Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Lapos lesz a kerék!Mi a tünet amikor leereszt?
Én csak azt tudom elmondani, hogy több vezetéstechnikai tréningen vettem már részt. Úgy a Hondásokkal, mint a rendőrökkel, a CSAM-mal. Szerintem ezekből a gyakorlásokból soha sem elég. Főleg tavasszal, a hosszú motorozás mentes hónapok után. Mindig sokat lehet tanulni. Ez a magabiztosság titka. Én mindig azt láttam, hogy mindenki drukkol a másiknak. Fel a fejjel, nincs miért izgulni! Jó dogot cselekszünk azzal, hogy gyakorlunk!Az esetek 100%-ban mindenki a saját bénaságával van elfoglalva, és baromira nem ér rá bámészkodni a többire... Ne ez tartson vissza. A rendőrök által tartott tökjó, nagyon normálisak és nincsenek előítéleteik, tökre türelmesek, hova dícsérjem még őket? MENJÉÉÉÉL.
Hondáéknál időnként van 35e Ft-ért is! Két nap. Szerintem zseniális. Ezen idő alatt 10 évi rutint tanítanak meg!Mi a Tommot-osra megyünk, mert volt oda Klucsik Tamás által egy kis kedvezmény. Nem tudom tart-e még nála, de még egy facebook csoportba osztotta meg, hogy motoros pároknak 57.100 Ft helyett 48.500 Ft/fő, ha jelentkeznek. Amúgy is akartunk menni, ez meg végképp kapóra jött
Hol 350 a benzin? Megyek oda tankolniEn meg inkabb tankolok 100 liter benzint es motorozom
Lehet hogy öreg vagyok de 48 ezeret kapok 100 liter benzint Ekima6 meg annyit irtHol 350 a benzin? Megyek oda tankolni
Suzanne -ne haragudj, nem bántásból mondom- nagyon sok hülyeséget hordasz össze. Ezek a szokásos sztereotípiák, mint, hogy tuti béna vagy és a többiek mind jobbak, illetve, hogy a nők iránt előítélet van, stb., mind f@szság, már bocsánat a kifejezésért. Ezt tényleg tapasztalod is, vagy hallottál róla másoktól? Ha így állsz hozzá, tényleg ne menj el, sőt add el a motort is.
DE! Ha ezt le tudod vetkőzni előre, akkor spuri a tréningre!!! Minden fejben dől el, tudod? Először is: NEM VAGY BÉNA! Megszerezted a jogsit, nem? Az iskolában megtanítottak vezetni, a tréningen meg megtanítanak motorozni. Ennyi a különbség. Csatlakozom Babuhoz, menj el, nem muszáj felmenni a pályára, ha mégis kedvet kapsz, akkor csak azokat a feladatokat vállald be, ami úgy érzed menne. Az első nekem is ilyen volt. A szlalomnál pl. kijelentettem, h nem lehet megcsinálni, mert túl közel vannak a bóják. Neeeeeem baj, h előttem MINDENKI megcsinálta, nekem közel volt, érted? Erre az oktató széthúzkodta őket, aztán beküldött közéjük. Minden megfordulásnál, mikor nem néztem arra, összébbrugdosta őket, majd amikor már vagy tizedszer csináltam meg az eredeti felállást, lehívott a pályáról, és mondta, h nézzem meg, hol állnak a bóják, aztán megveregette a vállam.
Az előítéletről a nők iránt meg annyit: voltam egy haladó ringes képzésen, egyedüli nőként a kb. 15 fős csapatban. Viktor barátom beszélt rá, egy együtt töltött tréning után, mert szerinte nekem ezen részt kell vennem, annyira jó Előtte nem sokkal közölte, h én leszek az első nő, aki ezt a tréninget megcsinálja, és néhányan kifejezetten azért iratkoztak fel, mert ő szétkürtölte, h én is megyek. Nagyszerű, ettől valahogy kevesebb kedvem lett elmenni... Megérkezvén elég megalázó volt, h Viktorhoz sorban jöttek oda a többiek pacsizni, nekem meg egy sziát sem dobtak oda. Persze, miután Viktor fűnek-fának dicsekedett, h én 30e km-t motorozom évente, hirtelen mindegyik velem akart beszélgetni.... Szánalom...
A tréningen nem sokat beszéltek a pályáról, h melyik bóját hogyan kerüld, milyen ívet válassz, mennyit gyorsíts, mennyit fékezz -ezt már nyilván tudni illik egy haladó tréningen. Instrukciókat persze adtak, és egyénileg tanácsokat, nagyon jókat. A pálya bemutatása motoron történt, felálltunk sorban, én -miért ne? - rögtön harmadikként, aztán elindultunk, pár méteres intervallumokban. Rögtön az első körben kettéállt a fülem, de tudtam, h 12-en vannak mögöttem, és ha eltaknyolok, akkor ők is. Igyekeztem az előttem haladók technikáját figyelni, és teljesítettem a pályát.
Végül teljes sikerrel záródott a nap, jól el is fáradtunk, és csupán annyi lemaradásom volt a fiúkhoz képest, h ők hármasban csinálták az egész pályát, én meg főleg kettesben. Javasolták, h törekedjek én is nagyobb lendületre, de nekem már ez is elég tanulságos volt, és így is túlmentem a komfortzónámon.
Mondanom sem kell, nap végére MINDENKI odajött kezet fogni, elköszönni.
Szóval: előítélet akkor van, ha valaki úgy gondolja, kevesebb vagy nála. A Te dolgod meg bebizonyítani neki, h rosszul gondolja.
Tehát: csináld meg a tréninget, mert képes vagy rá!
Igen, én is voltam egy ilyen ingyenesen, ahol végül fel sem mentem a pályára, mert én voltam a 62-ik feliratkozó...
A kölcsönmotorrral való tréninggel azért nem minden szempontból értek egyet. Oké, hogyha zakó van, akkor nem a sajátod törik, de ennek csak akkor van értelme, ha vagy ugyanolyan, mint a sajátod, vagy legalább ugyanolyan felépítésű, erejű. Mert hiába csinálod meg a gyakorlatokat egy ilyen motorral, ha a tiéd nagyobb, vagy máshogy ülsz, más a testtartás, stb. Nekem egy tréningen pl. gond volt, h nem tudtam koppanásig fordítani a kormányt, mert előbb ütközött bele a dobozomba. Mondta az oktató, h vegyem le a dobozt. Visszakérdeztem: hogy mi értelme? Hiába gyakorlom be, h doboz nélkül megfordulok mondjuk 5 méteren, ha a doboz amúgy mindig nálam van, és mikor jön egy olyan szitu, akkor meg úgysem tudom kivitelezni a manővert, hiába gyakoroltam be.
Ilyen szempontból meg nagyon értem, h miért van értelme reflexeket kialakítani egy más motorral? Főleg egy kezdőnek?
Azért van itt olyan,aki veztechnik párti,ill résztvevő is rajta,de egy Budapest-Agárd már kihívás.....
Mi a tünet amikor leereszt?
Jah, ez nem látszott, csak hogy a 35 ezres után írtadLehet hogy öreg vagyok de 48 ezeret kapok 100 liter benzint Ekima6 meg annyit irt
Köszi, végre egy értelmes válasz!Elkezd bizonytalankodni a hátulja egyenesben is, kanyarban kúszik a külső ív felé, ha már teljesen leeresztett, be se tudod fordítani, de odáig már ne juss el...