Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
És a robbantáson volt a hangsúly gondolom
nem Tündvér jofej volt,Monst kevésbé,be is durcizott(nem publikus mért)aztán elisment ,mi meg vettünk sárga multit Tündvérrel
sztem ha van egy jó robbantott blokk rajz,már mindent meglehet oldani,de amugy szelephibákat,karburácios,gyujtáshibákat am se lehet igen könyvől javíttani
Na ja, de az alkatrészek tűréseit, szét-összeszerelések menetét, villamos alkatrészek kiméregetését elég jól leírják, legalábbis a gyáriak, meg a Haynes-ek, amikkel eddig találkoztam. Meg mondjuk a meghúzási nyomatékokat... Ilyesmiket azért egy robbantott ábra alapján nem feltétlenül mondasz meg, a "szemre jó ez még ide", meg az "érzésre meghúzzuk" meg már egy őskövület MZ blokknál se feltétlenül jó hozzáállás...
hát a szelephézagoláshoz érteni kell pl,hiába írják,ha nincs műszer elég nehéz,az elektronikához meg érteni kell séróból,nem egy motort kötegeltem újra,valaki vagy ért hozzá vagy nem,sztem....hát a kétütemű blokkok,mint etz,simson,megy annyira primitivek,mi lehet a baj,elszenesedett kalapács,a nem megfelelő gyujtáspont(holdpont)karbi hiba,válto hiba ennyi,tirisztor hiba,általában a Cdi gyujtásos motoroknál...sztem,legalábbis én értek hozzá,de maga a rendszer legyen 2T,4T nem bonyolult,ha átlátod az egésznek a működési elvét...
Nekünk megvan hozzá minden szerszámhét ezaz amiket leírtál hibákat azokhoz kétlem hogy akár neked,vagy bármelyik mezei motorszerelőnek lenne műszere...a könyv inkább arra jó csak ha érted is mit akarsz csinálni
mivel Pisti autoszerelő vazzmondom mezei