B
_Bq_
Vendég
Engem hálistennek végigvittek a létrán....125->500->650, sőt első órán robogóztam is, mert még azt sem vezettem előtte sosem
De még így is nehéz volt az SV-vel nyolcasozni. Bár nőiesen bevallom, a legrosszabb a nyolcas tolás volt, főleg, hogy a rutinpálya elején kialakult egy gödör, ugye az induló vonalnál és hát dupla poén volt onnan kitornászni, azt hittem összesz*om magam. Én azt nem értem, tolni miért nem tanítják meg a motort....olyan sokszor szükség lehet rá később....és elvileg ugye ahhoz is csak a technikát kellene elsajátítani
Nem vagyok róla meggyőződve, hogy amúgy egy SV a legideálisabb tanulómotor... oké, hogy leér róla az ember lába, meg könnyű-keskeny, de (nekem legalábbis) nagyon össze kell hajtogatni magam rajta... kényelmetlenül meg nem lehet vezetni.


És könnyűnek sem mondanám, bár ez viszonyítás kérdése, a mostani motoromnál azt hiszem könnyebb. A legnagyobb bajom az volt vele, hogy lassú kanyarokban ( 8as) állandóan bukni akart befele én meg az ijedtségtől állandóan letettem a lábam. Ha meg nem fordítottam annyira, akkor meg ugye nem volt meg az ív. GS-el ezt nem éreztem (és azon a lábam is rendesen lent volt

Hol tartasz egyébként?


Első kerületben lakom! De igaz az,ha leteszem a B jogsit akkor azzal már mocit is vezethetek?

