. Csak azt nem tudom, olyankor mit csinál, ha beesik egyszerre minden kategóriából tanuló... mert akkor viszont meg _kell_, hogy oldja, hacsak nem egyesével oktat mindenkit...)
 
Nekem is volt fokozatosság a korlátoshoz. Először a 125-ös MZ, amit 2 borulással leamortizáltam, mert nem ért le a lábam, egyáltalán róla. Aztán a kis 125-ös Tusuzuki aztán meg a 250-es nagyobb és itt vége is lett a dolognak. De a kicsivel megtanultam az összes rutinpályát, csak után kaptam meg a nagyotbbat. Már azt hittem sohase jön el ez a pillanat.
 
Tessék rágyúrni csajok, a motorozáshoz kell némi erőnlét... birgétől lehet tanulni, ő folyton tolja a motorját :D
Le is cserélte egy kisebbre!
(amúgy kikérem magamnak, összesen 2x toltam motort: amikor még a legelején a wolfon nem tudtam, mi fán terem a benzincsap és most, amikor nemtávirat nem szólt, hogy tankoljam meg a motorját.)
 
Sziasztok! Szeretném letenni a motorjogsit,de nem tudom,h mint nő,melyik lenne a legjobb suli a számomra :) ebben kérném a segítségeteket! Nagyon kezdő vagyok,sosem vezettem mocit,semmilyen jogsim sincs,szóval türelem kell hozzám :) köszi
 
Merre laksz. Gondolom azért nem utaznál túl sokat...

Egyébként pedig üdv minálunk! :D
 
Sziasztok! Szeretném letenni a motorjogsit,de nem tudom,h mint nő,melyik lenne a legjobb suli a számomra :) ebben kérném a segítségeteket! Nagyon kezdő vagyok,sosem vezettem mocit,semmilyen jogsim sincs,szóval türelem kell hozzám :) köszi

Amint az sos hajlandó megeröltetni magát és folytathatom a jogsim megszerzését megmondom, hogy jó hely-e vagy sem.
 
Hopp! meg is van hol a fennakadás....

Kedves Zsófia,

Igen, én akkor le is tudtam adni az itteni Hatóságnál, azóta is várom az anyagod a vidékitől.

Sajnos még a két hatóság közt nem folyt le az áthelyezés.

Amint meg van jelezni fogom neked, hogy kezd a gyakorlatot.
Rendben?



Üdv,

Béke Ibolya

sos jogsi
 
Szerintem gyorsabb, ha magad utánajársz, érte mész és átviszed nekik. Vagy legalább végigtelefonálod, hogy mozduljanak már, mert kifutsz a határidőből.
 
Szerintem gyorsabb, ha magad utánajársz, érte mész és átviszed nekik. Vagy legalább végigtelefonálod, hogy mozduljanak már, mert kifutsz a határidőből.

Szerintem itt már nem tudok mit tenni...elhoztam a képzési igazolást, átadtam és most a hatóság leellenőrzi, vagy tudja a fene...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére