Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

És csak idomos jöhet szóba? Én nem mennék amúgy ilyen CBF600 szint felé, elsőre. Nagyon nem mindegy, hogy amikor odacsavarod a gázt hány lovat mozgatsz. De biztos csak az én hülyeségem :D De azért bírom, amikor a pasik győzködik a csajokat, hogy vegyél 60-ast egyből, mert kinövöd a kisebbet hamar :D
 
És csak idomos jöhet szóba? Én nem mennék amúgy ilyen CBF600 szint felé, elsőre. Nagyon nem mindegy, hogy amikor odacsavarod a gázt hány lovat mozgatsz. De biztos csak az én hülyeségem :D De azért bírom, amikor a pasik győzködik a csajokat, hogy vegyél 60-ast egyből, mert kinövöd a kisebbet hamar :D
nem győzködött ..rá biztam :D elvileg nem használom ki azt a 100le-t. és hegynek fel hegynek le kanyargos utakon elvileg jóó...ha még se...:D olyan ne legyen :D
 
Én vehettem volna bármilyen drága új BMW-t is, de gyakorlónak inkább egy egyszerűbb motor jobb, ami tényleg idom nélküli, nem túl erős, de nem is túl gyenge. Idővel, jó néhány ezer km után legalább teljes mértékben rájöhetsz, hogy Neked nagyobb kell / magasabb kell / könnyebb kell / erősebb kell stb. Én is tudom most már, hogy talán a CBF-fel jóban leszek, pedig az elején nagyon undorodtam az idomoktól, de a Diversionön kifejezetten megszerettem.
 
Futott km:22 000 km
Kivitel:Túra- sport
Szállítható szem. száma:2 fő
Szín:Ezüst
Saját tömeg:207 kg
Össztömeg:397 kg
Motor adatok
Üzemanyag:Benzin
Hengerűrtartalom:600 cm³
Teljesítmény:72 kW, 98 LE
Munkaütem:4
Hengerek száma:4
Henger-elrendezés:Soros
Szelepek száma:4/henger
Keverékképzés:Injektor
Hűtés:Lég
Hajtás:Lánc
Sebességváltó fajtája:Szekvenciális (6 fokozatú) sebességváltó


Jólvan, megtanáltam :D
A motor nem léghűtéses, ez elég egyértelmű. Az pedig vicc, hogy a 10 éve motorba 22000 km úgy hogy munkábajáráshoz használja. A párom is arra használta, Piliscsaba-Bp viszonylat, ez napi 80 km oda vissza. Így ment neki bele évente 10000 km. Nem akarlak bántani, de ha valaki ennyire nem igényes vagy nincs tsiztába a motorjával az...
 
nem győzködött ..rá biztam :D elvileg nem használom ki azt a 100le-t. és hegynek fel hegynek le kanyargos utakon elvileg jóó...ha még se...:D olyan ne legyen :D
Nekünk több ezer méter magasan is felmentek a gépek, pedig nem olyan erősek. Sehol nem volt velük gond.
 
nem győzködött ..rá biztam :D elvileg nem használom ki azt a 100le-t. és hegynek fel hegynek le kanyargos utakon elvileg jóó...ha még se...:D olyan ne legyen :D
Hát, ha szeretsz váltogatni. Az a nem mindegy, hogy azt a 100 lóerőt hogy adja le a motor. Ezt pörgetni kell, nagyon is, hogy menjen. Hegynek fel, hegynek le én egy nyomatékos, könnyű motort vennék. De asszem befogom, mert a végén még megharagszol, azt meg nem szeretném ;)
 
Jólvan, megtanáltam :D
A motor nem léghűtéses, ez elég egyértelmű. Az pedig vicc, hogy a 10 éve motorba 22000 km úgy hogy munkábajáráshoz használja. A párom is arra használta, Piliscsaba-Bp viszonylat, ez napi 80 km oda vissza. Így ment neki bele évente 10000 km. Nem akarlak bántani, de ha valaki ennyire nem igényes vagy nincs tsiztába a motorjával az...
vhol nekem is el kell kezdeni... én úgy gondolom...ha éppen ezzel..akkor ezzel utána lesz lehetőségem még módosítani a dolgot...vagy nem..de olyan ne legyen.....én nem olyan családba nőttem fel ahol voltak motorok. páromnak van...4 éve utasként gurulok vele én is. nagyon megtetszett a dolog....és szeretném elsajátítatni ezt a dolgot..az adott körülményeken belül. régóta nézegetjuk már a motorokat..párat ráülve ki is probáltam. hát lesz ami lesz. köszönöm szépen a véleményeket.
 
vhol nekem is el kell kezdeni... én úgy gondolom...ha éppen ezzel..akkor ezzel utána lesz lehetőségem még módosítani a dolgot...vagy nem..de olyan ne legyen.....én nem olyan családba nőttem fel ahol voltak motorok. páromnak van...4 éve utasként gurulok vele én is. nagyon megtetszett a dolog....és szeretném elsajátítatni ezt a dolgot..az adott körülményeken belül. régóta nézegetjuk már a motorokat..párat ráülve ki is probáltam. hát lesz ami lesz. köszönöm szépen a véleményeket.
Azért ha megveszitek, kicsit nyaljatok már be az eredetiségvizsgánál, hogy nézzék már meg az előző vizsgán a km óra állást... Nekünk is a GTS-nél Szőrmók sejtette, hogy a '94-es motorban nem 28 ezer van. Előző fényképnél (nyári) 47 e volt a km órában. Az eladó "elfelejtette" említeni, hogy km óra csere volt... Próbált hülyének nézni, de annyira nem jött össze :D De így is simán megérte a pénzét a gép szerencsére :)
 
Hát, ha szeretsz váltogatni. Az a nem mindegy, hogy azt a 100 lóerőt hogy adja le a motor. Ezt pörgetni kell, nagyon is, hogy menjen. Hegynek fel, hegynek le én egy nyomatékos, könnyű motort vennék. De asszem befogom, mert a végén még megharagszol, azt meg nem szeretném ;)
dehogy haragszok..én kérdeztem a véleményeteket. és mindenkinek meg van a saját maga véleménye :D nem vagyunk egyformák.
 
Azért ha megveszitek, kicsit nyaljatok már be az eredetiségvizsgánál, hogy nézzék már meg az előző vizsgán a km óra állást... Nekünk is a GTS-nél Szőrmók sejtette, hogy a '94-es motorban nem 28 ezer van. Előző fényképnél (nyári) 47 e volt a km órában. Az eladó "elfelejtette" említeni, hogy km óra csere volt... Próbált hülyének nézni, de annyira nem jött össze :D De így is simán megérte a pénzét a gép szerencsére :)
köszönöm szépen a jótanácsot.
 
Óédesjóistenem...

Nem lesz azzal a 600-as Fazerrel az égadta világon semmi gond. Kicsit ésszel fog kelleni használni az elején, amíg belejössz, de nem hiszem, hogy különösebb gondod lenne majd vele. Nem nagydarab, aránylag könnyű, igaz, hogy jobban érződik rajta a sportmotoros örökség, mint az elődmodellen, és tényleg feljebb jön rajta a lórúgás, de amíg tanulod, addig úgyse fogsz nyélgázas gyorsításokkal kísérletezni. De ott a párod, úgyis elmondja, ami kell:)
A hegyre fel-hegyről le-ről meg csak annyit, hogy egy cimborám ugyanilyen vassal jött velünk egyszer a Grossglocknerre, meg a többi látványútra a környéken, 2 személlyel, és nem volt vele gondja, elment mindenhol. Kigyorsításoknál maradt le egy keveset, mert valóban feljebb jött meg neki a nyomaték, mint a többi motornak, de semmi vállalhatatlan nem volt benne, nem kellett rá várni :)
 
És csak idomos jöhet szóba? Én nem mennék amúgy ilyen CBF600 szint felé, elsőre. Nagyon nem mindegy, hogy amikor odacsavarod a gázt hány lovat mozgatsz. De biztos csak az én hülyeségem :D De azért bírom, amikor a pasik győzködik a csajokat, hogy vegyél 60-ast egyből, mert kinövöd a kisebbet hamar :D

Na, egyrészt az FZ6S maximum félidomos, az is egyenes kománnyal. Másrészt, mennyi a különbség az FZ6 meg a CBF600 között? Az egyikben áthangolt R6 blokk van, a másikban meg áthangolt CBR600, mindkettő hasonló teljesítményű és karakterisztikájú sor4...
 
Hasonló dolgot akartam írni, csak mire idekecmeregtem Bq leírta.
Nem hinném, hogy egy 600-as motor 100 lóerejétől annyira hasra kellene esni vagy meg kéne tőle ijedni. Az a jó sok ló gondolom 12000 fordulat környékén van jelen, viszont sem addig, sem utána nincs kezet rángató nyomaték. Az 1250es Bandit 98 lovas, ami kapásból kevesebb, de van hozzá ugyan annyi nyomaték majdnem alapjárattól. Azon, ha egy kicsit máshogy húzod a gáz, lehet taknyolni vagy meglepődni.
Egyszer volt szerencsém egy Yamaha évadnyitó túrán részt vennem 2 személlyel. A 600as Fazer a 100 lovával nincs egy ligában a 98 lovas Bandittal.
Őszintén megvallva én amikor a Banditomat vettem, rettegtem, hogy ott fogok zakózni a szalon előtt, rajtam fog röhögni mindenki. Előző motorjaimhoz igencsak rádupláztam és jó pár évet kihagytam. Aztán láss csodát, finom gázzal gyönyörűen, simán ment. A gáz, mintha egy potméter lenne a kezedben. Akár azt is megkockáztatom, hogy kezdő motornak is ajánlanám, csak a súlya az nem kevés.
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Nem tudom, én mindig azt hallgatom Szőrmóktól, hogy kevés köbcentinél nem jót jelent a túl sok LE, mert hipp-hopp kilehelheti a lelkét is a gép. Ebből nem tudom mennyi igaz viszont, de valamennyire ráhagyatkozok, mert jobban ért műszakilag a kétkerekűekhez, mint én.
 
Ez minden motornál így van. Nem motorkerékpárra, hanem mint alkatrész, a motorra gondolok. A kis köbcentis motor, hogy le tudja adni a kívánt teljesítményt, sokkal magasabb fordulatszámon kell, hogy működjön. Több a kopás, sőt van, hogy a fogyasztás is. Volt régen egy ezres Szuzuki autóm az ugyan annyit evett mint az ezerhármas, mert állandóan nyomni kellett, hogy menjen.
 
Utoljára módosítva a moderátor által:
Na, egyrészt az FZ6S maximum félidomos, az is egyenes kománnyal. Másrészt, mennyi a különbség az FZ6 meg a CBF600 között? Az egyikben áthangolt R6 blokk van, a másikban meg áthangolt CBR600, mindkettő hasonló teljesítményű és karakterisztikájú sor4...
20 lóerő minimum. A CBF-nek meg eléggé lent van a súlypontja, így alacsony termetűeknek előnyösebb terelgetni. Csak példának írtam, hogy annak a teljesítménye is bőven sok. Amúgy meg simán fel lehet menni a Glocknerre még egy 125-ös Duke-al is, sőt talán még nagyobb is a fun faktor :D
 
Nem tudom, én mindig azt hallgatom Szőrmóktól, hogy kevés köbcentinél nem jót jelent a túl sok LE, mert hipp-hopp kilehelheti a lelkét is a gép. Ebből nem tudom mennyi igaz viszont, de valamennyire ráhagyatkozok, mert jobban ért műszakilag a kétkerekűekhez, mint én.

De a 600 köbcentiből 100Le egyrészt már régóta nem rendkívüli, másrészt a 600 köbcenti annyira már nem kevés, harmadrészt, nem kihegyezett sportmotorokról beszélünk. R6, CBR, amikben ugyanezekből a blokkokból kivasaltak 120-130Le-t, na, ott már lehetnek gondok, de ott is inkább pályahasználatnál, amikor a végletekig ki is van használva a teljesítmény, meg a futómű is.
 
20 lóerő minimum. A CBF-nek meg eléggé lent van a súlypontja, így alacsony termetűeknek előnyösebb terelgetni. Csak példának írtam, hogy annak a teljesítménye is bőven sok. Amúgy meg simán fel lehet menni a Glocknerre még egy 125-ös Duke-al is, sőt talán még nagyobb is a fun faktor :D
Oh, Stelvionál láttam egy rakás kis veterán 50 ccm-s gépet! Mind felment! :D De úgy láttam lefele azért könnyebb volt nekik :D
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére