Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Motorszerelés

Bármi ötleted, kívánságod van, vagy valamit nem értesz, itt oszthatod meg velünk.

A club.csajokamotoron.hu szabályzatát, amit a regisztrációkor efogadtál, ITT tudod mégegyszer elolvasni.

A gyengébbek kedvéért szeretném kiemelni ezt a részt:
"A Fórum és a fórumon elérhető adatok nem használhatók sem közvetlenül sem közvetve kereskedelmi tevékenység folytatására. Hirdetési lehetőségekkel kapcsolatban az adminisztrátorok adnak felvilágosítást."
Tudna valaki segíteni? Suzuki ls 650-es motoron nem találjuk a biztosítékot. Hol van? Pontosan leírnátok?
Köszönöm a segítséget!

Zsu:)
 
Az én egyhónapos aksimat a generátor vágta agyon mikor lecsúszott a fesszabályzóról a vezérlő szál. Hiba kijavit, új 9Ah s aksi bele, minden oks azóta. Az erőmű gondozás mentes, de nem árt néha nagyritkán rápillázni a folyadék szintre, és ha kell utántölteni desztillált vizzel, mert ha a cellák elkezdenek kilátszani, jelentősen csökkenhet a teljesitménye, és hamar el is szálhat ha terhelik. A szakboltokban kb 2000 ft os áron lehet venni kimondottan mociaksitöltőt, amik teljesen autómaták, és ha hosszabbideig áll a vas, folyamtosan rajt lehet hagyni, és mindig fulon tartja az aksit



Na remélem nekem ezzel a generátor nevűvel nem kell összeakasztanom a bajuszomat ! :D
Azért köszi ! Igyekszem most már jobban odafigyelni !
 
Reggel megpróbáltam beindítani a motort, de csak tekert-tekert és tekert, de beindulni nem akart.
Kénytelen voltam kocsival menni dolgozni.:(
Délután hazaértem a melóból, megpróbáltam beindítani, és pöcc-re indult!
Mi a fe..ért nem indult reggel?
 
Reggel megpróbáltam beindítani a motort, de csak tekert-tekert és tekert, de beindulni nem akart.
Kénytelen voltam kocsival menni dolgozni.:(
Délután hazaértem a melóból, megpróbáltam beindítani, és pöcc-re indult!
Mi a fe..ért nem indult reggel?

Mióta nem használtad? Meg milyen motor?
A legegyszerűbb oka az lehet, hogy elpárolgott az úszóházból a benzin egy hosszabb állás alatt, és reggel amikor próbálkoztál, nem volt elég benzin, hogy beinduljon. Viszont az indítózás alatt megtelt friss benzinnel az úszóház, és délután már gond nélkül indult vele.
A másik, hogy kezd hűvösödni reggelente, és lecsapódott a benzin a hideg szívócsövön, mielőtt a hengerbe ért volna, de délután a melegben ez már nem volt gond.
 
Mióta nem használtad? Meg milyen motor?
A legegyszerűbb oka az lehet, hogy elpárolgott az úszóházból a benzin egy hosszabb állás alatt, és reggel amikor próbálkoztál, nem volt elég benzin, hogy beinduljon. Viszont az indítózás alatt megtelt friss benzinnel az úszóház, és délután már gond nélkül indult vele.
A másik, hogy kezd hűvösödni reggelente, és lecsapódott a benzin a hideg szívócsövön, mielőtt a hengerbe ért volna, de délután a melegben ez már nem volt gond.


Minden nap vele járok dolgozni, tehát tegnap délután mentem vele utoljára.
Én is a hűvös reggelre gondoltam, mivel tejlesen a szabadban áll a motor, csak az a gáz, hogy kellene nekem minden nap a motor....:(
Meg hát tegnap is ilyen hideg volt reggel, és akkor gond nélkül beindult.
Amúgy egy '92-es Yamaha Virago-ról van szó.
 
Minden nap vele járok dolgozni, tehát tegnap délután mentem vele utoljára.
Én is a hűvös reggelre gondoltam, mivel tejlesen a szabadban áll a motor, csak az a gáz, hogy kellene nekem minden nap a motor....:(
Meg hát tegnap is ilyen hideg volt reggel, és akkor gond nélkül beindult.
Amúgy egy '92-es Yamaha Virago-ról van szó.

Akkor nagy valószínűséggel semmi komoly gond nincs, csak a szívatóval kell egy kicsit játszani, hogy milyen állásban szeret majd mostanában beindulni a motor. Esetleg a gyertyákat, gyertyapipákat lenne érdemes még átnézni, hogy nem túl nagy-e a gyertyahézag, meg hogy nem juthat-e nedvesség a pipák alá, mert a vízpára tud érdekességeket csinálni...
 
Akkor nagy valószínűséggel semmi komoly gond nincs, csak a szívatóval kell egy kicsit játszani, hogy milyen állásban szeret majd mostanában beindulni a motor. Esetleg a gyertyákat, gyertyapipákat lenne érdemes még átnézni, hogy nem túl nagy-e a gyertyahézag, meg hogy nem juthat-e nedvesség a pipák alá, mert a vízpára tud érdekességeket csinálni...


Feladtad a leckét....
Nagyon kíváncsi leszek reggel mit fog művelni. Legfeljebb felkele korábban, és ha nem akar megint indulni, akkor megnézem a gyertákat.
Bár örülnék, ha nem lenne annak sem baja, mivel tavasszal lettek újak beletéve.
Azért nagyon Köszönöm!!!:) :)
 
Reggel megpróbáltam beindítani a motort, de csak tekert-tekert és tekert, de beindulni nem akart.
Kénytelen voltam kocsival menni dolgozni.:(
Délután hazaértem a melóból, megpróbáltam beindítani, és pöcc-re indult!
Mi a fe..ért nem indult reggel?
Biztos a sorsod akarta igy:) A reggeli para csodakra kepes lecsapodik akar a zart tankba is.De az is lehet csak a hideg.Nem lehet komolyabb baja.Bar nem ismerem a viragot hogy ha hengerenkenti befecskendezos vagy sem.
 
Biztos a sorsod akarta igy:) A reggeli para csodakra kepes lecsapodik akar a zart tankba is.De az is lehet csak a hideg.Nem lehet komolyabb baja.Bar nem ismerem a viragot hogy ha hengerenkenti befecskendezos vagy sem.

De ez nekerm nem jó, mert itt minden reggel ilyen pára és hideg van mostanában....:(
 
Biztos a sorsod akarta igy:) A reggeli para csodakra kepes lecsapodik akar a zart tankba is.De az is lehet csak a hideg.Nem lehet komolyabb baja.Bar nem ismerem a viragot hogy ha hengerenkenti befecskendezos vagy sem.

Befecskendező, szériában, úgy 96-97től volt motorokon, vagy még később:) Talán, ha 1-2 BMW-re felhajították korábban, de nem jellemző... Viragoból meg, ahogy tudom, egyáltalán nem volt injektoros... ha az lenne rajta, nem lenne gond a reggeli indulásával:)
 
Sziasztok!Motorokkal kapcsolatos problémák megoldásában ha tudok,szívesen segítek neten keresztül is.Zaklassatok nyugodtan.
 
Szia!

Egy bemutatkozásnak jobban örültünk volna így elsőre.
Remélem, ez volt a reklám utolsó helye. :D
 
ööö... én írtam anno bemutatkozást, akkor ez azt jelenti hogy ismerkedni akarok? hoppá! akkor ezt benéztem... :D
és ha ezt a Zuram megtudja! :D
 
Zőődék valamikor a 80-as évek elején próbálkoztak vele (GPZ1100DFI) de eléggé felsültek vele...


GéDé az még hajszárítóból meg elektromos fogkeféből volt összerakva az elektronikája az volt a csoda, hogy működött...
A mostani elektronyikák meg egyszer használatosak gyár megcsinálja elromlik eldobod programozni lehet, ha van mivel, de javítani....
 
Sziasztok!

Tud valaki Bp-en tükröst? Kéne tükröt vágatni a jobb tükrömbe, viszonylag gyorsan...

Légyszi írjatok privit, mert arról kapok e-mail értesítést...

Köszi szépen!
 
Ezt a képet a zuram küldi nektek... érdekességként. Mindkét lánckereket lecserélte, más más motorról. A bal oldalit a saját motorjáról szedte le és cserélte egy újra, míg a jobb oldalit egy ismerős GS 500-asáról, aki azzal hozta hozzá a motort, hogy feszítse már meg a láncot, mert ő már nem tudja jobban, de mégis laza...:eek::szédül::üss:
 

Csatolások

  • FĂŠnykĂŠp0123.jpg
    FĂŠnykĂŠp0123.jpg
    406.8 KB · Olvasás: 30
Ezt a képet a zuram küldi nektek... érdekességként. Mindkét lánckereket lecserélte, más más motorról. A bal oldalit a saját motorjáról szedte le és cserélte egy újra, míg a jobb oldalit egy ismerős GS 500-asáról, aki azzal hozta hozzá a motort, hogy feszítse már meg a láncot, mert ő már nem tudja jobban, de mégis laza...:eek::szédül::üss:

Hűb*zmeg...

Egy hasonló sztorit hallottam eddig, mikor a cimbora addig húzta a láncszett-cserét, amíg a végén elforgott a lánckerék a lánc alatt... persze az isten háta mögött valahol, úgyhogy az lett a megoldás, hogy megfordította... és utána úgy járt még vele egy darabig:eek: Mindezt egy GSXR1100-ason:heureka:
 
Hűb*zmeg...

Egy hasonló sztorit hallottam eddig, mikor a cimbora addig húzta a láncszett-cserét, amíg a végén elforgott a lánckerék a lánc alatt... persze az isten háta mögött valahol, úgyhogy az lett a megoldás, hogy megfordította... és utána úgy járt még vele egy darabig:eek: Mindezt egy GSXR1100-ason:heureka:

Bátor...:cool:
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére