Nem csaptak ossze, az lenne a legnagyobb hulyeseg, ahogy szerintem autonal is az......Amúgy a motornál is összecsapták már a rutint meg a forgalmat gyakorlatnak és egybe kell vizsgázni, vagy az csak a kocsinál van?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: Előfordulhat, hogy ez a funkció egyes böngészőkben nem érhető el.
Nem csaptak ossze, az lenne a legnagyobb hulyeseg, ahogy szerintem autonal is az......Amúgy a motornál is összecsapták már a rutint meg a forgalmat gyakorlatnak és egybe kell vizsgázni, vagy az csak a kocsinál van?
úgy úgy, ezzel kb az oktatón kívül mindenkivel kicsesztek.Nem csaptak ossze, az lenne a legnagyobb hulyeseg, ahogy szerintem autonal is az......
azért ennek van némi értelme ám. szerintem. autóval se lenne baj, ha így menne.
Ja... annyi értelme mindenképpen van, hogy egy full kezdőnek, aki életében akkor vezet először biciklinél komolyabb kétkerekűt, jobb egy kisebb-gyengébben megtanulni legalább az elindulást-megállást-megfordulást. Abból a szempontból viszont szerintem nem sok, hogy "ismerjen meg többfajtát", és ilyen szempontból autókkal se látnám több értelmét. Mert, az elsőnek írt helyzettől eltekintve, egy full kezdőt inkább csak összezavar a különböző gépek különböző kezelése, mint hogy "szélesítené a látókörét"... Az majd megjön később a km-ekkel. (Autóknál már csak azért se sok értelmét látom, mert az átlag oktatóautók között menettulajdonságokban-teljesítményben még kevesebb különbség van, mint az A1-A2-A kategóriára alkalmas motorok között.)
mellesleg a saját motorodat-autódat is újra kell tanulni, ha csak egyetlen oktatóautóhoz szoksz hozzá.
Azt akár egy fékbetét-csere után is, adott esetben...
Igazából, ha elveket, szabályszerűségeket tanulna (tanítanának) meg az ember(nek), nem lenne gond. Nem azt, hogy "nézd, ha 5 centire felemeled a lábad, pont elkezd fogni a kuplung", hanem, hogy "finoman elkezded felengedni, és amikor érzed, hogy mozdulna, hallod, hogy esik le a fordulatszám, na akkor kezd fogni", és hasonlók. Innentől kezdve, nagyjából tökmindegy, mibe/mire ülsz, mert nem azt tanultad meg, hogy azt az egy járművet hogy kezeld, hanem, hogy hogy kell járművet kezelni.
Azt hittem, hogy egyben van, de nem! Ugyanúgy kell vizsgázni rutinból is! Nekem is meglepő volt, nem tudom milyen lehetett akkor az amikor egybe volt?Amúgy a motornál is összecsapták már a rutint meg a forgalmat gyakorlatnak és egybe kell vizsgázni, vagy az csak a kocsinál van?
Nekem az azért durva, hogy minden órán másik motorral kell gyakorolnod. Nem lett volna csoda, ha a másik motorral is lefulladsz.
Én még a tesztmotorokkal is le szoktam, és az még csak a legkisebb bénázás, amikor egyik motorról a másikra ülsz, vagy egy tök ismeretlen motort vezetsz.
(Mondjuk anno, amikor vizsgáztam, tök másik motort kaptam a vizsgára, mint amivel gyakoroltam, mert az beszart épp akkor. azért sikerült a vizsga így is szerencsére.)
Engem kb 2 héttel ezelőtt hétvégén elvitt a párom egy elhagyatott terepre, amit kimondottan ilyen-olyan járművekkel való gyakorlásra használ mindenki. Meglepetés volt, nem tudtam mire készül. Leszálltunk a motorról és közölte, hogy azért jöttünk ide, mert itt tudom gyakorolni a motorozást. Elmondta az alapokat, hogy mi micsoda, mire való, hogyan használjuk. Aztán a kisebb oktatás után 1-esbe rakhattam és finoman felengedett kuplung karral gurulhattam kicsit a pályán hatalmas élmény volt!
Amikor középsztenderre kellett rakni a kis cb500-ast azt hittem beszarok, olyan súlya volt de azt mondta, hogy nyugi...oktatáson ettől csak nehezebbek lesznek XD
hát nem tudom, te hogy vagy vele, én csak gyakorlatban tudok megtanulni dolgokat. úgyhogy hiába mondanák, ha nem tapasztalom meg, hogy másiknál másmilyen, hiába tudom elméletben, cseszhetem.
a családban a két autó közül csak az egyiket használom sűrűn, a másikat ritkán - eléggé balfasz módon bánok vele olyankor.
Vagy egy csizmacsere, ugyebár...Azt akár egy fékbetét-csere után is, adott esetben...
.
Vagy egy csizmacsere, ugyebár...