Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Szerintem a kezdők esetében az van, hogy nem mernek hátsó fékkel fékezni, a motor súlya az elejére kerül és megy az izmozás. De igenis, mozogjon az a csípő és szorítsuk a tankot térddel...
Az én motorjaimon (amik eddig voltak és van) hülyén is nézne ki, ha kiülnék oldalra, mégis lehet velük kanyarodni...
Lehet, hogy tévedek, de nekem az a tapasztalatom, hogy egy kicsit minden motorral máshogy kell kanyarogni. Nekem három különböző stílusú motorom volt, három különböző kanyartechnikát igényel. Nyilván vannak általános jótanácsok, amik nagyjából minden motorra érvényesek, de a kanyarodás egy cso mástól is függ: gumi, súlypont, mittomén.Ezt nem értem... tök mindegy, hogy hátsóval vagy elsővel fékezek, fékezéskor mindenképpen elbillen a súlypont előre, elkönnyül a hátsó kerék... épp ez az, hogy emiatt könnyebben blokkol a hátsó kerék, ha csak a hátsó féket használom.
A másik, hogy nem kanyarban, hanem előtte fékezünk, kanyarban már motorfékkel/gázadással tartjuk az ívet (Tudom, vezetéstechnikaitréning-szűkkanyarosbefordulás-hátsófékethasználunk... bakker, a nyáron amiatt estem majdnem pofára, mert egy szerpentinen egy visszafordítóban kipróbáltam, hogy hogy is kellene ennek működnie. Jelentem, fogalmam sincs, ellenben majdnem túlaszaladtam az aszfalton. Biztos rossz a beidegződésem, de akkor is, maradok a kanyar előtt első fékkel lassítunk+visszaváltunk - kanyarban gyönyörűen tartja az ívet motorfékkel a motor - kanyarkijáratnál kigyorsítunk módszernél. Nyilván nem kell követni a példámat, ha valakinek más jobban bejön, de nekem ez vált be.)
Ellenkormányzásos technikánál meg nem nagyon van izmozás szerintem... ki kell próbálni, de elég csak finoman meghúzni-eltolni a kormányvéget, és szépen billen a motor, amerre akarjuk. 2 személlyel, dögnehéz motornál se kell hozzá Schwarzeneggernek lenni.
Én egy szóval nem mondtam, hogy az én véleményem a tuti: ez csak egy vélemény, én így tapasztaltam.inkább el sem kezdek vitatkozni Mondjuk előre sejtettem, hogy minden marhaságot bele fogtok magyarázni abba, amit írtam, és a végén már halvány segéd köze sincs a hozzászólásoknak ahhoz, amiről én beszéltem... na nem baj, én megpróbáltam segíteni, egyébként meg mindenki úgy kanyarodik, ahogy akar és tud, Panka meg lehet, tényleg jobban jár, ha keres egy oktatót, akitől vesz pár plusz leckét...
annyira édes vagy, és annyira tudtam, hogy Te leszel az első és egyetlen, aki exkuzálja magát - pont Te, aki szerintem egyedül megértetted, amit írtamÉn egy szóval nem mondtam, hogy az én véleményem a tuti: ez csak egy vélemény, én így tapasztaltam.
köszönöm Ezek szerint Te is értetted, amit írtam...és az oktatóból valami olyat válasszon, amelyik nemcsak kihajtja a pályára és elmegy kávézni hogy CSINÁJADCSAK (mint a legtöbb), hanem olyat amelyik mondjuk tart vezetéstechnikai tréninget is. Komolyan hányni tudnék attól amit oktatnak a motorosoknak a hivatalos jogsihoz.... (Az én oktatóm is anno úgy vizsgáztatott le, hogy 3 gyakorlati óra után elhajtott az utolsó vizsgára, mert már nagyon közel volt a tél.... beraktam a szalagkorlát alá a Lovat? Be ám, de még mennyire. ) Szerintem az, aki az oktatási tematikát összerakta, még motort se látott közelről. Legalább az olyan gyakorlati alapokat megadhatnák a frissjogsisoknak, hogy elindulás-megállásnál ne legyen alapprogram, hogy odaverik magukat álltó helyükben, és legalább egyszer magyaráznák el nekik a súlypontáthelyezést, hogy a csípőmozgatásra ne arra asszociáljanak, hogy rossi módjára ki kell ülniük a kanyarodás közben...