Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Vezetéstechnikai tréning, gyakorlás

Aha, hogy instabil meg másként viselkedik. De hogy MIKÉNT MÁSKÉNT azt szabatosan a Bq irta le. (Instabil akármitől lehet és akárhogyan.)
 
...egyébként meg a próbáld ki és megtudod típusú válaszok egyenértékűek azzal, mintha semmit se mondtál volna.... :D
 
...egyébként meg a próbáld ki és megtudod típusú válaszok egyenértékűek azzal, mintha semmit se mondtál volna.... :D
Ha kiprobalod akkor tudod .Ha csak elmeselik adott esetben nem biztos hogy eszedbe fog jutni hogy a csam 32.oldalan ezt olvastam.Arrol nem beszelve a viselkedes sok mindentöl függ gumi ut pl.bogarhatu vagy nem.Amikor meg keveset engedett le lehet vele menni befordulni csak megvaltotik a motor viselkedese.Egyertelmüen nem lehet leirni hogy mikent.Na meg függ attol is elsö vagy hatso enged le.
 
Ha kiprobalod akkor tudod .Ha csak elmeselik adott esetben nem biztos hogy eszedbe fog jutni hogy a csam 32.oldalan ezt olvastam.Arrol nem beszelve a viselkedes sok mindentöl függ gumi ut pl.bogarhatu vagy nem.Amikor meg keveset engedett le lehet vele menni befordulni csak megvaltotik a motor viselkedese.Egyertelmüen nem lehet leirni hogy mikent.Na meg függ attol is elsö vagy hatso enged le.

De kimondottan a hátsót kérdezte, első defekttel már van tapasztalata, azt le is írta... De amúgy tényleg te is megválaszoltad (legalábbis én értettem, mire gondoltál, bár úgy könnyű, hogy vagy kétszer én is túlestem már rajta), csak szerintem elveszett a többi, rendkívül értelmes szemetelésben...

És amúgy tényleg. Az első esetem még Simsonnal volt, gyakorlatilag a tök lapos gumival is befordultam még a sarkon (nyilván nem versenytempóban), onnantól viszont toltam egy fél utcányit... Az 1.4-en meg hazamentem Nyíregyházáról Debrecenbe egy lassú defekttel, és csak annyit vettem észre, hogy ami előtte 140-nel sima ügy volt nyújtott jobbos kanyar, abban 110-120-nál kicsit úszik a segge, egyenesben meg olyan volt, mintha vinné oldalra egy nyomvályú a motort, de egyáltalán nem vészesen. Be is tudtam első körben a teljesen elkopott guminak, meg a nyomvályúknak, aztán 2 nap múlva, mikor kipiszkáltam a gumi közepéből a hegyes kavicsot, ami kilyukasztotta, akkor esett le, hogy egyébként mekkora mázlim volt... Tudom, szégyen (viszont nem nagyon volt más lehetőségem hirtelen), de utána lábon döcögtem el a pár utcányira lévő gumishoz (kis utcák, alig forgalommal, nem volt benne sok kockázat), na, az viszont már kínszenvedés volt, alapjárat, két oldalt lábbal támasztva, és még így is ment mindenfele, rendes izomlázam lett az alatt a pár sarok alatt:)
 
Hajós, vitatkoznék veled, az valóban nem fog eszembe jutni, hogy a csam hanyadik oldalán olvastam, de az, hogy miről olvastam jó esetben igen. Nekem mondjuk nagyságrendekkel nagyobb lelki nyugalmam lett volna első defekt közben, ha tudom mit jelent a tünet, és nem kéne ráfékezzek és ennek következtében nem akarja a kezemből kitépni magát a kormány.... Főként utassal a hátam mögött, azért megspóroltam volna szívesen azt a halálfélelmet...
Nemtom másnál hogy van, én igyekszem a kritikus szituációkban végigpörgetni a fejemben a lehetséges eddig ismert megoldóképleteket és nem csak úgy próbálgatni a lehetőségeket....
 
Hajós, vitatkoznék veled, az valóban nem fog eszembe jutni, hogy a csam hanyadik oldalán olvastatortm, de az, hogy miről olvastam jó esetben igen. Nekem mondjuk nagyságrendekkel nagyobb lelki nyugalmam lett volna első defekt közben, ha tudom mit jelent a tünet, és nem kéne ráfékezzek és ennek következtében nem akarja a kezemből kitépni magát a kormány.... Főként utassal a hátam mögött, azért megspóroltam volna szívesen azt a halálfélelmet...
Nemtom másnál hogy van, én igyekszem a kritikus szituációkban végigpörgetni a fejemben a lehetséges eddig ismert megoldóképleteket és nem csak úgy próbálgatni a lehetőségeket....
Mina de ha valaha kiprobaltad volna a motort az elsö kerekben kevesebb nyomassal akkor mar hamarabb eszre vetted volna mert egyenesben is maskep viselkedik mint normalis nyomassal.Tehat mar hamarabb megalltal volna megnezni vagy lasabban fordulsz.Nagyon szep hogy el lehet mindent magyarazni es jo is de igazan akkor tudod miröl van szo ha erezted mar.Ugye ha elmagyarazzak mi a szex az oke de mas erezni.:D
 
Ezt aláírom! :) Egyébként már megvolt a lapos hátsóval motorozás, maszatolós járása volt a vasnak... kb amit Bq írt.
 
Ezt aláírom! :) Egyébként már megvolt a lapos hátsóval motorozás, maszatolós járása volt a vasnak... kb amit Bq írt.
Ha lassan enged le az a jobb mert akkor folyamatosan erzed hogy valtozik a motor.Gyors defekt eseten lehet ez a valtozas par szaz meteren belül a teljes leengedesig.Ez a rosszabb.
 
Teljesen leengedett gumival azért még nem mászkáltam... nem barmolja szét a felni a gumit?

Az hagyján, tuti szétbarmolja, meg rohadtul csúszkál is tőle a motor.

A streetfighterek szoktak leengedett gumival bemutatózni....
 
Teljesen leengedett gumival azért még nem mászkáltam... nem barmolja szét a felni a gumit?

Néhány 10km-en már biztos nem tenne neki jót, de ez a táv volt vagy 1km se összesen, tolásnál nem gyorsabb tempóban. És nem is volt lerobbanásig-széthasadásig pörgetve a gumi, egyben volt, csak lapos. Olyankor marad azért annyi rajta, hogy az összeült gumira fekszik fel a felni, nem az aszfaltot karcolja a pereme.
Autónál is akkor szokott gond lenni, mikor lapos gumival km-eket megy az ember, és levágja a felni a gumit magáról...

... és igen, most olvastam el rendesen, mit kérdeztél, elsőre fordítva értettem, hogy a felninek lehet-e baja :) Szóval, de, szétbarmolhatja, úgyhogy ha amúgy menthető még a gumi, nem érdemes így próbálkozni vele. Ha pl. az oldalfalán lyukadt, akkor tökmindegy, így is-úgy is kuka, azt nem javítják. Az enyém konkrétan a több, mint 15ezret futott, középen közel vászonig kopott, gyári hátsó volt, meg is volt már helyette az ideiglenes másik, ami felkerült, akkor még nem volt rendes szerszámom, amivel kiszedhettem volna a kereket, futó se, amivel elhúzhattam volna az amúgy tényleg 1km-en belül lévő gumisig, viszont valahogy oda kellett juttatni a motort is, úgyhogy konkrétan lesz*rtam, mi lesz a gumival a végére:)
 
Teljesen leengedett gumival azért még nem mászkáltam... nem barmolja szét a felni a gumit?
Rövid tavon lassan nem.Egyebkent erdemes gumijavito szettet magadnal hordani en is azt csinalom negyedora alatt meg lehet csinalni kisebb defektet szög stb.
 
Utoljára módosítva:
Teljesen leengedett gumival azért még nem mászkáltam... nem barmolja szét a felni a gumit?
akkor válaszolok értelmeset,nem ugyan jót nem tesz,de inkább hazamenek vele 30-al,ki ülve az elejére,mint toljam tök lapos kerékkel...Sosem ment tönkre a gumim,attól hogy hazamentem vele....A kicsi luknál meg már tekertünk bele facsavart,remekül hazavitt,nem is eresztett.....Nos,szóval tönkremehet,de nem alapfeltétel......Nekem mindig kibírta.... :D és vezetni sem ördöngősség....
 
Különben meg észre veszed összetéveszthetetlenül a defektet...Életem első defektjénél tisztában voltam vele,hogy defekt.....annyira jellegzetes.
 
Amikor a Banditom új volt és az akkori oldalbordámat vittem dolgozni, a Móricz Zsigmondtól visszafele jövet, egy kis utcán jöttem vissza minden nap. Az első pár alkalommal én is azt hittem defektem van. A hátsóval mintha jégan mentem volna. Kúszott jobbra, kúszott balra. Leszálltam megnézni a gumit, azt hittem defektes, de semmi. Figyeltem kemyényebb és puhább gumival, de majdem ugyan az midig. Úgy látszik az a gumi és az ottani aszfalt marhára nem volt szimbizisban egymással. Mintha taszították volna egymást. Sehol máshol nem éreztem olyat, csak ott. Miután a gyári gumi lekopott és mást tettem fel, soha többé nem érezetem azt a lődörgést hátulról.
Érdekes. :)
 
Michelin gyárilag japán motoron? Nem valami Bridgestone volt? :D Nekem is az volt gyárilag az 1.4-en, de csak olyan helyen csúszkált, ahol amúgy bármi más is (poros aszfalt, vizes felfestés...), amúgy elégedett voltam vele. Pedig olvastam előtte itt-ott, hogy egy újonnan is lehajítanivaló sz*r...
 
Szerintem igen, dícsérték is annó, hogy végre normális gumikkal árulják. Ha nagyon fontos, elmegyek egy szalonba és megkuksizom. :)
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére