Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Nem indul a motorom

Jut eszembe, megnéztük a szervízkönyvét a ZiZimnek és hivatalosan sincs rajta benzincsap....legalább ezt a hibalehetőséget kizárhatjuk :p Azért megkönnyebbültem, hogy nem mi vagyunk ennyire vaksik :D:D

Naigen, mondjuk az évjáratot nem mondtad :D Biztos más gépkönyvet néztem :) Ezek szerint viszont valószínűleg AC pumpa tolja bele a benzint, és az viszont lehet bibis...
 
Naigen, mondjuk az évjáratot nem mondtad :D Biztos más gépkönyvet néztem :) Ezek szerint viszont valószínűleg AC pumpa tolja bele a benzint, és az viszont lehet bibis...
Akkor azt kell csinálni, mint a régi 120L Skodánál. Kézzel pumpálni egy sort indítás előtt :D
 
De még a mechanikus AC-seknél se mindnél... pl. a millió éves régi Escortomon se lehetett :) De meg is szívatott, mire megtaláltam, mi baja, mikor feladta a harcot... Meg mire rájöttem, hogy az új azért nem szállít, mert kifelejtett valaki valamikor egy alátétet, és anélkül túl hosszú a lökete a nyomórúdnak, nem tér vissza alaphelyzetbe, és egy dekát nem szív... :eek:
 
Helyzetjelentés: próbáltuk bebikázni tegnap meló után (akartunk neki adni még egy esélyt mielőtt megbontjuk), de sajnos nem segített :( Azt hiszem lesz a hétvégén egy kellemes egy napos programunk a mélygarázsban -.-
 
Ha nagyon nem boldogultok, tudok Debrecenben egy jó szerelőt, aki talán még helyben is ránéz nektek...
 
Ha nagyon nem boldogultok, tudok Debrecenben egy jó szerelőt, aki talán még helyben is ránéz nektek...

Köszi, van amúgy egy nagyon tuti szerelőnk és már fel is hívtuk, csak ugye idény kezdet van és dugig van motorokkal....nem valószínű, hogy a hétvégén lesz ideje az enyémre is.Meg hát hagyni kell a férfiembert is kibontakozni, hadd szereljen kicsit :D (remélem ezt nem fogja olvasni :gurul:)
 
A következő lépésünk valószínűleg gyertya+karbipucolás lesz. Ha az sem segít, akkor megy a szerelőbácsihoz :( Csak jó lett volna ha nem pont a -4-en rohad le..Szegény férjemnek lesz egy kis testedzése vele mire feltolja a 220kilót a felszínre....szóval jobb lenne ha beindulna végre.:lecci:
 
[QUOTE="Suzanne, post: 269853, member: 7464" Csak jó lett volna ha nem pont a -4-en rohad le..Szegény férjemnek lesz egy kis testedzése vele mire feltolja a 220kilót a felszínre....szóval jobb lenne ha beindulna végre.:lecci:[/QUOTE]

Azért csak segítesz neki a motor feltolásában,nem ? :)
 
[QUOTE="Suzanne, post: 269853, member: 7464" Csak jó lett volna ha nem pont a -4-en rohad le..Szegény férjemnek lesz egy kis testedzése vele mire feltolja a 220kilót a felszínre....szóval jobb lenne ha beindulna végre.:lecci:

Azért csak segítesz neki a motor feltolásában,nem ? :)[/QUOTE]

Hidd el az 50kilómmal és dagadó izmaimmal nem lennék nagy segítség :D:D De tuti nem engedem, hogy egyedül tolja fel, hívunk majd valakit segíteni, ha erre kerül sor :) Én még azért reménykedek, hogy beindul :)
 
Kezd önindító,vagy önindító relé gyanús lenni,de ne legyen igazam ...

De mitől lenne önindító, vagy indítórelé baja, ha behúz, meg forgat, meg eljut odáig is, hogy pöffen párat, visszadurran a kipufogóba, csak éppen beindulni nem akar? Vagy rendes szikra nincs, vagy elég benzin.

A következő lépésünk valószínűleg gyertya+karbipucolás lesz. Ha az sem segít, akkor megy a szerelőbácsihoz :( Csak jó lett volna ha nem pont a -4-en rohad le..Szegény férjemnek lesz egy kis testedzése vele mire feltolja a 220kilót a felszínre....szóval jobb lenne ha beindulna végre.:lecci:

Annyit még megtehettek a -4.-en is, mielőtt feltoljátok szétbombázni az egészet a felszínen, hogy kikapjátok a légszűrőt (ahhoz elég talán csak felbillenteni a tankot, nem kell szétkötni a benzincsöveket sem), és befújtok a szívótorkokba egy kis féktisztítót. Ha erre beindul, akkor nagy valószínűséggel üzemanyagellátási gondotok van, ha erre sem, akkor nagy valószínűséggel gyújtás. Ha más nem, legalább annyival előrébb vagytok, hogy tudjátok, kb. merre kell majd keresni a hibát.
Gyújtásvizsgálatnál úgy szoktam kezdeni, még gyertyakicsavarás előtt, hogy fogok egy bármilyen gyertyát, lehúzom először az 1-es aztán a 2-es hengerről a gyertyapipát, és egymás után megnézem indítózás közben, hogy ad-e szikrát mindkét trafó. Ha ott első ránézésre minden rendben, akkor kezdem el sorban kitekergetni a gyertyákat. (És ha már kicsavartátok mindet, hagyjátok is szellőzni kicsit a hengereket, hadd párologjon ki kicsit belőlük a túlszívott benzin... ártani nem árt, addig pont megtakarítjátok a gyertyákat:) )
 
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.Az alapvető problémám nekem is az, hogy nem indul a mocim.:((

Adott egy japán belpiacos, soros 4 hengeres moci (gsxr250), 1 éve vettem, egész addig használható volt, míg el nem került szervízbe...minden, ami mozgatható ki lett cserélve ráköltettek velem egy kazal pénzt, de most ugyanott tartok, ahol 1 évvel ezelőtt, nem indul, csak durrog a kipufogó, majd pár önindító tekerés után lemerül az aksi...:ne-ne:

Ötleteket szeretnék, mert szervízbe nincs kedvem már vinni.

Köszönöm nektek!:csam:
 
En elso korben, ha ilyen konnyen lemerul az akksi kicserelnem, nehogy egyszer otthagyjon valahol. Az en gepem akkor csinalja ezt amikor mar regota probalkozom, nem indul mert mondjuk sokat allt, kiparolgott a benya a karbibol es kiszaradt, es tulszivta magat. Ilyenkor mar nem indul be. Ha tomeny benzinszag is tarsul melle lehet ez a gond. Ilyenkor hagyni kell neki 10-20 percet hogy a folos nafta kiparologjon es ujra inditani, immaron szivato nelkul. Ha viszont mindig nehezkes, akkor valami gebasz lehet. Pontosan miket javitottak, csereltek rajta? Meg van par otletem :)
 
Igen, benzinszag is társul töményen, de nem áll sokat (egy fél napos túra után 3-kor leraktam, 7-kor már nem indult). Az akksit kicserélik még van rajt garancia, lehet hozzájárul.
Hát megpróbálom leírni miket javítottak. :D
Akksi csere ugye (Varta), olajcsere, tank, karbi tisztítás, szelephézag állítás, csiszolás, hengerfej tömítés csere, gyertyacsere...ennyire emlékszem elsőre.
Mindenbe bele kellett nyúlni, mert az előző tulajánál kb 1 évig állt, mert lebetegedett.
 
Insta360 Black Friday sale

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére