killecske
Gyalog
zért nem szabad túlmisztifikálni a modern technikát. A kismillió kb.10-15 szenzort jelent egy sportmotor esetén. Suzukiknál (GSX-R) elég egy darab vékony drót és a hibakód már meg is jelenik a műszerfalon és ezután már csak azt kell tudni,hogy az mit jelent.
Javítani szinte lehetetlen az alkatrészeket.Ez a fejlődés egyik ára.
ilyenről már hallottamelég nagy sikerrel űzi az,aki leszarja a motorját...azzal a kis drottal éppenséggel a hibakodót sütöd ki,és az hogy a hiba eltűnik,a jelenség megmarad...volt konkrét ismerősöm aki az asráját szerelte ily modon,majd amikor a hibajelzés eltűnt,mondta"megvanszerelveolcson"aztán hazafele 130nél besültek a dugok 120°-os kanyarban
amúgy a vezérműtengely kivétele nélkül nem lehetséges...
de nagyon eltértünk a tárgytól...
Javítani szinte lehetetlen az alkatrészeket.Ez a fejlődés egyik ára.
ilyenről már hallottamelég nagy sikerrel űzi az,aki leszarja a motorját...azzal a kis drottal éppenséggel a hibakodót sütöd ki,és az hogy a hiba eltűnik,a jelenség megmarad...volt konkrét ismerősöm aki az asráját szerelte ily modon,majd amikor a hibajelzés eltűnt,mondta"megvanszerelveolcson"aztán hazafele 130nél besültek a dugok 120°-os kanyarban
amúgy a vezérműtengely kivétele nélkül nem lehetséges...
de nagyon eltértünk a tárgytól...