Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Égések és bénázások

A minap vittem egy levelet egy megszokott útvonalon egy megszokott helyre.
Csengetek, beengednek, felviszem, átadom.
A címzett szól:-Ez nem is idejött, ez nem is az az utca és nem is az a házszám!
Én meglepve:-Jé tényleg, akkor elnézést, de akkor minek jöttem ide? Na mindegy, akkor elviszem oda is! :D

Egyik kolléganőmmel beszélgetek, hogy mit szokott inni és mikor.
Mondja, hogy utoljára szilveszterkor ivott de akkor is keveset.
Mondom neki, hogy kezdesz zülleni! :D


Hogy a francba nézted el ennyire :D :D
 
Na én tegnap voltam duplán béna. A Drága éppen Németországból próbált hazaérkezni, ami nem volt egyszerű a reptéri sztrájk miatt. Végre megérkezett a postán a garázsnyitó, így rám hárult a feladat, hogy leküzdjem a Yarist (ami egy álcázott bálnamerci) az albi teremgarázsába, ahova szombaton költöztünk be. A lejtős derékszögű kanyaron még csak csak túlküzdöttem magam, aztán jöhetett a parkolás. Tolatva mert úgy egyszerűbb. És nem is lett volna gond, ha nem hagyja ott a tulaj a motorját (olyan Suzuki, ami a Lóóónak és Hajós vasának a keveréke. Asszem GSX750-es. 250 kg színtiszta japán űrtechnika a '80-as évek környékéről.) Lényeg a lényeg, hogy ahogy gyök kettővel sasszézok hátra láttam, hogy hol a motor, nagyjából. Aztán meg hallottam egy csikorgó fémes hangot. Persze éppen jött a szemben álló csaj... :karomkodik2: Ó hogyaza, micsinálsz te hülye picsa. Az eredmények. A motort megtartotta a sztender így csak kicsit meglöktem, az meg visszaállt. Baja nem lett, csak éppen leporoltam. Az autó színrefújt lökhárítóját van egy fekete csík. Arra következtettem, hogy a rendszámtábla tartó műanyaga lehetett, máshol nem tudtam hozzáérni a vashoz. A Drága szerint az anyag plusz és ha letakarítjuk egy karc lesz az egész. Megfogadtam, hogy abból a garázsból én se ki se be nem hajtok semmilyen járművel. Jó lesz a Züminek az utca is. Végülis a Drága két motorja meg a tulaj jószága mellé nem fér el egy(!) autónyi helyen még a Zümi is. Még ha egy kicsit szélesebb is a hely és a Yaris sem egy merdzsó (látszatra(!))
 
Akkor nem csak én szívok a parkolással. Itt nem a túlcivilizáltság a probléma, hanem az ellentéte. De még mindig százszor inkább a takarítatlan havas emelkedők és földutak, mint egy szűk parkolóház. Nem vagyok én jó az ilyen idétlen manőverekben (pláne a pár hónapos tapasztalatommal) :szédül:
 
Akkor nem csak én szívok a parkolással. Itt nem a túlcivilizáltság a probléma, hanem az ellentéte. De még mindig százszor inkább a takarítatlan havas emelkedők és földutak, mint egy szűk parkolóház. Nem vagyok én jó az ilyen idétlen manőverekben (pláne a pár hónapos tapasztalatommal) :szédül:

Utálom a teremgarázsokat. A saját pl. annyira szűk, hogy ki sem lehet fordulni egyből a kijárat felé, csak korrigálással. Amúgy meg csúszós is. Motorral sikerült már elnyalnom rajta. Szerencsére nem csúsztam neki egy autónak sem és volt közönség is, így volt segítségem a felállításban. Amúgy a jogsim már 5 éves, de nem nagyon vezetek, csak ha muszáj. Így nyilván nem jön a rutin. Az autó sem az enyém. És most akarja lecserélni a Drága :D Mondta is, hogy nem vesztett az autó az értékéből és hogy ahogy leírtam a telefonban azt hitte, hogy horpadás, repedés akármi (meg sem említettem ilyet, de gondolta biztos nem merem bevallani az egészet) bezzeg ha az új szerzeménnyel csináltam volna ezt... Vagy a mi motorunkkal :D De ez is annyira murphy. Nagyon utálom amikor az autós motort borogat mert béna, erre én is madjnem... No comment.
 
Az uramnak anno volt egy Chrysler New Yorkere még amikor megismerkedtünk. Lenn dolgozott Balatonon, mondta, hogy hétvégén látogassam meg, és ha már úgyis megyek, járassam meg a Chrsyslert.
Na úgy kiálltam a kertből, hogy a hülye vaskapút pont befújta a szél és beakadt a lökhárítóba... se előre, se hátra... aztán jobb híján megindultam a kocsival, így jól leszakadt a lökhárító.
A Balatonig bőgtem, hogy tönkretettem azt a szép autót. Azután nem voltam hajlandó kiállni többet.. se be... azért nem olyan nagy az a kert, hogy egy limuzinnal forgolódjunk benne.
Amúgyis csak úg ytudtunk beállni a garázsba,hogy a suzuki Swifttel a jobb oldali falnak lapulba orral, a Chryslerrel a bal oldali falnak lapulva háttal... így mind a két kocsiból ki-be lehett szállni...
 
A lányok kedvéért elmondom a véleményem a teremgarázsokról!
Az én múltam szerint is szűkek!
Madrid pincegarázs.JPG
Ez a kép Madrid belvárosában készült egy felhőkarcoló csoport pincegarázsában, beállni sokkal könnyebb volt mint kiállni mivel a zöld bójákra nem volt szabad rámenni is ahol álltam a fotózás közben ott már fal volt ja és közben szintezni is kellett a kamiont mivel a kép csalóka, a kapu teteje nagyon közel volt egy bukkanó miatt!
 
Na én tegnap voltam duplán béna. A Drága éppen Németországból próbált hazaérkezni, ami nem volt egyszerű a reptéri sztrájk miatt. Végre megérkezett a postán a garázsnyitó, így rám hárult a feladat, hogy leküzdjem a Yarist (ami egy álcázott bálnamerci) az albi teremgarázsába, ahova szombaton költöztünk be. A lejtős derékszögű kanyaron még csak csak túlküzdöttem magam, aztán jöhetett a parkolás. Tolatva mert úgy egyszerűbb. És nem is lett volna gond, ha nem hagyja ott a tulaj a motorját (olyan Suzuki, ami a Lóóónak és Hajós vasának a keveréke. Asszem GSX750-es. 250 kg színtiszta japán űrtechnika a '80-as évek környékéről.) Lényeg a lényeg, hogy ahogy gyök kettővel sasszézok hátra láttam, hogy hol a motor, nagyjából. Aztán meg hallottam egy csikorgó fémes hangot. Persze éppen jött a szemben álló csaj... :karomkodik2: Ó hogyaza, micsinálsz te hülye picsa. Az eredmények. A motort megtartotta a sztender így csak kicsit meglöktem, az meg visszaállt. Baja nem lett, csak éppen leporoltam. Az autó színrefújt lökhárítóját van egy fekete csík. Arra következtettem, hogy a rendszámtábla tartó műanyaga lehetett, máshol nem tudtam hozzáérni a vashoz. A Drága szerint az anyag plusz és ha letakarítjuk egy karc lesz az egész. Megfogadtam, hogy abból a garázsból én se ki se be nem hajtok semmilyen járművel. Jó lesz a Züminek az utca is. Végülis a Drága két motorja meg a tulaj jószága mellé nem fér el egy(!) autónyi helyen még a Zümi is. Még ha egy kicsit szélesebb is a hely és a Yaris sem egy merdzsó (látszatra(!))

Én még motorral sem tudok parkolni:S
 
Ó, nekem azért kellett a Stiften jobb hátsó lámpát cserélni, mert elmentem otthonról, aztán mikor hazaértem, tolatok be a helyemre manuális kapunyitás után, erre reccs. Kiszállok és értetlenül nézek, hogy ki a bánat rakta oda azt a két méterszer két méteres és vagy 3 méter hosszú, téli tüzelőnek szánt fakupacot!? Hát ez reggel még nem volt itt!! Tipikus szőke nő.... :D
 
Én még motorral sem tudok parkolni:S
De azt legalább lehet tologatni. El se tudom képzelni, hogyan lehet parkolni egy autóval. Vagy fordulni vagy bármi. Alvaro a szokott motoros sebesége mínusz valamennyivel (ez lassút jelent) kanyarodik télen a Yardisszal, én meg nézek riadtan, majd elismerően :D

Motorral akkor van főleg gond, amikor Alvaro után megyek és ő viszonylag hirtelen lefordul egy parkolóban s megáll, mert erre nem vagyok eléggé felkészülve és lányos zavaromban még véletlenül sem állok párhuzamosan vele s ez engem zavar. Néha tologatom egy percig, hogy legalább nagyjából párhuzamosan álljon. Ha tudom, mit csinálok (egyedül vagyok), az sokkal jobb, azt hiszem. De mindegy, tavasszal úgyis béna leszek, csak tartanánk már ott :D
Ezen a télen nem is motoroztam. Az előzőkön azért voltak megfelelő napok. Itt nehezebb, mert szép enyhe nap még volt, de én le nem megyek a hóval takart erősen nyomvályús köves földúton... Muszáj látnom a nyomvályúk helyét és mértékét, mert elesek, nem kicsit terep az utcánk.
 
Nemrég én meg fullsötét/csurig lévő teremgarázsba görcsöltem be az utolsó helyre a 7 személyes eszpészt... hát vazze, a szűk helyen megfordítani a sötétben a talicskát.... no, szóval nem kívánja a szervezetem! :D Kifelé menet viszont könnyítést kértem, szóltam, hogy kapcsolják mán fel a villanyt... sokkal egyszerűbb lett a dolog. :D
 
Egyébként nem vagyok egy sötétben félős típus, de így belegondolva, hogy azok a jelzőfények/katasztrófavilágítás ami kötelezően be van építve, egy füstös tűzben kb mennyire látszanak, szerintem semmire se lenne elég, nemhogy azok alapján kitalálni. Derengő kis bizbazok, amik tiszta levegőnél is alig látszanak....
 
Azok a jelzések pont úgy vannak kitalálva, hogy füstben-sötétben látsszanak rendesen, nappali fényben nem igazán. Fluoreszcens festék, ilyenek... van belőlük pár itt a gyárban, jól működnek, hidd el :)
 
Apropó bénázás... a jelek szerint elszoktam a benzincsaptól :) Az "új" CB-t úgy hoztuk el, hogy nyitva volt a csapja, hallottam is, hogy lötyög valamennyi benzin a tankban, az eredetvizsgáló nem volt messze, gondoltam, biztos van benne annyi, hogy megjárjam oda-vissza. Csak azt felejtettem el megnézni, hogy az a nyitva, az a tartalék állás volt... Visszafele, ahogy kell, kezdett is érdekesen viselkedni a motor, de gondoltam, semmi gáz, menet közben áttekertem tartalékra. Akkor jöttem rá a tévedésre, mikor befordultam az utcánkba, és leállt a motor, ahogy kell, mert persze, hogy a zárt állásba sikerült tekerni :D Visszatekertem, akkor persze pöccre beindult... a párom meg a kapuból figyelte, mivel szerencsétlenkedek az utca végén, mert ő meg persze, hogy meg akarta nézni, ahogy begurulok az udvarba :D:D:D
 
Teljesen lekapcsolt világítású mélygarázsról beszélek, csak ezek az izék derengtek haloványan... De ha aszondod, hogy ezek füstben, egy pánikban lévőnek eléggé biztosan világítanak... úgy legyen, mert nekem nem volt túl bizalomgerjesztő.
 
De azt legalább lehet tologatni.
A 200 kilós drágaságommal motorozni olyan, mint az álom, menetközben néha még túl könnyűnek is érzem, de ha tolni kell, vagy lassan manőverezni, ott komoly bajban vagyok.
Ha néznek közben, akkor inkább pasisegítséget kérek, mert lányos lámpaláz-zavaromban tuti, hogy felborítom, ha nincs közönség, akkor azért elbénázok egyedül is:)
 
Apropó bénázás... a jelek szerint elszoktam a benzincsaptól :) Az "új" CB-t úgy hoztuk el, hogy nyitva volt a csapja, hallottam is, hogy lötyög valamennyi benzin a tankban, az eredetvizsgáló nem volt messze, gondoltam, biztos van benne annyi, hogy megjárjam oda-vissza. Csak azt felejtettem el megnézni, hogy az a nyitva, az a tartalék állás volt... Visszafele, ahogy kell, kezdett is érdekesen viselkedni a motor, de gondoltam, semmi gáz, menet közben áttekertem tartalékra. Akkor jöttem rá a tévedésre, mikor befordultam az utcánkba, és leállt a motor, ahogy kell, mert persze, hogy a zárt állásba sikerült tekerni :D Visszatekertem, akkor persze pöccre beindult... a párom meg a kapuból figyelte, mivel szerencsétlenkedek az utca végén, mert ő meg persze, hogy meg akarta nézni, ahogy begurulok az udvarba :D:D:D

Tudnék mesélni hosszan!
 
Tudnék mesélni hosszan!

Eszembe is jutott, hogy sorstársak lettünk, meg hogy nesze neked évtizedes rutin, mégis megsz*patom magam ilyen hülyeséggel... :D

Mondjuk annyi előnye legalább van a dolognak, hogy nem vákuumos a csap a CB-n, zárogatni kell, ha nem akarom, hogy véletlenül túlfollyon, hamar vissza fog állni az MZ-s reflex, ha elkezdem rendszeresen használni :)
 
Eszembe is jutott, hogy sorstársak lettünk, meg hogy nesze neked évtizedes rutin, mégis megsz*patom magam ilyen hülyeséggel... :D

Mondjuk annyi előnye legalább van a dolognak, hogy nem vákuumos a csap a CB-n, zárogatni kell, ha nem akarom, hogy véletlenül túlfollyon, hamar vissza fog állni az MZ-s reflex, ha elkezdem rendszeresen használni :)

A vákumosnak sem árt ha elzárod, mondjuk télire :) Én is szo...m már meg magamat benzincsap ügyben, nem is egyszer :D Egyik alkalommal pl. még a garázs bejáratnál elzártam a csapot, gondoltam elég amíg leérek 20 m-t. Elég is volt. De legközelebb meg olyan nehezen indult, mert jól kijárattam a karbiból a naftát.

Mi lett a Suzukival? Vagy a VT helyére érkezett a CB(1234 sok :))?
 
A vákumosnak sem árt ha elzárod, mondjuk télire :) Én is szo...m már meg magamat benzincsap ügyben, nem is egyszer :D Egyik alkalommal pl. még a garázs bejáratnál elzártam a csapot, gondoltam elég amíg leérek 20 m-t. Elég is volt. De legközelebb meg olyan nehezen indult, mert jól kijárattam a karbiból a naftát.

Nyilván :) Feltéve, ha van rajta zárt állás, mert pl. a régi, levegős GSX-eken ON-RES-PRI volt, ez utóbbi direktben küldte a naftát a karbiknak, a vákuumos rész megkerülésével. A VF meg vákuumos volt, ON-OFF-RES állásokkal... hogy ebből is miért nem tudtak egységes megoldást kitalálni, sose fogom megérteni szerintem :D

Mi lett a Suzukival? Vagy a VT helyére érkezett a CB(1234 sok :))?

VF volt, nem VT, helyette jött a kis CB(1-2-3-400:) ) (dupla haszon, páromnak jó lesz tanulni, nekem meg melóba járósnak:) ). A Suzuki, köszöni szépen, él és virul, tavaszi indításra vár, és szerintem meglesz addig, amíg motorozni bírok, vagy legalább E85-öt lehet majd kapni :)
 
Nyilván :) Feltéve, ha van rajta zárt állás, mert pl. a régi, levegős GSX-eken ON-RES-PRI volt, ez utóbbi direktben küldte a naftát a karbiknak, a vákuumos rész megkerülésével. A VF meg vákuumos volt, ON-OFF-RES állásokkal... hogy ebből is miért nem tudtak egységes megoldást kitalálni, sose fogom megérteni szerintem :D



VF volt, nem VT, helyette jött a kis CB(1-2-3-400:) ) (dupla haszon, páromnak jó lesz tanulni, nekem meg melóba járósnak:) ). A Suzuki, köszöni szépen, él és virul, tavaszi indításra vár, és szerintem meglesz addig, amíg motorozni bírok, vagy legalább E85-öt lehet majd kapni :)

Párdon, nekem csak annyi ragadt meg hogy idomos és dög nehéz :) Amúgy mi a létjogosultsága a CB400-nak? Azon kívül, hogy kezes 4 hengeres :) És hogyan sikerült szert tenni rá? Vagy most árulják az új szabályok miatt az iskolák? Amikor én néztem egy darab sem volt. Azóta volt pár, de tizensok évesek és milla környékén...
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére