Street Racer STR motoros kesztyű a MotoZemtől

Suzuki motorok

A benya mindig hangosan lötyög!
Ki kell hézagolni és akkor eltűnik ez a kellemetlen hang!
A lötyögés azért is káros mert kikoptatja a tankot belölről ahol a legtöbbet hozzáverődik, ezért szoktam én nejlonzacskóba tekerni és ez valamelyest csökkenti a zajt és a kopást is!

ZP, Te miről beszélsz???? :eek: :)
 
Sziasztok!
ÉN is egy GS-t dédelgetek. Örömmel olvasom, hogy a benzin-para másnál is létezik. Már féltem, hogy csak én vagyok ilyen ijedős. Mindig rettegek, hogy üres a tank, aztán begurulok a kúthoz, és megdöbbenve tapasztalom, hogy csak 8 liter megy bele. Autóval párszor jártam úgy, hogy elő kellett kapni a kannát a csomagtartóból, nyilván onnan a trauma. Egyébként irtó jó a fogyasztása. Szivatóval még ilyen időben is 4,5 körül eszik. (Főleg városban használom) Egyszerűen imádom. Ja, és még mostanság is pöccre indul. Igyekszek minden időt kihasználni (8 réteg ruhával) hisz sajna már lassan fagyni fog. Jó lenne olyan enyhe tél, mint tavaly.
Száraz utat mindenkinek!
ÜDV: SK.
 
Pacikóm! Szerintem az aksi megérett egy cserére. :( Sajna soha nem volt nagy bajnok a sok állásban! (Vedd ki az aksit mindig, ha több időn keresztül nem használod! Miért nem mentél mostanság, Drágám? Egy kis spórolás karácsonyra? ;)
 
Nem nem, csak gondoltam feldobom ide, aztán majd elértekeztek róla, ha valaki esetleg kedvet kapna hozzá vagy bármi. Elvégre ez a GS topic;):)
 
Hali mindenkinek!
Mielőtt mindenki lemondana a Gs 500-ról Közlöm hogy Paci nagyon jól van.
Bírja a mínuszokban való motorozást.Pöcre indul és épp olyan dinka mint a gazdája.
Nem bírja a téli álmot!
 
Szia pacikó! Nagyon irigyellek, hogy télen is motorozhatsz, nekünk 200 km-re vannak a motorjaink, téli álmot alusznak.
 
de sztem hegeszteni is kéne csak hát ehez karosszéria lakatos kell... mert sztem nem mindegy hol van hegyesztve, nehogy elgyengüljön....

de a patent az jó ötlet.... erre nem is gondoltam :D THX


No... lehet, hogy már okafogyottá vált a dolog, de mivel nem válaszolt senki...
Bontsd le a két oldalidomot. Látni fogod, hogy a legegyszerűbb úgy gombát feltenni, hogy az első blokktartó háromszögeknél (a kipufogó leömlőknél) a blokkra menő csavarokat kicseréled hosszabbakra, és azokra teszel gombát. Viszont, ehhez meg kell fúrni az idomokat mindenképpen, és az oldaldekniket nem védi a nagyobb ütésektől. Egyedileg lehetne csináltatni olyan bukócsövet, ami az első, és az első-alsó blokktartók között fut, és elfér az idom alatt, ez többet véd, és idomot se kell fúrkálni hozzá, viszont mindenképpen kell hozzá egy hegesztő. A vázat eszedbe ne jusson fúrkálni, vagy hegeszteni, egyrészt, mert gyengíted, másrészt, mert aluváz, és úgyse vállalja senki:D Aki meg igen, az vagy nem ért hozzá, vagy igen, de akkor lesz úgyis jobb ötlete a hegesztésnél:)
Nagynehezen kivadásztam, hogy 750-esed van...viszont azt hirtelen nem tudom, hogy a 93-as az már vízhűtéses, vagy még a lég-olajos. Homer már emlegette a vezérműtengelyeket, sportlégszűrőt, átfúvókázást, kipufogót.
Kezdem azzal, hogy a power (exup??) szelepbe szerintem nem érdemes belebonyolódnod, azt is erősen hozzá kell hangolni a blokkhoz, meg eleve úgy tervezni a rendszert, a szelep vezérlését... nem hiszem, hogy ez házi, sacc/kb. módszerekkel hatékony lenne.
Sportszűrőkből a direktszűrőket lehetőleg felejtsd el, viszont lehet kapni a gyári airboxba való mosható sportbetétet, az jobb megoldás.
Kipufogóval akkor érsz el valami eredményt, ha a teljes rendszert cseréled. Alsó tartományban nyomatékot 4:2-es rendszerrel lehetne hozni, vagy 4:2:1-essel, ehhez nem kell kínlódni a plusz dob felrakásával.
Vezérműtengelyek általában a felső tartományban hoznak plusz lóerőket, viszont ezzel együtt az alját meg is ölik, versenypályán oké, de hétköznap, érzésre még kevesebb nyomatékod lesz, mint a gyári tengelyekkel. Ráadásul drága...
Amit el szoktak még követni, és különösebb gépmunka nélkül össze is lehet hozni, az a kompressziónövelés. Lég-olajos blokknál, volt a 750-esnek egy 750R változata, laposabb égéstérrel, emelt kompresszióval, az a hengerfej egy az egyben ráépíthető a "normál" 750-es blokkra. A vizesnél, meg lehet próbálkozni a vizes 600-as hengerfejével. Viszont, meg kell nézni, hogy az új hengerfejjel nem ver-e bele a régi dugattyú a szelepekbe a felső holtpontban. Ha igen, akkor más dugattyúk is kellenének. Lehet(ne) berakni vastagabb hengerfejtömítést, de azzal meg pont az égésteret növelnéd, akkor meg felesleges az egész átépítősdi.
Ha emlékeim nem csalnak, lehet kapni túlméretes dugattyúszettet a 750-eshez is (pl. Wiseco), de ahhoz minimum fúratni kell a hengersort, igazán nagy köbcentinöveléshez meg átperselyezni a hengersort, nagyobbra munkálni a forgattyúsházat... annyit már nem ér az egész.
A legegyszerűbb-leghatékonyabb tuning, ha beraksz egy GSXR1100 blokkot. A rögzítési pontok ugyanott vannak, csak arra kell figyelni, hogy vizesbe vizeset, lég-olajosba lég-olajosat, mert azok mennek be vázmódosítás nélkül. Nyilván, ilyenkor a donor blokkal jön a kipufogórendszer, porlasztósor, esetleg a gyújtás is. Működik a nagyobb blokk a 750-es gyújtáselektronikájával is, de vigyázni kell, mert később tilt, könnyen szét lehet forgatni így a cuccot.
Angliában, meg mindenféle északnyugati népeknél nagy hagyománya van amúgy az ilyen 750/1100 átépítéseknek, persze ott könnyebb lepapírozni egy ilyet...
 
valaki nem tud teljes carbon idomszettet,suzuki gsx-r 1000k5 tipusu motorkerékpárra?(hu de rohadt hivatalos megfogalmazás volt:D)vagy olyat aki ezzel foglalkozik,és készít?köcce előre is:)
 
valaki nem tud teljes carbon idomszettet,suzuki gsx-r 1000k5 tipusu motorkerékpárra?(hu de rohadt hivatalos megfogalmazás volt:D)vagy olyat aki ezzel foglalkozik,és készít?köcce előre is:)


Ha jól emlékszem, Pesten, Dúzs Peti csinál karbon szettet is.
 
Nehogy már feledésbe merüljön ez a típus!:p
Tegnap este beköltözött a hideg elöl Paci a nappaliba.:D
Hát reggel nézegetem és mivel koszosnak találtam lemostam a lakásban.:eek:
Most tiszta is meg melegben is van.:kac-kac:
 
De jó neki!!!
Most már csak azon gondolkodom, hova fért el???Illetve mit költöztettél máshová???:D
 
Hát a száradó ruhák elmentek a virágjaim elöl.
Kicsit kitölti a teret!
Holnap teszek fel képet hova került!
 

Legújabb blogbejegyzések

CsamShop kendők

Back
Oldal tetejére