Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

jólvan, bár a leányzó velem nem nagyon kommunikál inkább a párommal szeret traccsolni :D ez is tökletes példa hogy van megoldás csak nem a legkönnyebb megtalálni, azért szerencse kérdése is. Amúgy én is átnézettem MZ-t mikor megvettem, az eresem is, mindkét alkalommal megérte a következő motort is átnézetem majd
 
ja hát az igaz, hogy csak a korszerűbb motorokat szerelik.így a régebbiekhez valami "fusimunkás" kell,aki olcsón betud szerezni dolgokat bontóból meg ilyen helyekről.
te Dzsyna ez az Angéla?nem használja a CIBERt?vagy vele nem beszélsz?
 
jaja róla van szó. Hát, úgy volt h levelezünk aztán egyszer csak nem válaszolt a leveleimre, nem keresett, de a tamást mindig hívja meg küldözgeti neki az emaileket sms-eket, úgyhogy nem a számítógéében van a hiba :):D Nem használja a cibert mert még nincs meg a vizsgája, csak kocsira van neki. Na de ezeket is a tamástól tudom, na meg azt is hogy majd amig veszrémbe leszek jöni fog ciberrel csornára, úgyhogy ha gondolod vagy sice itthon lesz találkozhat vele
 
jaja róla van szó. Hát, úgy volt h levelezünk aztán egyszer csak nem válaszolt a leveleimre, nem keresett, de a tamást mindig hívja meg küldözgeti neki az emaileket sms-eket, úgyhogy nem a számítógéében van a hiba :):D Nem használja a cibert mert még nincs meg a vizsgája, csak kocsira van neki. Na de ezeket is a tamástól tudom, na meg azt is hogy majd amig veszrémbe leszek jöni fog ciberrel csornára, úgyhogy ha gondolod vagy sice itthon lesz találkozhat vele

á nem akarom szegény Dávidot felzaklatni.így is elképesztően nehéz neki szerintem...
 
Sziasztok, megbízható és viszonylag occsó suzuki szervizt keresek Pesten (lehetőleg a déli régióban), ahol nem húzzák le az embert egy csavarért százezrekre :)

Nem tudom, hogy a déli régióban van-e, de keresd meg valahol Burka Józsit (volt Amargo főszerelő, az 1.4-et mindig hozzájuk hordtam, amíg garanciás volt), Suzuki ügyben (is) jó szívvel merem ajánlani, de tudomásom szerint most már márkafüggetlen szervizben dolgozik.
 
Nem tudom, hogy a déli régióban van-e, de keresd meg valahol Burka Józsit (volt Amargo főszerelő, az 1.4-et mindig hozzájuk hordtam, amíg garanciás volt), Suzuki ügyben (is) jó szívvel merem ajánlani, de tudomásom szerint most már márkafüggetlen szervizben dolgozik.
Köszi Bq, megpróbálkozom vele.
 
Aki érdeklődik a motorszerelés iránt:www.pannoniaszakiskola.hu


Hát Bendzso én még a M.A.M.I. ba jártam és akkor még nem volt két oskola a motorszerelőknek. Viszont amit látok (két tanuló szabadult a kezeim alól) még mindíg a M.A.M.I. a két oskolaközül ami nekem jobban bejön. Tudom mondhatnád, hogy igen mindenkinek magafelé hajlik a keze, de tecnikailag és szakembergárdával, szakirodalommal (saját tankönyveikre gondolok) is jobb ez a suli ami szakmát ad a kezedbe és nem egy tanfolyam jellegű dolgot.
 
Hát Bendzso én még a M.A.M.I. ba jártam és akkor még nem volt két oskola a motorszerelőknek. Viszont amit látok (két tanuló szabadult a kezeim alól) még mindíg a M.A.M.I. a két oskolaközül ami nekem jobban bejön. Tudom mondhatnád, hogy igen mindenkinek magafelé hajlik a keze, de tecnikailag és szakembergárdával, szakirodalommal (saját tankönyveikre gondolok) is jobb ez a suli ami szakmát ad a kezedbe és nem egy tanfolyam jellegű dolgot.
Én csak találtam egy hirdetést és gondoltam be rakom kit érdekel,kit nem...
Mindenkinek a saját véleménye alapján lehet dönteni,én jövőre gimibe megyek....
 
Ma reggel bejöttem dolgozni Jucival. Aki már a hétvégén szórakozottnak tűnt, néha lenullázta a kilómétereket, elállította az óráját, de hát ezek engem hétvégén semennyire nem szoktak érdekelni ( mármint, hogy mennyi az idő ), úgyhogy nem foglalkoztam vele különösebben. Iroda előtt leszálltam a motorról, aztán eszembe jutott, hogy még átgurulok a raktárhoz, és láss csodát, Juci megmakacsolta magát ! Nem indult. Tulajdonképpen csak nyögött-nyekkent egyet a szokásos brummogás helyett. No ennek fele sem tréfa, hazafelé is meg kéne tenni azt a 25-30 kilométert, valahogy mégiscsak életet kéne belé lehelni. Telefon ide-oda, elpusztult az akksi. No sebaj, Lujzi még mindig a szervízben ( a város másik végén ), no akkor majd cserélnek a lányok. ( Úgyis ki akartam cserélni a kuplung kart, mert Juci nincs leültetve és már sikerült a porban fetrengenünk egyszer. ) Kollegák betolták Jucust, heveny röhögés közepette, így elkaristoltam a szervízbe, ahol tíz perc alatt mindent kicseréltek. Szóval a probléma viszonylag könnyen megoldódott. Azért maradt egy kis tüske, mert ez a második cbr-em, és a második akksi prolbélmám. Következésképp felmerült a kérdés : mennyi ideig bírja egy ilyen kis motor akkumulátor ?
 
Következésképp felmerült a kérdés : mennyi ideig bírja egy ilyen kis motor akkumulátor ?

Nekem 2004 óta ugyanaz az akku van a motoromban, gond nélkül bírja. Mondjuk az is igaz, hogy 14Ah-s, és nem zselés, csak gondozásmentes... úgy tudom, a sportmotorokba kisebbeket, meg netán zseléseket is raknak, azok kevésbé bírják az indítózást.
Általában azt mondják, hogy egy akksi úgy 4-5 év után kukázható lesz. A gondozásmenteseknek, meg a hagyományos savas ólomakksiknak amúgy nem tesz igazán jót semmilyen hempergés, mert az ólomiszap fel tud kavarodni az aljáról, és okozhat cellazárlatot, ami nem épp C-vitamin az élettartamnak...
 
Nekem 2004 óta ugyanaz az akku van a motoromban, gond nélkül bírja. Mondjuk az is igaz, hogy 14Ah-s, és nem zselés, csak gondozásmentes... úgy tudom, a sportmotorokba kisebbeket, meg netán zseléseket is raknak, azok kevésbé bírják az indítózást.
Általában azt mondják, hogy egy akksi úgy 4-5 év után kukázható lesz. A gondozásmenteseknek, meg a hagyományos savas ólomakksiknak amúgy nem tesz igazán jót semmilyen hempergés, mert az ólomiszap fel tud kavarodni az aljáról, és okozhat cellazárlatot, ami nem épp C-vitamin az élettartamnak...




Köszönöm ! Akkor igyekszem nem felborogatni Jucikát ! Bár fogalmam sincs a felsorolt háromból vajon melyik lehet benne.
Lujzáé, a gyári, mondjuk mindössze három napot bírt ki ( pénteken elhoztam a kereskedésből és hétfőn otthagyott a Hungária körút közepén ), aztán kapott egy újat, ami most átkerült Juciba. Ez egy éves csak, de ezzel ( Lujzával ) óriásit pereceltem, egyszóval lehet, hogy ez se fogja sokáig bírni. Na mindegy most már felismerem majd az intő jeleket, - és még mielőtt megnyúlt képpel bámulok, - veszek egy új akksit.
 
Köszönöm ! Akkor igyekszem nem felborogatni Jucikát ! Bár fogalmam sincs a felsorolt háromból vajon melyik lehet benne.
Lujzáé, a gyári, mondjuk mindössze három napot bírt ki ( pénteken elhoztam a kereskedésből és hétfőn otthagyott a Hungária körút közepén ), aztán kapott egy újat, ami most átkerült Juciba. Ez egy éves csak, de ezzel ( Lujzával ) óriásit pereceltem, egyszóval lehet, hogy ez se fogja sokáig bírni. Na mindegy most már felismerem majd az intő jeleket, - és még mielőtt megnyúlt képpel bámulok, - veszek egy új akksit.

Valószínűleg gondozásmentes vagy zselés van benne, mással már nem nagyon adnak el motort (se). Fő a kényelem...:) De azért a jelekre figyelj ezentúl, nem olyan vidám a Hungária közepén mentésre várni...:)
 
Valószínűleg gondozásmentes vagy zselés van benne, mással már nem nagyon adnak el motort (se). Fő a kényelem...:) De azért a jelekre figyelj ezentúl, nem olyan vidám a Hungária közepén mentésre várni...:)



Hajjaj ! Ráadásul a Reiter sarkán van egy tüzép telep, ahol ki-be mászkálnak az iparosok ! Annyi bugris-bunkó megjegyzést még életemben nem hallottam !
Úgyhogy szép lassan kitanulom inkább ezt a motoros szakmát ! :D
 
Azért maradt egy kis tüske, mert ez a második cbr-em, és a második akksi prolbélmám. Következésképp felmerült a kérdés : mennyi ideig bírja egy ilyen kis motor akkumulátor ?

Azért a "gondozásmentes" aksira is oda kell figyelni, ezek a mostani aksik pár hónap állás alatt teljesen kipurcanhatnak, pl télen. Legalább pár hetente járatni kell a motort (és nem három percet, hanem tényleg elmenni egy körre), vagy ki kell szedni az aksit, és töltőre tenni. Ki tudja, hogy mit csinált az előző tulaj, vagy állhatott a kereskedőnél is, nem a Te hibád, és nem is a motoré - szerintem. Amúgy karbantartás mellett is kipurcanhat 2-3 év alatt, ha nincsen szerencséd.
 
Azért a "gondozásmentes" aksira is oda kell figyelni, ezek a mostani aksik pár hónap állás alatt teljesen kipurcanhatnak, pl télen. Legalább pár hetente járatni kell a motort (és nem három percet, hanem tényleg elmenni egy körre), vagy ki kell szedni az aksit, és töltőre tenni. Ki tudja, hogy mit csinált az előző tulaj, vagy állhatott a kereskedőnél is, nem a Te hibád, és nem is a motoré - szerintem. Amúgy karbantartás mellett is kipurcanhat 2-3 év alatt, ha nincsen szerencséd.

Állj.
A gondozásmentes akksi nem azt jelenti, hogy nem kell tölteni, hanem azt, hogy zárt cellás, tehát egyszer kell felsavazni (kereskedésben, vagy gyárilag), és utána nem kell a cellákban savszintet ellenőrizgetni, meg desztillált vízzel utántöltögetni.
Feszültségszintet ellenőrizni, csepptöltőre tenni, ilyesmi, az kell mindegyiknél. Főleg, ha riasztó is van a motorban, ami folyamatosan terheli az akkut.
 
Azért a "gondozásmentes" aksira is oda kell figyelni, ezek a mostani aksik pár hónap állás alatt teljesen kipurcanhatnak, pl télen. Legalább pár hetente járatni kell a motort (és nem három percet, hanem tényleg elmenni egy körre), vagy ki kell szedni az aksit, és töltőre tenni. Ki tudja, hogy mit csinált az előző tulaj, vagy állhatott a kereskedőnél is, nem a Te hibád, és nem is a motoré - szerintem. Amúgy karbantartás mellett is kipurcanhat 2-3 év alatt, ha nincsen szerencséd.

Az én egyhónapos aksimat a generátor vágta agyon mikor lecsúszott a fesszabályzóról a vezérlő szál. Hiba kijavit, új 9Ah s aksi bele, minden oks azóta. Az erőmű gondozás mentes, de nem árt néha nagyritkán rápillázni a folyadék szintre, és ha kell utántölteni desztillált vizzel, mert ha a cellák elkezdenek kilátszani, jelentősen csökkenhet a teljesitménye, és hamar el is szálhat ha terhelik. A szakboltokban kb 2000 ft os áron lehet venni kimondottan mociaksitöltőt, amik teljesen autómaták, és ha hosszabbideig áll a vas, folyamtosan rajt lehet hagyni, és mindig fulon tartja az aksit
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére