Nekem csak a 750 el van tapasztalatom de bátran mondhatom, hogy egy nagyon eltalált nagyon jól megkonstruált motorról van szó.
A blokk gyakorlatilag az évtizedes múlttal büszkélkadő bandit blokkja ami egy kicsit fel van turbózva teljesítményileg de gyakorlatilag ugyan az.
Ha rendesen szervizeli és odafigyel rá az ember meghálálja a törődést.
Használtam jégesőben éppúgy mint 45 fokos melegben és sehol sem hagyott cserben ja és nem utolsó sorban nagyon szép motorról van szó.
Nagyon erős masszív gép és nagyon kényelmes hosszútávon is ami a túrákra nem hátrány,
ugyanakkor óvatosan kell túramotor létére bánni a gázkarral mert könnyen kiugrik az ember alól.
A súlyelosztása szerintem kiváló.
A megtankolva 250 !! kg os motarral nagyon könnyű manőverezni és iszonyatosan jól reagál minden kormánymozdulatra. Kanyarokban a megfelelő sebességnél nagyon jól lehet döntögetni bár bennem mindíg van egy kis félsz az ilyen manővereknél. Nem a motor miatt hanem mert -fene tudja- előttem van a kép, hogy elcsúszok és összetörik a moci.
Lecseréltem a gyári irányjelzőket füstszínűre és a hátsólámpát ledesre, raktam bele az ülés alá egy 12 v os csatlakozót a túrákra ennek annak. Dögös kis gép lett.
Ami nem a legjobb szerintem az a tompitott világítás. Akár hogy állítom nem megfelelő. Vagy közvetlen előttem világít vagy rámvillantanak az autósok mert felfelé hord.
A végét ( az enyémnek) nem tudom mert megmondom őszintén 230 nál nem mertem még jobban menni vele, méghozzá azért nem mert a motor még ment volna és ez egy kicsit megijesztett. Szóval lassan de biztosan. Ja és a stabilitással sincs semmi baj nagy sebességnél sem.
Sajnos befejezték a gyártását ennek a szériának de úgy tudom itt az új 600 as ami állítólag meg sem közelíti de én elfogult vagyok.
Szóval ajánlom ezt a motort mindenkinek aki túrázni vagy akár száguldozni akar.
MIndkét célra kiválló járgány.
Erős, gyors, kényelmes és GYÖNYÖRŰ