Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

... amúgy is úgy csináljátok, ahogy jobban esik, eszemben sincs kinyilatkoztatásokat tenni :) Csak eszembe jutott, hogy volt már itt olyan, aki leírta, hogy egyik pillanatról a másikra fogalma nem volt, mi történt vele a piros lámpánál megállásnál...
 
Amúgy, hogy a témához visszatérjünk én az első nagymocimmal a cb500-al maradéktalanul elégedett voltam/vagyok.
Az elején kockásan kanyarodtam ugyan, és nehéznek éreztem, de aztán ráéreztem a dolgokra.
A motor jó kezdőmotor, amennyiben az ember rájön a trükkjére. Ugyanis az a helyzet hogy az én motorom esetében állandóan úgy éreztem, hogy nem vehetem be annyival a kanyart mint a többiek. Rájöttem az okára is: eleve könnyű vagyok 55-60 kg közötti, de ez még hagyján, a motor súlyelosztásából és az én könnyűségemből adódóan nincs elég súly a hátsó keréken. (még akkor sem igazán ha sátrat is felkötök, meg a hátsó doboz is fullon van, hisz nem téglákat cipelek) A súly hiánya miatt rosszabb a tapadás ott, és a hátsókerék hajlamos "elúszni" kanyarokban. Persze engedelmeskedve a fizika törvényeinek szépen az út széle felé sodródik, és ha nem akarok elesni fékezni kell. Na ez kanyar közben elég bajos volt eleinte, aztán ráéreztem a megoldásra: apránként, finoman adagolt hátsófék kanyar közben. Ha hirtelen, vagy akár csak kicsit erősebben fékeznék az rontana a helyzeten, hisz előrevinné a motor súlypontját, viszont finom kis hátsó fékekkel, épp annyit tesz csak, hogy a hátsó rugózás lehelletnyit összébb megy, így gyakorolva nyomást a kerékre, és növelve a tapadást.
Egyszóval megkellett tanulnom fékezve kanyarodni, és akár még gyorsítani is kanyar közben, úgy hogy mindeközben hátsófékezek. Na a hátsóféket tuti sűrűbben kell majd cserélnem :D
Viszont vittem már utast is. Hát úgy egy álom volt menni. (Persze az utas is jól viselkedett) de a lényeg, hogy cseppet sem csúszkált ki a segge, nem akart elmászni, meg semmi ilyesmi. Furcsa is volt, úgy éreztem mintha túlóvatoskodnám a dolgot, pedig csak a szokásos rákészülés volt bennem a hátsó fékezésre, amire viszont akkor nem volt szükség.
Szóval kezesbárány a CB500-ha megtanulod a trükkjét, bátyus aki gs500 fan, még azt is mondta miután ő vezette, és én ültem hátul hogy jobban fordul mint az ő gs-e... Ezt szerintem az ominózus súlyponti dolok miatt is érezhette, de akár amúgy is lehet benne valami.

Hozzáteszem, tervezem új kerék vételét, mert az előző eléggé megkopott a szezon végére, és hátha ez is segít kicsit a tapadáson.

Basszus, eszembe sem jutott, hogy az én súlyom is tényező a kanyarban meg a motorozásnál és lehet, hogy dolgok azért nem mennek úgy, mint ahogy a fiúk elmondják, mert ők 30 kilóval nehezebbek?
Ehh, köszi!
 
Basszus, eszembe sem jutott, hogy az én súlyom is tényező a kanyarban meg a motorozásnál és lehet, hogy dolgok azért nem mennek úgy, mint ahogy a fiúk elmondják, mert ők 30 kilóval nehezebbek?
Ehh, köszi!
na, hát ezek azok a problémák, amik nálam nem jelentkeznek... :gurul: Én anno csonttá-bőrré fogyva is nehezebb voltam, mint Ti meghízva vagytok:gurul::gurul:
 
Szerintem azzal növelné az esélyeit egy alapos motorral takarózásra ha erőn felül üresben gurulva próbána egyensúlyozni a 1 km/h-val sem haladó motoron, merthogy ilyenkor már elég egy apró kihagyás, rossz mozdulat, és máris aládbicsaklott a motor (tudom tudom, olyan ügyesek vagytok hogy ilyesmi nem történik meg, mert akkor inkább leteszitek a lábatok.). Ugyanígy, természetesen az, hogy nem üresben gurulva érkezünk a lámpához nem azt jelenti hogy nem vesszük figyelembe a féktávot, az útminőséget, az időjárási körülményeket, és azt, hogy a tervezettnél hamarabb is lehet h meg kell állnunk. Szerintem amúgy abban is bőven van kockázat hogy üresben gurulgatsz az úton, mert pl nem tudsz hirtelen gázt adva elkerülni egy oldalról belédszáguldani akaró idiótát... csak hogy vvalami radikálisat mondjak, hátha beleköt valaki.
(plussz: útfelgyűrődés? - mert üresben araszolva, gyök kettővel nem veszéleyes dolog... hát persze...
olajfolt? - nem kanyarról beszélünk haolyan erővel kéne fékezni hogy egyenesben is eltanyálj egy olajfolton akkor ott még te sem gyök kettővel gurulgatnál....)
Viszont ezt nem értem. Én a motor egyensúlyi pontjával játszok, nincsen abban semmi erölködés, csak szórakozás max.
 
Basszus, eszembe sem jutott, hogy az én súlyom is tényező a kanyarban meg a motorozásnál és lehet, hogy dolgok azért nem mennek úgy, mint ahogy a fiúk elmondják, mert ők 30 kilóval nehezebbek?
Ehh, köszi!
Ne remenykedj!Rossi peldaul ugy 70 kilo Pedrosa meg 65 es a többiek is lyen sulyba vannak.Csak azok vannak nagyobb sulyban akik terepen motoroznak.
 
Viszont ezt nem értem. Én a motor egyensúlyi pontjával játszok, nincsen abban semmi erölködés, csak szórakozás max.
Probald meg nehezebb motorral.Na meg beszeltünk rola hogy nem minden motor egyforma.:DAzert neha neked se sikerül az egyensulyozas valami remlik nekem:D
 
Probald meg nehezebb motorral.Na meg beszeltünk rola hogy nem minden motor egyforma.:DAzert neha neked se sikerül az egyensulyozas valami remlik nekem:D
na, én meg utálom is :) Minek küzdeni a billegni készülő motorral, ha egyszerűen elkerülhető????? Kis gáz és a végén egy határozott fékezés, egyszerű és könnyű megoldás és még profi benyomást is kelt, nem csinál az ember béna bohócot magából, hogy hajladozik meg kormányoz az imbolygó motoron :D
 
Utoljára módosítva:
na, én meg utálom is :) Minek küzdeni a billegni készülő motorral, ha egyszerűen elkerülhető????? Kis gáz és a végén egy határozott fékezés, egyszerű és könnyű megoldás és még és profi benyomást is kelt, nem csinál az ember béna bohócot magából, hogy hajladozik meg kormányoz az imbolygó motoron :D

Én egyetértek veled :gurul:
 
Ne remenykedj!Rossi peldaul ugy 70 kilo Pedrosa meg 65 es a többiek is lyen sulyba vannak.Csak azok vannak nagyobb sulyban akik terepen motoroznak.
Nem azt mondtam, hogy kisebb súllyal lehetetlen, hanem azt, hogy ami x pasinál működik és elmagyarázza és haját tépi, hogy mit nem értek ezen, azt lehet, hogy nekem egy picit máshogy kell csinálnom. Ahogy PC is írta.
 
Nem azt mondtam, hogy kisebb súllyal lehetetlen, hanem azt, hogy ami x pasinál működik és elmagyarázza és haját tépi, hogy mit nem értek ezen, azt lehet, hogy nekem egy picit máshogy kell csinálnom. Ahogy PC is írta.
Ezért jó a Veled egy súlyú pasi :D
 
Ne remenykedj!Rossi peldaul ugy 70 kilo Pedrosa meg 65 es a többiek is lyen sulyba vannak.Csak azok vannak nagyobb sulyban akik terepen motoroznak.

Én is 65 kiló vagyok. Mondjuk nem is vagyok motoros szaktekintély :D
Viszont vicces volt 105 kilós (nálam vagy fél fejjel magasabb) havert vinni a hátsó ülésen :D
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére