Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Jogsi, Motorvizsga

Amugy ma tudtam meg, hogy apam mar megelolegezett nekem egy Renault Lagunat, mint oktatokocsit es anyam mar azt magyarazta, hogy esetleg vennenek egy nagy A-s mocit is nekem oktatasra :D uuugy varoooom :D
 
Amugy ma tudtam meg, hogy apam mar megelolegezett nekem egy Renault Lagunat, mint oktatokocsit es anyam mar azt magyarazta, hogy esetleg vennenek egy nagy A-s mocit is nekem oktatasra :D uuugy varoooom :D

és mi lesz az a motor? kawa er-6ot szokták, mert megugorja a kW határt, emellett viszont kezesbárány.
 
Na msot azt nézem, hogy Szőrmóknak volt 600-as Divije. Nem drága, nem nehéz, nem túl magas ... Épp még beleesik a nagy A kategóriába...
 
Ez gyorsan összejött. Majd mesélj, hogy mi mennyi ideig tart meg ilyenek. a friss infók mindig kicsit késve jutnak el hozzánk.
 
Nah, múlt héten betegszabin voltam, de a kresz oktatásra még így is elmentem. Minden héten kedden és csütörtökön vannak az órák 18-tól 20-ig, az első alkalommal amikor nem csak órára mentem, hanem beiratkozni is mentem, akkor 17-re kellett menni. Az utolsó kresz oktatás március 30-a lesz amikor majd egy külön motoros kiegészítő óra lesz az A jogsisoknak, de az oktató javasolta a B jogsisoknak is. A könyvet és a CD-t nem kellett szerencsére megvennem, mert az internet most is segítségemre volt. A vizsgára CD nélkül is simán tudsz készülni, ha a http://szakoe.hu/ oldalon be regisztrál és ezen az oldalon keresztül belépsz, akkor fel fogja dobni az ablakot a rendszer, hogy e-learning-ben tanulsz vagy suliban oktatóval, de én biztosra mentem és inkább az e-learninget választottam, még ha nem is igaz. Azóta nem csak a "A kresz frissítés" elérhető számomra hanem a rendes kresz teszt is.
B jogsival és 4 év tapasztalattal magam mögött így újra kreszezőként rájöttem, hogy mennyire nem is baj és milyen hasznos, hogy hiába van már jogsim, attól még igenis kell az a kresz vizsga. Sokat kopik az ember tudása, nagyon jó kis memória frissítő. Azóta újra másképp figyelek az úton közlekedve. Az én személyes tanácsom, hogy azért néha, mondjuk úgy évente vagy 4 évente kinek mennyire, érdemes azért kicsit fölszaladni a szakoe oldalára és végig csinálni párszor, hogy friss képünk legyen a dologról. Nekem hasznos volt.
 
Nekem is hasznos lenne.
Anno nekem már megvolt a B-s jogsim, úgyhogy elég lazán vettem a KRESZt. Meg is buktam egyből a motoros KRESz-ből. :D
 
Ja, valahogy nekem sem volt világos, hogy mennyi minden kivétel vonatkozik a motorosokra... mivel nem jártam be KRESZ órákra. Jól meg is szívtam.
 
Sziasztok ismét! Tegnap túl estem a 2. rutin órámon, amikor már egy Kawasaki ER 5-ös nyergébe pattanhattam! Nem fulladtam le vele elsőre sem, csak manőver közben 1x! Tök büszke vagyok magamra! :D Előtte való héten egy Yamaha SR125-re ültetett. Mivel az első alkalom volt, természetesen én lefulladtam induláskor, többször is. Úgy látszik a 2. alkalomra berögzült a helyes elindulás! :D A Kawáwal már élvezetesebb volt a motorozás, és már megismertem és gyakorolhattam a 2. nyomvonalat is! :D Legközelebb szombaton megyek, akkor már a Diversionra pattanok! :D Végül majd azzal is vizsgázok, mivel korlátlan vizsgára indultam. :D
 
Engem kb 2 héttel ezelőtt hétvégén elvitt a párom egy elhagyatott terepre, amit kimondottan ilyen-olyan járművekkel való gyakorlásra használ mindenki. Meglepetés volt, nem tudtam mire készül. Leszálltunk a motorról és közölte, hogy azért jöttünk ide, mert itt tudom gyakorolni a motorozást. Elmondta az alapokat, hogy mi micsoda, mire való, hogyan használjuk. Aztán a kisebb oktatás után 1-esbe rakhattam és finoman felengedett kuplung karral gurulhattam kicsit a pályán :) hatalmas élmény volt!
Amikor középsztenderre kellett rakni a kis cb500-ast azt hittem beszarok, olyan súlya volt :D de azt mondta, hogy nyugi...oktatáson ettől csak nehezebbek lesznek XD
 
Sziasztok ismét! Tegnap túl estem a 2. rutin órámon, amikor már egy Kawasaki ER 5-ös nyergébe pattanhattam! Nem fulladtam le vele elsőre sem, csak manőver közben 1x! Tök büszke vagyok magamra! :D Előtte való héten egy Yamaha SR125-re ültetett. Mivel az első alkalom volt, természetesen én lefulladtam induláskor, többször is. Úgy látszik a 2. alkalomra berögzült a helyes elindulás! :D A Kawáwal már élvezetesebb volt a motorozás, és már megismertem és gyakorolhattam a 2. nyomvonalat is! :D Legközelebb szombaton megyek, akkor már a Diversionra pattanok! :D Végül majd azzal is vizsgázok, mivel korlátlan vizsgára indultam. :D
Nekem az azért durva, hogy minden órán másik motorral kell gyakorolnod. Nem lett volna csoda, ha a másik motorral is lefulladsz.
Én még a tesztmotorokkal is le szoktam, és az még csak a legkisebb bénázás, amikor egyik motorról a másikra ülsz, vagy egy tök ismeretlen motort vezetsz.

(Mondjuk anno, amikor vizsgáztam, tök másik motort kaptam a vizsgára, mint amivel gyakoroltam, mert az beszart épp akkor. azért sikerült a vizsga így is szerencsére.)
 
Amúgy a motornál is összecsapták már a rutint meg a forgalmat gyakorlatnak és egybe kell vizsgázni, vagy az csak a kocsinál van?
 
Nekem az azért durva, hogy minden órán másik motorral kell gyakorolnod. Nem lett volna csoda, ha a másik motorral is lefulladsz.
Én még a tesztmotorokkal is le szoktam, és az még csak a legkisebb bénázás, amikor egyik motorról a másikra ülsz, vagy egy tök ismeretlen motort vezetsz.

(Mondjuk anno, amikor vizsgáztam, tök másik motort kaptam a vizsgára, mint amivel gyakoroltam, mert az beszart épp akkor. azért sikerült a vizsga így is szerencsére.)

azért ennek van némi értelme ám. szerintem. autóval se lenne baj, ha így menne.
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére