Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Ezt a képet a zuram küldi nektek... érdekességként. Mindkét lánckereket lecserélte, más más motorról. A bal oldalit a saját motorjáról szedte le és cserélte egy újra, míg a jobb oldalit egy ismerős GS 500-asáról, aki azzal hozta hozzá a motort, hogy feszítse már meg a láncot, mert ő már nem tudja jobban, de mégis laza...:eek::szédül::üss:
a tulaj gondolta,ha már kifizette,akkor elhasználja teljesen.:D
 
Kérdést este továbbitom az illetékesnek... :)

Van rá azért tippem:) Főleg azok után, hogy hétvégén 63ezer km után lecseréltem a gyári láncszettet a GSX-en... Meglepődtem, hogy ennyit elment, amikor megvettem a motort, maximum a felét jósoltam neki:) A láncon különösebben semmi nem látszik, bár a kihajlása már elég nagy, biztos kottyanni is kottyanna, de azt nem néztem meg. A hátsó lánckeréken látszik, hogy nagyobbak az árkok, mint lenniük kellene gyárilag, de még egész tűrhető, a kislánckerék viszont tipikusan a "cápafogasra" kopott fajta... Gyanítom, hogy a GS-hez tartozó kislánckeréken kb. fogpiszkáló vastagságúak a fogak:D
 
Siva motorszerelési praktikái

Ha nem érintkeznek az akkumlátor sarui, csak nyúlj a zsebedbe, ott lesz a megoldás! :D

DSCN6130.JPG DSCN6131.JPG
 
Bárcsak már mindent megtudnék csinálni a motoromon!:( Tudom addig nem nyugszom....de azt tuti hogy ha nincs egy jó szerelőd aki mindent megmutat, akkor halott vagy ebben a témában.
Én eddig csak a legalapabb dolgokat tudtam megcsinálni, mint gyertya csere vagy tisztítás; olajcsere; akkumlátor problémák, izzó....és talán itt be is fejeződött.
De ma megint egy dologgal tapasztaltabb leszek!
Reggel ugyanis amikor indulni készültem a "kezembe maradt" a kuplungom:((. Elszakadt a bowden! Hívtam is rögtön a szerelőmet, aki meg nyugtatott : semmi gáz, ha hazaérsz délután telefonos segítséggel megcsinálod ezt is!
Remélem így lesz.


Mindenesetre úgy gondoltam, jó ha van egy ilyen oldal is, ahhol tudjuk egymást segíteni, ha probléma van!
 
Látod, én a másik fele vagyok - eltunyult, lusta csacskamacs... :) Otthon két "házi szerelőm" van (a fiam és a zuram), csak pucolgatni szoktam a motorom és tankolni, ezen kívül semmit nem tudok (és nem is nagyon akarok) megcsinálni rajta, mert nem kell... Viszont ha a szerelők nélkül vagyok és akár egy izzót kellene cserélnem, hát bajban lennék...
De remélem neked sikerül délután megjavítanod a kuplungot... :)
 
Kuplungbovden menni fog, lehet cserélni kell, de lehet csak a végén a beakasztós pöckön kell a csavart meghúzni.
 
Tünet szerint szakadás, akkor pedig csere. Majd kiderül ha hazaérek és nekiesek.....még jó hogy otthon történt meg:(Szerencsére van tartalék bowden......bezzeg izzóm egy darab sincs!
 
.....

Látod, én a másik fele vagyok - eltunyult, lusta csacskamacs... :) Otthon két "házi szerelőm" van (a fiam és a zuram), csak pucolgatni szoktam a motorom és tankolni, ezen kívül semmit nem tudok (és nem is nagyon akarok) megcsinálni rajta, mert nem kell... Viszont ha a szerelők nélkül vagyok és akár egy izzót kellene cserélnem, hát bajban lennék...
De remélem neked sikerül délután megjavítanod a kuplungot... :)


Nálunk én vagyok az aki mindennek nekiugrik.....régi műszakis család sarja vagyok;)
 
Egy szerelési kézikönyv kell csak, és az ember lánya szinte mindent meg tud csinálni.
Ugyan motort még nem, de autót már szereltem könyv alapján. Jó, kis munkák voltak, hűtőcsere, belső kis szétkapása... De nekem muszáj volt. Szerelőre általában nincs pénzem, aki meg segíteni tudna, az nem ér rá. Ja, meg rendes szerelő után már előfordult, hogy után kellett javítani... Pl. nem tudta levenni az egyik műanyag burkolatot, ezért inkább eltörte... :heureka:És még ugye nekem kellett fizetni, plusz hallgatni, hogy pocskondiázza a márkát.
Erre is igaz, hogy amit én nem csinálok meg, az sosem lesz megcsinálva.
 
Egy szerelési kézikönyv kell csak, és az ember lánya szinte mindent meg tud csinálni.
Ugyan motort még nem, de autót már szereltem könyv alapján. Jó, kis munkák voltak, hűtőcsere, belső kis szétkapása... De nekem muszáj volt. Szerelőre általában nincs pénzem, aki meg segíteni tudna, az nem ér rá. Ja, meg rendes szerelő után már előfordult, hogy után kellett javítani... Pl. nem tudta levenni az egyik műanyag burkolatot, ezért inkább eltörte... :heureka:És még ugye nekem kellett fizetni, plusz hallgatni, hogy pocskondiázza a márkát.
Erre is igaz, hogy amit én nem csinálok meg, az sosem lesz megcsinálva.


Ebben egyetértünk! Nem véletlenül szertnék mindent megtanulni a mocimmal kapcsolatban.
Bár nekem nagyon jó fej szerelőm van aki mindig segít, ha kell! Akkár éjszaka is hívhatom, nem küld el a p...-be. És meg is érti azt is, hogy szertnék önállóan dolgozni a "kislányon".
 
...amúgy volt már egy motorszerelős topic...

Ha van egy szerelési könyv, meg némi műszaki érzék, akkor elég sok mindent meg lehet csinálni olajcserén meg gyertyapucoláson kívül is. És van jópár olyan megoldás, ami minden motoron egyforma, vagy hasonló, úgyhogy más típushoz is hozzá lehet nyúlni.

A bowdencsere amúgy nem bonyolult, csak arra figyelj, hogy ha a külső burkolatával együtt fűzöd ki, akkor ugyanott vezesd el az újat, ahol a régi volt, különben feszülhet vagy szorulhat. És ne felejtsd el beolajozni a huzalt beszerelés előtt, akkor könnyebben mozog, és nem rozsdásodik össze a belseje:)
 
...amúgy volt már egy motorszerelős topic...

Ha van egy szerelési könyv, meg némi műszaki érzék, akkor elég sok mindent meg lehet csinálni olajcserén meg gyertyapucoláson kívül is. És van jópár olyan megoldás, ami minden motoron egyforma, vagy hasonló, úgyhogy más típushoz is hozzá lehet nyúlni.

A bowdencsere amúgy nem bonyolult, csak arra figyelj, hogy ha a külső burkolatával együtt fűzöd ki, akkor ugyanott vezesd el az újat, ahol a régi volt, különben feszülhet vagy szorulhat. És ne felejtsd el beolajozni a huzalt beszerelés előtt, akkor könnyebben mozog, és nem rozsdásodik össze a belseje:)

rákerestem, de nem találtam ilyen topicot....:(
Mivel érdemes beolajozni? az egyik haverom azt mondta a láncspray is jó, ha zsíros....
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére