Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Milyen motort vegyek elsőnek?

Ez minden motornál így van. Nem motorkerékpárra, hanem mint alkatrész, a motorrra gondolok. A kis köbcentis motor, hogy le tudja adni a kívánt teljesítményt, sokkal magasabb fordulatszámon kell, hogy működjön. Több a kopás, sőt van, hogy a fogyasztás is. Volt régen egy ezres Szuzuki autóm az ugyan annyit evett mint az ezrhármas, mert állandóan nyomni kellett, hogy menjen.
Ez így van. Az én 250-esem is laza egy literrel többet eszik a 600-as tesnál. Bár mondjuk idén az első kör 4 liter lett és marhára nem értem, mert legalább fél literrel többnek kéne lenni :D Lehet hogy ha felülnék a 600-asra, nem lenne érzetre annyival erősebb mint most gondolom. Azt meg én is írtam, hogy nyomatékból sokkal jobb megoldani ezeket a hegyi túrákat mint pörgős lóerőkből.
 
Jut eszembe. Hétvégén ment előttem aztán meg mögöttem egy srác egy kis Duke-al. Amikor álltak a párommal a lámpa előtt (neki ugye WR250X-e van) akkor olyan egyfromának tűnt, szóval 200-asnak gyanítom. És olyan kis formás, meg kezesnek tűnt. Komolyan elgondolkodtam, hogy ha nyernék a lottón, akkor 400-as herceget vagy a CB500-at vegyem :cool: De mivel nem lottózok, marad a Zümi még sokáig :love:
 
Pont ezért írtam a 3-4. fokozatban való gurulást,ezekben nincs akkora hatása a motorféknek.Persze nem ha magasabb fordulatszámból vágod vissza a motorod ezekbe a sebességi fokozatokba,akkor természetes,hogy szinte blokkol.Ez motortípusonként változó,hogy melyik mekkora fordulaton vesz a visszaváltást zökkenőmentesen és finoman,ehhez ismerned kell a motorod járását.

Én meg azért mondom, hogy nem tudok 4.-ben motorfékezni városban, mert óra szerint már ahhoz is gyorshajtanom kell (valójában persze pont jó), hogy egyáltalán fölválthassak bele, és tudja tartani a sebességet gyanús hanghatások nélkül.

Meg, mint azt említém, nem is hatékony motorfékezni, főleg nem így. Megnyugtatlak, általában karbissal se :D

...hogy mi? Van még 3 oldal?:eek:
 
Én meg azért mondom, hogy nem tudok 4.-ben motorfékezni városban, mert óra szerint már ahhoz is gyorshajtanom kell (valójában persze pont jó), hogy egyáltalán fölválthassak bele, és tudja tartani a sebességet gyanús hanghatások nélkül.

Meg, mint azt említém, nem is hatékony motorfékezni, főleg nem így. Megnyugtatlak, általában karbissal se :D

...hogy mi? Van még 3 oldal?:eek:
Itt most nem arról volt szó eredetileg,hogy minél gyorsabban és hatékonyabban fékezzük le a motorunkat,hanem hogy előre látva észleljük a piros jelzést,és kényelmesen elgurulunk addig.
 
dehogy haragszok..én kérdeztem a véleményeteket. és mindenkinek meg van a saját maga véleménye :D nem vagyunk egyformák.

Én megnézném a helyetekben Ezt is... ABS jól jöhet, évjárat stimmel, km nem sok benne, egy telefont megér, hogy mégis mennyiért adhatják. Meg, ha az FZ6 belefér, akkor futnék egy kört GSR600-akkal is...
 
Én megnézném a helyetekben Ezt is... ABS jól jöhet, évjárat stimmel, km nem sok benne, egy telefont megér, hogy mégis mennyiért adhatják. Meg, ha az FZ6 belefér, akkor futnék egy kört GSR600-akkal is...
Érdekes ez az ár nélkül. Lehet valami hiteles cucc volt? Én mondjuk rá szavaznék, de biztosan elfogult vagyok :D
 
Jut eszembe. Hétvégén ment előttem aztán meg mögöttem egy srác egy kis Duke-al. Amikor álltak a párommal a lámpa előtt (neki ugye WR250X-e van) akkor olyan egyfromának tűnt, szóval 200-asnak gyanítom. És olyan kis formás, meg kezesnek tűnt. Komolyan elgondolkodtam, hogy ha nyernék a lottón, akkor 400-as herceget vagy a CB500-at vegyem :cool: De mivel nem lottózok, marad a Zümi még sokáig :love:
Duke-ba én is meglehetősen szerelmes vagyok, de lebeszéltek róla, hogy túl erős. Kicsit elbambul az ember a pirosnál, zöldnél erősebben húzza a gázt, aztán hoppá, már keréken is van. Majd ha már több lesz a tapasztalat, újragondolom:)
 
Duke-ba én is meglehetősen szerelmes vagyok, de lebeszéltek róla, hogy túl erős. Kicsit elbambul az ember a pirosnál, zöldnél erősebben húzza a gázt, aztán hoppá, már keréken is van. Majd ha már több lesz a tapasztalat, újragondolom:)
Én nem a 690-esre sőt nem is az 1200-es Superdukera gondoltam, hanem a kishercegre. A 125/200/390-es kombóból a legnagyobbra. A 690-esről le se érne a lábam. Amúgy simán bevállalnám :D Izé, ha meglenne a korlátlan jogsim. Mondjuk, ha magasabb lennék, akkor simán arra mentem volna annó és meglenne. No de minek filozofálgatni ezen.
 
Duke-ba én is meglehetősen szerelmes vagyok, de lebeszéltek róla, hogy túl erős. Kicsit elbambul az ember a pirosnál, zöldnél erősebben húzza a gázt, aztán hoppá, már keréken is van. Majd ha már több lesz a tapasztalat, újragondolom:)

Át kell áttételezni, és rögtön nincs vele gond :) Hátra kisebb, előre nagyobb, és ha akarod, se jön többet kerékre :D
 
Érdekes ez az ár nélkül. Lehet valami hiteles cucc volt? Én mondjuk rá szavaznék, de biztosan elfogult vagyok :D

Kereskedés... az összes hirdetésüket, amit láttam eddig, ár nélkül tették fel. Gondolom, részben, mert valamennyire képlékeny, részben, mert így legalább érdeklődni felhívják őket. Magánhirdetőnél is előfordul persze, hogy nem ad meg irányárat valamiért, szíve joga, de ebből következtetéseket levonni... pont akkora marhaság, már megbocsáss, mint bármilyen háttérinfó nélkül pusztán a megadott óraállás alapján rásütni egy 10 éves motorra, hogy az biztos többet futott, meg egy elütött/rosszul megadott "léghűtéses" miatt igénytelennek bélyegezni az eladót....

Apropó óraállás, ezét a CBF-ét megnézted? 18609, és ugyanúgy 10 éves, mint a missm-féle FZ6S... :D Szóval akkor most mi is van? 10 éves Hondánál reális és elfogadható 19ezer, és biztos nem tekert, 10 éves Yamahánál meg a 22 tuti, hogy mókolt, és biztos nem annyi van benne? :D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Kereskedés... az összes hirdetésüket, amit láttam eddig, ár nélkül tették fel. Gondolom, részben, mert valamennyire képlékeny, részben, mert így legalább érdeklődni felhívják őket. Magánhirdetőnél is előfordul persze, hogy nem ad meg irányárat valamiért, szíve joga, de ebből következtetéseket levonni... pont akkora marhaság, már megbocsáss, mint bármilyen háttérinfó nélkül pusztán a megadott óraállás alapján rásütni egy 10 éves motorra, hogy az biztos többet futott, meg egy elütött/rosszul megadott "léghűtéses" miatt igénytelennek bélyegezni az eladót....

Apropó óraállás, ezét a CBF-ét megnézted? 18609, és ugyanúgy 10 éves, mint a missm-féle FZ6S... :D Szóval akkor most mi is van? 10 éves Hondánál reális és elfogadható 19ezer, és biztos nem tekert, 10 éves Yamahánál meg a 22 tuti, hogy mókolt, és biztos nem annyi van benne? :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Irta az emberke hogy csak munkaba jarasra hasznalja. Szormoknak itt van egy kopesre a munkahelye, megis ezrek mennek bele evente ez miatt. Na a pasi 6 ev munkabajaras alatt is csak 22 e-ig jutott?
 
Irta az emberke hogy csak munkaba jarasra hasznalja. Szormoknak itt van egy kopesre a munkahelye, megis ezrek mennek bele evente ez miatt. Na a pasi 6 ev munkabajaras alatt is csak 22 e-ig jutott?

Miért, lehet, hogy csak hetente egyszer ment vele munkába, az is bejárás... mellette meg tömegközlekedett, heti 4-szer autóval ment, vagy biciklivel, vagy gyalog, nem lehet tudni. Amit belinkeltem, arról még ennyi infó sincs, csak a km-állás.

Tehát, látatlanban, a tényleges állapotot, körülményeket nem ismerve, csak a szöveg és az adatok alapján, mennyivel is logikusabb az egyiket elhinni, a másikat meg nem?
 
Insta360 karácsonyi akció

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére