Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nem indul a motorom

Garis az akksid, nyilván nem régi...Nem gondolom, hogy az a baja,ha csak nem kínozod hosszú percekig felesleges indítózással. Ha egy fél napos túra után lerakod 3-kor, akkor illő elindulnia 7-kor...Ha meg két-három indítás után lemerül az új akksi, az nem feltétlen akksi hiba,előbb gondolnék töltés problémára..Távlatból, neten amúgy sem szerelünk..Keress egy tisztességes szerelőt.
 
Szeptemberi az aksi, feltöltöm, ugyanúgy leszívja a moci és nem indítózom hosszú percekig, ha másodszorra nem indul el akkor hagyom, mert ez a moci eddig pöcre indult, mindegy milyen idő volt.
Tudom, hogy nem szerelünk neten, csak nehéz találni a környékemen egy jó szerelőt, de igyekszem...:heureka:

Köszönöm.:love:
 
Szeptemberi az aksi, feltöltöm, ugyanúgy leszívja a moci és nem indítózom hosszú percekig, ha másodszorra nem indul el akkor hagyom, mert ez a moci eddig pöcre indult, mindegy milyen idő volt.
Tudom, hogy nem szerelünk neten, csak nehéz találni a környékemen egy jó szerelőt, de igyekszem...:heureka:

Köszönöm.:love:
Nem az aksid a rossz... Keltsétek életre és ki kell méretni mennyit vesz fel jàrò motornàl... Az én tippem inkább fesz szabàlyzó.. De, csak tipp, bár ettõl függetlenül illenėk indulnia.
 
4 óra állás után, ha fél napig járt még kb. melegnek kéne lennie és szívató nélkül pöccre indulnia. A karbi pucolás lehet még érdekes. Nekem is voltak annó túlszívási gondjaim mígnem kiderült, hogy egy korábbi ügyes szerelő úgy felcsiszolta az egyik fúvókát, hogy a gyári méret sokszorosa lett. Mindig ennél a hangernél volt az, hogy behugyozott a téli tárolás után az első úton és egyebek. Igaz az ilyet nem okoz. Ha fél éves az akksid, akkor tuti nem azzal van a baj, hanem a mociba ment valami félre, de nagyon. Amúgy bírom, hogy mindig ez a karbiszinkron, szelephézag téma. Aztán meg kiderül, hogy pl. gyári tömítések vannak, tehát meg se bontották a blokkot, amin állítják, hogy elvégezték ezeket. Nem akarok ilyet feltételezni, csak mondom. Továbbá amennyire én tudom, egy szelephézag típusspecifikus készlettek mérhető, állítható csak. A te motorodból se rohangál olyan sok, szóval kétlem, hogy minden második sarkon van hozzá lapkakészlet. Persze lehet, hogy kompatibilis más népszerű típussal. Szóval érdemes találni egy rendes, hozzáértő szerelőt, akár messzebb is (visszagondolva én mindig legalább 40-50 km-re hordtam a motort :D)
 
A karbi szinkron nem ėrint tömítėst, rádugnak egy műszett a karbikra ės beállítják. A karbi pucolás sem indokol feltétlen tömítés cserėt. A szelep beállítàs sem. Meg nem minden motor lapkàs.. Vannak a himbàkkal rendelkezõk, ahol egy villáskulcs meg egy csavarhúzó szükségeltetik a szelep àllítàshoz. A hėzag mėrėse pedig egy rėm egyszerű hėzagmėrõvel törtėnik. A lapka sem egy ördögtõl való szerkezet. Egy sima acėl korongocska, ami különbözõ vastagságban gyártódik. Kb úgy nėz ki mint egy gombelem az óràknan.
 
Ha tényleg volt síkolás, meg szelepfészek-becsiszolás, akkor ahhoz le lett kapva a hengerfej, és atomjaira lett szedve... akár az is elképzelhető, hogy nem jól lett összerakva a vezérlés, bár akkor eleve elindulnia se nagyon kellett volna. Ugyanezért nem valószínű, hogy a karbikkal lenne a gond, bár ezek a japán belpiacosok tudnak érdekességeket produkálni... de ha ott valamit eltolnak, akkor az rögtön a szerviz után kibukik, nem csak napokkal-hetekkel utána. (Talán csak akkor nem így van, ha karbitakarítás után bekarburálták a motort a pár héttel ezelőtti nagyonhideghez, most meg a 15-20 fokban már túl dús neki a keverék, és amiatt beköpi a gyertyát... )
Első körben ránéznék a szikrára, gyertyákra, vagy akár különösebb gondolkodás nélkül raknék bele egy új gyertyasort, és megpróbálnám bikakábellel egy autóakksival beindítani. Az elég nagy kapacitású ahhoz, hogy akár egy hibás fesszabályzó ellenére is beinduljon róla a motor, és ha egyszer jár, utána már ki lehet mérni a töltőfeszültséget is.
Arra meg ne sokat adj, hogy szeptemberi az akksi, tuti nincs baja, lett már nekem cellazárlatos fagymentes helyen tárolt, fél éves akksim első tavaszi indításkor...
 
Sziasztok,
van esetleg valakinek Budapesten megbízható motor szerelője?
az enyém elszökött angliába... :( Help Wanted! :(
 
Hú, az kemény... főleg ilyenkor minden szerelő tele van.
Mondanám a Kawasatit, de mióta utoljára ott jártunk, hallottam róluk jót is, rosszat is.
Volt, aki dícsérte a Bázis Motorban a szerelőt, őt nem ismerem, de tegnp voltam ott, és fullra tele van a szerviz. Szerintem év végéig nem végez annyi motorral, de egy próbát lehet, hogy megér.
 
Hú, az kemény... főleg ilyenkor minden szerelő tele van.
Mondanám a Kawasatit, de mióta utoljára ott jártunk, hallottam róluk jót is, rosszat is.
Volt, aki dícsérte a Bázis Motorban a szerelőt, őt nem ismerem, de tegnp voltam ott, és fullra tele van a szerviz. Szerintem év végéig nem végez annyi motorral, de egy próbát lehet, hogy megér.
köszönöm szépen a tippet :D ha minden igaz találtam szakit itt a közelben. De mindenesetre megjegyzem magamnak az ötleteket :) addig is fényesítem és gyönyörködöm benne :D
 
Délpest :) Kispest közelében/remélem/ :D Kedden majd többet fogok tudni, mert ugye most ünnep van és a szerelők is pihennek...
 
Yamaha Worldben a soroksári úton két hétre már vállalnak is dolgokat. Én oda járok mostanában, ha kell valami. Normális áron dolgoznak jó minőségben.
 
Köszönöm :) arra terveztem a mai délutánom, mert a robogómhoz is kell pár dolog és akkor rá is érdeklődök. Nem tudtam, hogy szervizelnek is ... Köszi :)
 
:)
Én még nem próbáltam idén, de félek, hogy az aksi szarakodni fog.
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére