Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Lehet, de akkor nem teheted korlátlanra. Az csak A2-re jó.

„A2” kategória
Oldalkocsi nélküli motorkerékpár, amelynek hengerűrtartalma legalább 395 cm3, a motor teljesítménye legalább 20 kW, de nem több 35 kW-nál, a motorkerékpár teljesítmény/tömeg aránya nem haladja meg a 0,2 kW/kg-ot. Amennyiben a motorkerékpár elektromos motorral van felszerelve, annak teljesítmény/tömeg aránya legalább 0,15 kW/kg.

„A” kategória
2018. december 31-éig: „A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal és legalább 40 kW motorteljesítménnyel.

Aha.. hát akkor még nem tudom, h oldom meg :) meg korlátlant szeretnék egyből letenni, mert a párom is úgy járt, h megcsinálta az A2-őt aztán meg fizethetett be megint egy sulit, h meglegyen a korlátlanja.
 
Helló! :D
Én teljes mértékben megértelek, (bár mostmár jobb, de) hasonló fizum volt, sőt volt hogy rosszabb mikor motoros pályafutásomat kezdtem.
Lényeg a lényeg, hogy én úgy kezdtem hogy kaptam ajándékba egy robogót (Ehhez ugye elég az akkor már meglévő b jogsi) , a mellé szép lassan beszereztem a védőfelszereléseket apránként. Utána (3 évvel később) jó pár hónap alatt apránként összekapartam a jogsira valót, majd az őszi vizsgázást követően nadrágszíj megszorítós tél következett de összeszedtem egy olcsóbb használt motorra valót, az átiratás költségeinél már az éhhalál fenyegetett de túl voltam rajta :bang:
Ezt követte a felismerés hogy olcsó motornak híg a leve, és az első év, majd az első tél szerelős év volt, hogy helyre hozzuk a hibákat, így akkortájt is kenyéren és vízen éltem.
Mára már van egy IMÁDOTT CB500-am: Pegazus akivel 4 éve szelem az utakat, megtettünk több tízezer kilométert és bár rengeteg mindent kellett megcsináltatni rajta, sokat nélkülöztem az elején miatta, egy pillanatot sem bántam meg. Mert Motoros lettem, és CSAM-os is :csam:

Ha egy tizest félreraksz havonta már egy év alatt összeszedted a jogsid árát, a többi meg meglesz csak akarni kell, és a gyűjtögetés fogyókúrának sem rossz, tapasztalatból mondom ;)

Nah igen :) Páromnak is mikor megismertem egy CB500-a volt, azóta vett egy másikat egy CBF500-at, a CB-vel neki is nagyon sok gondja volt, állandóan szerelgette, még most is lehetne mit, de az ráérős, meg attól még jön-megy tesz a dolgát. Úgyh mostanság F-ezünk, azzal megyünk mindenhova, de néha megmozgatja kicsit a kis tesót is.
Szóval akkor ilyen fizuból erre számítsak, h csak nyögve nyelve fog összejönni... kb 35-öm már van a malacperselyben, amiről a párom nem tud XD Meg majd szülinapomon előadom a családnak, h ez az új kívánság, hátha bele adnak egy kicsit. Bár anyám és a nagyim nagyon nem fog neki örülni, pedig anya is motorozott egy időben, apa miatt csinálta meg anno ő is rá a jogsit, h egy családként el tudjunk menni gurulni.
 
Mikor én elkezdtem motorozni, nagyon szarul mentek a dolgaim. Annyi pénzem volt, hogy megvettem egy 125-ös MZ-t. Na jó,ez 15 éve volt. :)
A jogsira már nem maradt,úgyhogy egy évig csak a B-jogsim volt, (meg óriási szerencsém,hogy nem futottam össze a közeggel) De semmi nem érdekelt,csak, hogy motorozhassak! Ezt csak azért írtam le,hogy ha igazán motorozni akar az ember lánya, akkor mindent megtesz érte. Egyébként pedig úgy látom, te jobban keresel mint én! :D Gyógyped.asszisztensként nem viszek haza 150-et..... De ez nem tart vissza semmitől! :D
 
Utoljára módosítva:
Mikor én elkezdtem motorozni, nagyon szarul mentek a dolgaim. Annyi pénzem volt, hogy megvettem egy 125-ös MZ-t. Na jó,ez 15 éve volt. :)
A jogsira már nem maradt,úgyhogy egy évig csak a B-jogsim volt, (meg óriási szerencsém,hogy nem futottam össze a közeggel) De semmi nem érdekelt,csak, hogy motorozhassak! Ezt csak azért írtam le,hogy ha igazán motorozni akar az ember lánya, akkor mindent megtesz érte. Egyébként pedig úgy látom, te jobban keresel mint én! :D Gyógyped.asszisztensként nem viszek haza 150-et..... De ez nem tart vissza semmitől! :D

Ahogy én is látom, csak a kezdet nehéz, onnantól ha már van alattad néhány paci és megvan a papír is, már könnyebb, mert parkolást nem kell rá fizetni, a kötelező is olcsóbb mint kocsira, csak tankolni kell, meg néha szerelgetni, talán inkább a javítási költségek lehetnek komolyabbak én úgy látom.
És váltani, hogy tanultál meg vele, ha addig még nem volt papírod róla ?
 
Szerintem a valtas az egyik legegyszerubb dolog, inkabb csak gyakorolni kell, hogy szokjad melyik vegtagod mire is valo, es ne keverd ossze oket :)
 
Ahogy én is látom, csak a kezdet nehéz, onnantól ha már van alattad néhány paci és megvan a papír is, már könnyebb, mert parkolást nem kell rá fizetni, a kötelező is olcsóbb mint kocsira, csak tankolni kell, meg néha szerelgetni, talán inkább a javítási költségek lehetnek komolyabbak én úgy látom.
És váltani, hogy tanultál meg vele, ha addig még nem volt papírod róla ?
Szerintem ne gondolkodj azon,hogy hogyan kell váltani! A párod megmutatja,te meg motorozz!
Nem papírral megy.....benzinnel! :D
De te csak vizsgázz le előbb! Nem kell olyan hülyének lenni, mint én voltam!
 
„A” kategória
2018. december 31-éig: „A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal és legalább 40 kW motorteljesítménnyel.

heeeee, ezen most megakadtam :) eszerint még a transalppal se lehetne A-ra vizsgázni, csak 39kW... elég röhejes hasraütött számok ezek.
 
Ha valtoztatnanak rutinon a folyoso meretein, lehetne szerintem chopperrel vizsgazni es az eleg alacsony. Csak a jelenlegiben nem fer el egy picis szelesebb motor...
 
Hat szerintem a kartyamnak a heten meg kellene jonnie... Tobben megkaptak mar mostanaban, igy remenykedek en is, hogy lassan a kezemben lesz. Amugy senki nem mondja meg rola, hogy ideiglenes, tok olyan mint barmelyik szakoktatoi igazolvany :D
Valoszinuleg Godollon meg Bagon keresek majd motorosoktatot, ahova kicsit beallok.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére