És mi tart vissza attól (nem csak téged, bárkit is), hogy a motor lehetőségeihez képest, próbálkozva, a lehetséges állítható paraméterekkel játszva, a saját súlyodhoz, vezetési stílusodhoz, ízlésedhez állítsd, vagy állíttasd? Ha mást nem, legalább a rugóelőfeszítést, az minden motoron állítható, legalább hátul. És elvileg állítani is kellene, az lenne az alap futóműbeállítás, hogy rugóelőfeszítéssel beállítják az összeülést (hasznos rugóutat tulajdonképpen), aztán ahhoz lövik be a csillapítás(oka)t. Még könnyít is a dolgodon, ha csak rád kell szabni, nem vezeti más is a motorodat, vagy nem (vagy szinte sosem) viszel utast, mert egyszer belövöd, aztán soha többé hozzá se kell nyúlni.
Valamennyire még a villaszöggel is lehet játszani, mondjuk a teleszkópszárakat állítgatva, pár mm is sokat jelent néha. Ha meg kifogy az ember a lehetőségekből, végső esetben, lehet venni olyan rugóstagokat, amik mindenfele állítgathatók, lehet villarugót, villaolajat cserélni...